loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 298 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

بیوگرافی مکس امینی | Max Amini

.

 


مکس امینی متولد ۲۰ سپتامبر ۱۹۸۱ یک هنرپیشه و کمدین ایرانی آمریکایی است

 

ماکس امینی از پدر و مادری ایرانی در توسکان در ایالت آریزونای آمریکا متولد و در شرق امریکا بزرگ شد. او در سال ۲۰۰۴ از دانشکده تئاتر، فیلم و تلویزیون دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس فارغ التحصیل گردید

 

maxamini-comedian-photokade (2)

کمدین خاص مکس امینی

 

مکس امینی در مورد کمدین خود می گوید :

 

کمدی من بیشتر بر اساس “مشاهداتم” است. من بداهه می گویم و از طریق برقراری ارتباط متقابل با تماشاچیان به بیان مسائل مربوط به رفتارها و تعاملات اجتماعی می پردازم. سبک کمدی من فراتر از مطالب از پیش آماده است. سبک من در لحظه و در موقعیتی که قرار گرفته ام تعریف می شود

 

مکس امینی مجرد است !

 

مکس امینی بصورت رسمی مجرد است ! او در مورد روابط خود میگوید : اهل هوس رانی و بازی دادن دیگران نیستم. در حال حاضر با دختری خانومی در ارتباط هستم که هشت سال است او را می شناسم. من مشتاق ثبات بلند مدت در رابطه ام هستم مشروط بر آنکه مشکلی برای سبک زندگی ام، سفرهایم و … ایجاد نکند. این خواسته ساده ای نیست اما با وجود شخص مناسب به راحتی امکانپذیر است.

 

عکس مکس امینی با بهروز وثوقی

maxamini-comedian-photokade (3)

بخشی از کار های مکس امینی

 

ماکس در بیش از ۵۰ فیلم و برنامه تلویزیونی از جمله NBC’s Heroes و شو کُمدی تلویزیونی Mind of Mencia که در کانال Comedy Central پخش می شد، حضور داشته و در فیلم Beyond Paradise نقش مهمی را بازی کرده است

 

عکس مکس امینی و خواهرش

maxamini-comedian-photokade (4)

  عکس مکس امینی و مادرش

maxamini-comedian-photokade (5) 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 638
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 36
  • بازدید هفته : 5,796
  • بازدید ماه : 19,287
  • بازدید سال : 196,714
  • بازدید کلی : 3,257,655