loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 539 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

آیا مجموعه کلاه‌ قرمزی در نوروز ۹۵ پخش میشود؟

آیا کلاه‌ قرمزی در نوروز ۹۵ پخش میشود؟

پرشینی ها: مجموعه‌ی تلویزیونی «کلاه قرمزی» هر سال پخش می‌شد اما همیشه با اما و اگرهایی همراه بود! اما امسال سازندگان این مجموعه‌ی خاطره‌انگیز جدی‌تر بر عدم پخش آن تاکید دارند.
این برنامه‌ی پرمخاطب عروسکی، در سال‌های اخیر همواره با اخباری درباره پخش شدن یا نشدنش در نوروز ۱۳۹۵ وحاشیه‌هایی روبرو بوده و البته در نهایت به پخش رسیده است اما آخرین اظهار نظر در مورد وضعیت این برنامه برای نوروز ۹۵ مربوط به تک جمله منتشر شده از حمید جبلی بود که حکایت از نبود کلاه قرمزی در نوروز ۹۵ دارد.

آیا مجموعه کلاه‌ قرمزی در نوروز ۹۵ پخش میشود؟

حمید جبلی در مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که به یک روز پیش یک بهمن ماه برمی‌گردد، در پاسخ به سوال منصور ضابطیان درباره پخش برنامه کلاه قرمزی در نوروز سال ۹۵ گفته بود: «امسال کلاه قرمزی نداریم چون تلویزیون پول پارسال را هنوز نداده است. البته ما به کسی بدهی نداریم اما تلویزیون پول را پرداخت نکرده و علاقمند نیست که این برنامه اجرا شود.»

اما مساله پخش نشدن «کلاه قرمزی» در نوروز فقط معطوف به روزهای پایانی سال نمی‌شود. یکی از نخستین اظهار نظرات در مورد وضعیت این برنامه برای نوروز ۹۵ مربوط به اوایل آبان امسال است که در آن ایرج طهماسب خبر داد که امسال قصد ندارد مجموعه‌ی کلاه قرمزی را برای تلویزیون آماده بکند و وعده ساخت فیلم سینمایی‌اش را داد.

آیا مجموعه کلاه‌ قرمزی در نوروز ۹۵ پخش میشود؟

این کارگردان در گفت‌وگویی کوتاه، در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی ۹۵ » را در حال ساخت دارد؟ گفته بود؛«خیر! امسال به دلیل ساخت سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان»، امکان ساخت مجموعه را نداشتیم و در جلسه‌ای که با مدیران صدا و سیما داشتم به دوستان پیشنهاد دادیم، حالا که ۶ ماه فرصت تا پایان سال هست، بودجه‌ی این برنامه را در اختیار دیگر برنامه‌سازان قرار بدهند تا در ایام عید نوروز، تماشاگر برنامه‌ی جدید و جذاب برای کودکان باشیم.»

طهماسب همچنین مطرح کرده بود:«بنده هم قول می‌دهم که مردم در سینما شاهدفیلم سینمایی خوبی برای کودکان باشند،به امید دیدار در سینماهای سراسر کشور با «کلاه قرمزی و دوستان».

و اما پیش از این محمود رضا تخشید به عنوان مدیر کل امور نمایش سیما که اکنون مدیر وقت نیست، درباره مجموعه «کلاه قرمزی» که عنوان شده است در نوروز ۹۵ حضور نخواهد داشت، توضیح داده بود که برای بود و نبود سریال «کلاه قرمزی» هنوز تصمیمی گرفته نشده است اگر سازندگان این برنامه طرح خوبی ارائه دهند، ما نیز می‌پذیریم.

به نظر می رسد پخش «کلاه قرمزی» در نوروز  ۱۳۹۵ همانند سالهای گذشته نیست وگویاعدم ساخت این مجموعه برای نوروز ۹۵ جدی است چون دست‌ اندرکاران آن قصد دارند، به ساخت سینمایی آن مشغول شوند.

ایرج طهماسب نویسنده و کارگردان این مجموعه نامه‌ای خطاب به هواداران و دوستداران «کلاه قرمزی» نوشت که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

سلام به همه مخاطبان برنامه  «کلاه قرمزی»

از چندین ماه قبل، خبر ساخت و یا عدم ساخت مجموعه «کلاه قرمزی» در ایام نوروز در فضای رسانه قوت گرفته است و با توجه به اینکه بنده در ماه قبل دلیل ساخته نشدن این مجموعه را برای ایام عید ذکر کردم، اما باز هم شاهد سوالات تعدادی از شما عزیزان و ابراز ناراحتی در رابطه با ساخته نشدن این مجموعه هستیم.

لازم می‌دانم مجددا یادآوری کنم که امسال مجموعه «کلاه قرمزی» علی رغم تمامی پاسخ‌ ها، برای تلویزیون ساخته نخواهد شد و در حال حاضر عوامل این مجموعه در مرحله پیش تولید فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» قرار دارند و با لطف شما عزیزان شاهد فیلمی متفاوت از سایر مجموعه‌های «کلاه قرمزی» خواهیم بود.

از حمایت‌های شما، سپاسگزارم و به امید دیدار با شما در سینماها

آیا کلاه قرمزی در نوروز 95 پخش می شود؟ - پرشینی ها

www.persianiha.com/.../آیا-کلاه-قرمزی-در-نوروز-95-...
آیا مجموعه کلاه‌ قرمزی در نوروز ۹۵ پخش میشود؟ پرشینی ها: مجموعه‌ی تلویزیونی «کلاه قرمزی» هر سال پخش می‌شد اما همیشه با اما و اگرهایی همراه بود! اما امسال سازندگان این ...

ایسنا - اظهارات حمید جبلی درباره‌ی سرنوشت کلاه قرمزی

www.isna.ir/.../اظهارات-حمید-جبلی-درباره-ی-سرنوشت-...
Jan 22, 2016 - مجموعه‌ی تلویزیونی «کلاه قرمزی» هر سال پخش می‌شد اما همیشه با اما و ... شده از حمید جبلی بود که حکایت از نبود کلاه قرمزی در نوروز 95 دارد. ... البته ما به کسی بدهی نداریم اما تلویزیون پول را پرداخت نکرده و علاقمند نیست که این برنامه اجرا شود. ... خبرنگار ایسنا، در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی 95 » را در حال ساخت دارد؟

آیا کلاه قرمزی در نوروز 95 پخش می شود؟

farhangohonar.ir/detail/33313 - Translate this page
3 days ago - پایان دادن به حرف و حدیث ها در مورد تولیدات سیما در نوروز 95؛ آیا کلاه قرمزی در نوروز 95 پخش می شود؟ مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو درباره اینکه ...
Nov 11, 2015 - 4 posts - ‎4 authors
وی افزود: قصد داریم سریال "کلاه قرمزی" را پیش از نوروز 95 ضبط کنیم که ... نوروز پخش می شوند و هیچ بعید نیست “رسوایی۲” همزمان با “کلاه قرمزی و ...
اما مساله پخش نشدن «کلاه قرمزی» در نوروز فقط معطوف به روزهای پایانی سال نمی‌شود. ... این کارگردان در گفت‌وگویی کوتاه، در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی 95 » را در حال ساخت دارد ... می کند، در گفتگو با ابتکار، در خصوص وضعیت پخش این مجموعه در نوروز ... هنوز اقدام جدی برای شروع کار و ساخت فیلم سینمایی کلاه قرمزی هم دیده نمی شود.

آیا کلاه قرمزی در نوروز 95 پخش میشود؟ - جزقل

jezghel.com/.../آیا-کلاه-قرمزی-در-نوروز-95-پخش-میش...
برچسب ها : آبا کلاه قرمزی در نوروز 95 پخش میشود؟ آخرین وضعیت کلاه قرمزی آیا کلاه قرمزی در نوروز 95 پخش میشود؟ پشت صحته فیلم سینمایی کلاه قرمزی 95 داستان ...

کلاه قرمزی نوروز 95 پخش می شود؟ | مجموعه ی تلویزیونی «کلاه

www.ghatreh.com/news/.../کلاه-قرمزی-نوروز-پخش-ش...
Jan 22, 2016 - مجموعه ی تلویزیونی «کلاه قرمزی» هر سال پخش می شد اما همیشه با اما و اگرها‍! ... تک جمله منتشر شده از حمید جبلی بود که حکایت از نبود کلاه قرمزی در نوروز 95 دارد. ... فارس گزارش می دهد اثری که بی سر و صدا از جشنواره فجر حذف شد/ آیا این ...

آیا در نوروز 95 کلاه قرمزی پخش میشود؟- سایت تفریحی کمپین

www.campin.ir/.../آیا-در-نوروز-95-کلاه-قرمزی-پخش-م...
در نوروز ۹۵ چه سریال هایی پخش میشود؟جزئیات مجموعه های نوروز ۹۵ جزئیات سریال های تلویزیون در نوروز ۹۵/ تکلیف «کلاه قرمزی» مشخص نیست مدیرکل امور نمایش سیما ...
آیا کلاه قرمزی 95 ساخته می شود؟ ... وی افزود: قصد داریم سریال "کلاه قرمزی" را پیش از نوروز 95 ضبط کنیم که در ایام نوروز... شما نمی توانید کلاه قرمزی را پخش نکنید.
Jan 24, 2016 - اما سریال نوروزی کلاه قرمزی که جدیدترین برنامه این عروسک مشهور است هرسال ... آبان ماه امسال ایرج طهماسب در گفت‌وگویی کوتاه در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی 95 ... مشخص نیست که این شایعه سازی در هر سال با چه هدفی دنبال می شود.

نوروز 95 کلاه قرمزی نداریم - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/.../نوروز-95-کلاه-قرمزی-نداریم
Feb 21, 2016 - یکی از مجموعه‌هایی که هر سال در ایام نوروز مخاطبان زیادی دارد مجموعه کلاه قرمزی و پسرخاله است. شنیده می‌شود این مجموعه در نوروز 95 از شبکه دو پخش ...

ایا کلاه قرمزی در نوروز 95 پخش میشود؟ - یلدا پاتوق

yaldapatogh.parsiblog.com/.../ايا+کلاه+قرمزي+در+نور...
Jan 22, 2016 - پرشینی ها: مجموعه‌ی تلویزیونی «کلاه قرمزی» هر سال پخش می‌شد اما همیشه با اما و اگرهایی همراه بود! اما امسال سازندگان این مجموعه‌ی خاطره‌انگیز جدی‌تر بر ...

اخبار جدید از پخش کلاه قرمزی 95

www.cooldownload.ir/اخبار-جدید-از-پخش-کلاه-قرمزی...
Nov 3, 2015 - این کارگردان در…,اخبار جدید از پخش کلاه قرمزی 95,دانلود رایگان فیلم, سریال, انیمیشن ... کوتاه با ایسنا، در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی 95 » را در حال ساخت دارد؟ ... بدهند تا در ایام عید نوروز ،تماشاگر برنامه‌ی جدید و جذاب برای کودکان باشیم. .... برای نمایش بهتر سایت پیشنهاد می شود که از این مرورگر بهره مند شوید.
آیا سریال پایتخت ۵ در نوروز ۹۵ پخش می شود؟ ... در این شرایط تنها امید تلویزیون برای نوروز ۹۵، فعلاً کلاه قرمزی خواهد بود، مگر آنکه آن هم برای برگشت شروط تازه ای ...

در نوروز 95 چه سریال هایی پخش میشود؟جزئیات مجموعه های نوروز 95

www.mod.text-ahang.ir/.../در-نوروز-95-چه-سریال-هایی...
برنامه های تلوزیونی نوروز 95 چیست؟,لیست کامل سریال های نوروز 95,در نوروز 95 چه سریال هایی پخش میشود؟,آیا درنوروز 95 کلاه قرمزی پخش میشود؟,جزئیات سریال های .
3 days ago - پایان دادن به حرف و حدیث ها در مورد تولیدات سیما در نوروز 95؛ آیا کلاه قرمزی در نوروز 95 پخش می شود؟ مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو درباره اینکه ...

دانلود برنامه کلاه قرمزی ویژه نوروز 95 | زد ایکس ان

www.zxn.ir/دانلود-برنامه-کلاه-قرمزی-ویژه-نوروز-95....
4 days ago - دانلود کامل قسمت های برنامه کلاه قرمزی نوروز 95 با لینک مستقیم و کیفیت ... www.persianiha.com/tag/آیا-کلاهقرمزی-در-نوروز95-پخش-می-شود؟/.

آيا سريال پايتخت 5 پنج پخش ميشود ؟؟

autoread.rozblog.com/.../آيا-سريال-پايتخت-5-پنج-پ...
2 days ago - پخش مي شود؟ ... پايتخت 5 کي پخش ميشه , سريال پايتخت عيد نوروز 95 , سريال پايتخت نوروز 95 . ....دانلود تمام قسمت هاي سريال “کلاه قرمزي ?

زمان پخش برنامه کلاه قرمزي در عيد نوروز ۹۵

marzfun.nasrblog.com/زمان-پخش-برنامه-کلاه-قرمزي-د...
Feb 24, 2016 - آیا کلاه‌ قرمزی در نوروز ۹۵ پخش می شود زمان پخش کلاه‌ قرمزی در نوروز 95 ... این برنامه را در اختیار دیگر برنامه‌سازان قرار بدهند تا در ایام عید نوروز، .

پاسخ ایرج طهماسب به شایعات کلاه قرمزی + عکس - نمناک

namnak.com/19380-پاسخ-ایرج-طهماسب-به-کلاه-قرمز...
ایرج طهماسب کارگردان برنامه تلویزیونی کلاه قرمزی که در ایام نوروز پخش می شود در رابطه با شایعات اخیر مبنی بر قطعپخش این برنامه عکی و پیامی را در ...
آخرین وضعیت کلاه قرمزی آیا کلاه قرمزی در نوروز ۹۵ پخش میشود؟ پشت صحته فیلم سینمایی کلاه قرمزی ۹۵ داستان فیلم سینمایی کلاه قرمزی ۹۵ دانلود فیلم سینمایی ...

نوروز 95 بدون کلاه‌ قرمزی - چیدنی

www.chidani.com › سینما و تلویزیون
Nov 5, 2015 - خانه » سینما و تلویزیون » نوروز ۹۵ بدون کلاه‌ قرمزی. کانال چیدنی در ... و پخش نخواهد شد. این کارگردان در پاسخ به سوال آیا کلاه قرمزی ۹۵ ساخته می‌شود؟

تلویزیون باز هم ناز کلاه قرمزی را می خرد؟ - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › فرهنگ و هنر › تلویزیون
Nov 12, 2015 - آیا مدیران مثل هر سال راه مذاکره با این تیم را باز می گذارند یا محله گل و بلبل را ... قصد داریم سریال «کلاه قرمزی» را پیش از نوروز 95 ضبط کنیم که در ایام ... ساخت سری جدید کلاه قرمزی مقابل دوربین رفته و در ایام نوروز پخش می شود.

"رسوایی2" و "کلاه قرمزی و دوستان"؛ رقبای اکران نوروز 95 ...

www.cinemajournal.ir/رسوایی2و-کلاه-قرمزی-و-دوستا...
به گزارش سینماژورنال این کارگردان در پاسخ به اینکه آیا “کلاه قرمزی ۹۵” را در حال ... به گزارش سینماژورنال اگر گفته های طهماسب محقق شود “کلاه قرمزی و دوستان” می ... در نوروز پخش می شوند و هیچ بعید نیست “رسوایی۲” همزمان با “کلاه قرمزی و دوستان” در ...
سريال پايتخت 5 براي نوروز 95 ساخته مي شود؟! - نمناک. namnak. ... + عکسآيا مسکن در سال 95 گران ميشود؟ ... کلاه قرمزي پخش ميشه - دانلود رايگان با لينک مستقيم.
مجموعه کلاه‌ قرمزی در نوروز ۹۵ پخش میشود؟ این کارگردان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایسنا، در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی ۹۵ » را در حال ساخت دارد؟ گفت: خیر!

برچسب ها - کلاه قرمزی - فرارو

fararu.com/fa/tag/1/کلاه%20قرمزی
مجموعه ی تلویزیونی کلاه قرمزی هر سال پخش می شد... مجموعه ی تلویزیونی ... ضابطیان درباره پخش برنامه کلاه قرمزی در نوروز سال 95. ... وگویی کوتاه با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا کلاه... قرمزی 95 ... برنامه های کلاه قرمزی بین مردم شناختهمی شود فعالیت.

کلاه قرمزی نوروز 94 پخش می شود - آریا پیکس

www.ariapix.net/1393/12/کلاه-قرمزی-نوروز-94.html
سری جدید مجموعه کلاه قرمزی در ۲۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در نوروز و اعیاد سال ۹۴ تولید می‌شود. ... «کلاه قرمزی» مجموعه ای است که هر سال نوروز پخش می شود و مخاطبان بسیاری دارد ... معرفی سریالهای نوروز 95 ... آیا سریال پایتخت ۵ هم ساخته می شود ؟

نوروز 95 بدون «کلاه قرمزی»؟! - اصفهان امروز

www.esfahanemrooz.ir/.../نوروز-95-بدون-«کلاه-قرمز...
Jan 23, 2016 - مجموعه‌ی تلویزیونی «کلاه قرمزی» هر سال پخش می‌شد اما همیشه با اما و اگرها‍! ... اما تلویزیون پول را پرداخت نکرده و علاقمند نیست که این برنامه اجرا شود. ... این کارگردان در گفت‌وگویی کوتاه، در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی 95 » را در حال ساخت دارد؟ ... وی صحبتی نشده، به نظر می رسد نوروز امسال کلاه قرمزی را بر روی سفره ...

سریال تکراری شایعه عدم پخش «کلاه قرمزی» / با این کار چه ...

soheilesonghor.ir/.../سریال-تکراری-شایعه-عدم-پخش-«...
Jan 24, 2016 - اما سریال نوروزی کلاه قرمزی که جدیدترین برنامه این عروسک مشهور است هرسال ... آبان ماه امسال ایرج طهماسب در گفت‌وگویی کوتاه در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی 95 ... مشخص نیست که این شایعه سازی در هر سال با چه هدفی دنبال می شود.

کلاه قرمزی نوروز 95 :: جدید ترین ها

toplink.blog.ir/post/کلاه-قرمزی-نوروز-95
4 days ago - شنیده می‌شود این مجموعه در نوروز 95 از شبکه دو پخش . ... آیا کلاه قرمزی در نوروز 95 پخش می شود؟ ... آیامجموعه کلاه‌ قرمزی در نوروز ۹۵ پخش میشود؟
سریال پشت بام تهران نوروز 95 به جای پایتخت پخش میشود. :: سریال پشت ... مدارس با پخش دو قسمت جدید از مجموعهکلاه قرمزی مهمان خانه مخاطبان خود می‌شود. ...... پایتخت ۴ ... آیا دولت پروژه انتخاباتی خود را از اصلاحات و کارگزاران جدا می‌کند؟ (11) ... چرا مردم ...

سایت جماران - اظهارات حمید جبلی درباره ی سرنوشت کلاه قرمزی

www.jamaran.ir/.../اظهارات_حمید_جبلی_درباره%20ی_...
Jan 22, 2016 - این کارگردان در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی 95 » را در حال ساخت دارد؟ ... به نظر می رسد پخش «کلاه قرمزی» در نوروز پیش رو همانند سال‌های گذشته نیست و ... تصویری که پس از اعلام نتایج تهران در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود ...

کلاه قرمزی 93 پخش میشود - لینک گردی

linkgardi.ir/news/کلاه-قرمزی-93-پخش-میشود
بایگانی برچسب ها: آیا در نوروز 95 کلاه قرمزی پخش میشود ...
Nov 3, 2015 - معروف است که اگر کسی نیازی داشته باشد و آن را بیان بکند و همان دم مرغ آمین نیز از فراز سر او بگذرد، نیاز و دعاهای او برآورده می‌ شود. ... عید نوروز 95 کلاه قرمزی پخش نخواهد شد ... این کارگردان در پاسخ به اینکه آیا کلاه قرمزی۹۵ را در حال ساخت دارد؟ ... طهماسب همچنین مطرح کرد: بنده هم قول می‌ دهم که مردم در سینما شاهد فیلم ...

برچسب ها - کلاه قرمزی - شفاف

shafaf.ir/fa/tag/1/کلاه%20قرمزی
قرمزی و دوستان مجموعه نوروزی کلاه قرمزی برای شبکه دو... مجموعه کلاه قرمزی چند ... سری جدید خندوانه از شب یلداپخش می‌شود. از برنامه های جذاب ... تكلیف كلاه قرمزی سال 95 مشخص نیست ... فرهنگ نیوز این کارگردان در پاسخ به اینکه آیا کلاه... قرمزی 95 را ...

خبر جدید آیا برنامه کلاه قرمزی در عید نوروز پخش - لینکدونی

up.11skin.ir/خبر-جدید-آیا-برنامه-کلاه-قرمزی-در-عید-...
خبر جدید آیا برنامه کلاه قرمزی در عید نوروز 94 پخش می شود ؟ محمدرضا هدایتی بازیگر سینما . ... عید نوروز 95 کلاه قرمزی پخش ... ... نوروز ۹۵ کلاه قرمزی پخش نخواهد شد ...

آموزش درست کردن سبزه به شکل کلاه ویژه نوروز 95 | نوروز 95

www.newphoto95.ir/.../آموزش-درست-کردن-سبزه-به-...
Feb 2, 2016 - اموزش کاشت سبزه به شکل کلاه سبزه های کلاه شکل نوروز 94 طریقه ...... “شاهگوشی‌ها” رضایت دادند آیا کلاه قرمزی در سال 94 از صدا و سیما پخش می شود!

کلاه قرمزی برای نوروز نود و پنج ساخته میشود - های فایو

hayfive.ir/کلاه-قرمزی-برای-نوروز-نود-و-پنج-ساخته-م...
آیا سریال پایتخت 4 و 5 هم ساخته میشود ... آیا سریال کلاه قرمزی در عید نوروز 93 پخش میشود. عید 93آیا ... جزئیات سریال های تلویزیون در نوروز 95/ تکلیف کلاه قرمزی.
به گزارش سهره نیوز، این کارگردان در پاسخ به اینکه آیا “کلاه قرمزی ۹۵” را در حال ساخت دارد؟ ... اگر گفته های طهماسب محقق شود “کلاه قرمزی و دوستان” می تواند یکی از اصلی ... نوروز پخش می شوند و هیچ بعید نیست “رسوایی۲” همزمان با “کلاه قرمزی و دوستان” ...

دمادم | حمید جبلی:”نوروز ۹۵ کلاه قرمزی نداریم”

damadam.ir/.../حمید...نوروز-95-کلاه-قرمزی.../160026...
Feb 29, 2016 - حمید جبلی:"نوروز 95 کلاه قرمزی نداریم" ... اما مساله پخش نشدن «کلاه قرمزی» در نوروز فقط معطوف به روزهای پایانی سال نمی شود. ... این کارگردان در گفت وگویی کوتاه، در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی ۹۵ » را در حال ساخت دارد؟ ... به نظر می رسد پخش «کلاه قرمزی» در نوروز پیش رو همانند سال های گذشته نیست و گویا عدم ...

کلاه قرمزی 95

https://www.webgardha.com/tag/کلاه-قرمزی-95
این کارگردان در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی 95 » را در حال ساخت دارد؟ ... این ایام در نظرسنجی برنامه های نوروزی به یکی از برنامه های پربیننده سیما تبدیل می شود .... سوای برنامه‌هایی که قرار است در موعد تحویل سال و با حضور چهره‌های مختلف پخش بشوند، ...

«کلاه قرمزی» سال 95 همه را غافلگیر خواهد کرد/نسخه سینمایی و ...

www.mizanonline.ir/.../کلاه-قرمزی-سال-95-همه-را-غافل...
Aug 19, 2015 - وی افزود: قصد داریم سریال "کلاه قرمزی" را پیش از نوروز 95 ضبط کنیم که در ایام نوروز با عجله به ... پخشقسمت جدید کلاه قرمزی در عید قربان و غدیر ... برای استفاده بزرگسالان و نوجوانان/دو محصول جدید فرهنگی به زودی رونمایی می شود.

سینمایی های صدا و سیما در ایام نوروز 95 - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=سینمایی+های...ایام+نوروز+95
مجموعه «کلاه قرمزی» چند سال است که در ايام نوروز از شبکه دو سيما روی آنتن می رود و بعد از این ايام در نظرسنجی برنامه هاي نوروزی به یکی از برنامه هاي پربیننده سيما تبدیل می شود .... وی ادامه داد: همچنین پخش‌ فیلم‌هاي سينمايي ایرانی و خارجی خوبی را برای مخاطبان ... این کارگردان در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی 95 » را در حال ساخت دارد؟

بازیگران ایرانی در استقبال از نوروز 95 | ونوس فیس

venusface.ir/.../بازیگران-ایرانی-در-استقبال-از-نورو...
Jan 24, 2016 - آیا سریال پایتخت ۵ در نوروز ۹۵ پخش می شود؟ با عکس ... گذشت استقبال از کلاه قرمزی وبنیامین وبارانا بهادری پایان سریال پایتخت برای نوروز و ...

دانلود فیلم ایرانی کلاه قرمزی 95.

www.khabarnewss.ir/.../دانلود-فیلم-ایرانی-کلاه-قرمز...
download-kolahghermezi-95 دانلود فیلم سینمایی کلاه قرمزی 95 X دانلود فیلم ایرانی کلاه قرمزی ... آخرین وضعیت کلاه قرمزی آیا کلاه قرمزی در نوروز ۹۵ پخش میشود؟

«کلاه قرمزی 95» ساخته می‌شود؟ - صراط

www.seratnews.ir/fa/.../کلاه-قرمزی-95-ساخته-می‌شود
Nov 2, 2015 - مجموعه کلاه قرمزی به عنوان پرمخاطب‌ترین مجموعه‌ی نوروزی سیما سال گذشته معرفی شده ... این کارگردان در گفت‌وگویی کوتاه در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی 95 » را در حال ساخت دارد؟ .... امشب؛ پخش «پرواز در شب» به یاد زنده‌ یاد سلحشور.

زمان پخش سری جدید کلاه قرمزی (ویژه جام جهانی ) مشخص شد

www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
ماه مبارک رمضان اخبار فرهنگی مسابقات فوتبال جام جهانی,کلاه قرمزی , فیلم کلاه قرمزی ... مدیر شبکه دو در پاسخ به آخرین سوال مهر مبنی بر اینکه آیا شاهد پخش «کلاه قرمزی» ویژه جام‌جهانی خواهیم بود یا خیر، ... تولید سریال‌های محرم ونوروز از همین روزها آغاز می‌شود، تصریح کرد: کمبود بودجه کار ما را ... جدیدترین مانتو و پوشاک برای نوروز 95.
Feb 17, 2015 - خبر جدید آیا برنامه کلاه قرمزی در عید نوروز 94 پخش می شود ؟/آخرین اخبار از پخش کلاه ... آدرس سایت فروش بلیت اتوبوس نوروز 95 / قیمت · زمان فروش ...

چه سریال هایی در نوروز 95 پخش میشود - بارانی پاتوق

www.baranipatogh.ir/.../چه-سریال-هایی-در-نوروز-95-پ...

Feb 11, 2016 - برنامه های تلوزیونی نوروز 95 چیست؟,لیست کامل سریال های نوروز 95,در نوروز 95 چه سریال هایی پخش میشود؟,آیا در نوروز 95 کلاه قرمزی پخش میشود؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 292
  • بازدید امروز : 854
  • باردید دیروز : 1,037
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 6,735
  • بازدید ماه : 6,735
  • بازدید سال : 254,753
  • بازدید کلی : 3,315,694