loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 184 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (0)

خواص زیتون +بوتاکس صورت با زیتون

۳۰۰۸۳۲

خواص زیتون +بوتاکس صورت با زیتون

زیتون تقریبا از ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این گیاه از نواحی گرم و نیمه گرم می‌باشد و موطن اصلی آن را در سوریه و جنوب ترکیه می‌دانند و از این نقاط به سایر نواحی که دارای آب و هوای مدیترانه‌ای هستند برده شد و اکنون از دامنه‌های غربی هیمالیا در شرق تا سواحل اقیانوس اطلس در مغرب و در دو طرف دریای مدیترانه درخت زیتون کاشته می‌شود. علاوه بر نواحی نامبرده در آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی و استرالیا این محصول را نیز می‌کارند و مورد استفاده قرار می‌دهند.

میوه این گیاه، حاوی چربی بالایی (بین ۳۵- ۱۵ درصد) است با این وجود منبع خوبی از اسید اولئیک (اسیدهای چرب اشباع نشده امگا۹) و ویتامین E است.

تحقیقات به عمل آمده و تجربه در بین افرادی که با طب سوزنی آشنایی دارند نشان داده کهاین میوه ی پر خاصیت می تواند در زیبایی علاوه بر مصرف خوراکی به طور موضعی نیز بسیار موثر باشد.

برای شما که جهت رفع چین و چروک و خطوط پوست صورت خود تصمیم به تزریق بوتاکس کرده اید پیشنهاد ویژه ای داریم:

هسته ی چند عدد زیتون تازه را گرفته و آنها را بکوبید و خوب له کنید و روی خطوط قرار دهید( بین ابرو، دوطرف دهان و گاهی خطوط عمیق اطراف چشمها ) و مدت زمان پانزده تا بیست دقیقه به حالت خوابیده و آرام بمانید تا خوب جذب پوستتان شود.

می توانید زیتونهای بدون هسته را درشت نیز رنده کنید و روی خطوط بخوابانید.

این کار را هر روز یا یک روز در میان انجام دهید تا در عمیق تر نشدن چروکها و تا حدودی پر کردن خطوط به طور طبیعی به پوستتان کمک کرده باشید.

 

نوشته خواص زیتون +بوتاکس صورت با زیتون اولین بار در کدر - اس ام اس، مد، دکوراسیون، پزشکی، عکس پدیدار شد.

 

 

با این میوه خطوط صورتتان را بوتاکس کنید!! - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/fruit-face-lines.html‎Cached Similarپوست جوش پوست پوست خشک صورت زیبابرای شما که جهت رفع چین و چروک و خطوط ... هسته ی چند عدد زیتون تازه را گرفته و آنها را بکوبید و خوب له کنید و روی خطوط ... خواص زیتون و روغن زیتون - وبسایت تخصصی ام اس سنتر mscenter.ir/showthread.php?tid=2943‎Cached Similarمصرف روغن زيتون به صورت منظم، هر دو فشار خون سيستولي و دياستولي را كاهش مي‌ دهد و مقدار دوز .... با این میوه خطوط صورتتان را بوتاکس کنید! با این میوه خطوط صورتتان را بوتاکس کنید!! - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/style-and-beauty/beauty.../111483-111483/‎Cached Similar5 سپتامبر 2011 ... هسته ی چند عدد زیتون تازه را گرفته و آنها را بکوبید و خوب له کنید و روی خطوط ... با این دمنوش گیاهی به ترمیم و بهبود جوشهای صورت خود کمک کنید! با زیتون خطوط صورت تان را بوتاکس کنید www.berooztarinha.com/...زیبایی/با-زیتون-خطوط-صورت-تان-را-بوتاکس-کنید-2.html با زیتون خطوط صورت تان را بوتاکس کنید. زیتون تقریبا از ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیج مورد مصرف قرار گرفته است این گیاه از نواحی گرم و نیمه گرم می باشد و موطن ... بوتاکس طبیعی در منزل با زیتون | کوکا www.coca.ir/natural-botox-home-olives/‎Cached17 فوریه 2015 ... ... پوست می شود، بوتاکس طبیعی با هسته زیتون، فواید و خواص زیتون ... صورت خود تصمیم به تزریق بوتاکس کرده اید پیشنهاد ویژه ای داریم… خواص زیتون +بوتاکس صورت با زیتون - جوونی javuni.ir/news/58922‎Cached3 ساعت قبل ... ... مورد استفاده قرار می‌گرفته ...نوشته خواص زیتون +بوتاکس صورت با زیتون اولین بار در کدر - اس ام اس، مد، دکوراسیون، پزشکی، عکس پدیدار شد. با زیتون بوتاکس کنید! - نیک صالحی www.niksalehi.com/hamechiz/archives/232924.php‎Cached6 ژوئن 2015 ... میوه این گیاه، حاوی چربی بالایی (بین ۳۵- ۱۵ درصد) است با این وجود منبع ... چرا بايد روغن زيتون روی سر و صورت بماليم؟ ... خواص بی شمار زیتون. پیشنهادی برای بوتاکس طبیعی و دائمی در منزل! - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir/fa/.../پیشنهادی-برای-بوتاکس-طبیعی-و-دائمی-در-منزل‎Cached8 جولای 2015 ... سپس دوبار صورت خود را یکبار با آب گرم و برای بار دوم با آب سرد ... روغن زیتون نیز به عنوان آب رسان و تغذیه پوست و مو کاربرد فراوانی دارد همچنین ... با زيتون بوتاكس كنيد! | بانوی زیبا www.banoyeziba.ir/با-زيتون-بوتاكس-كنيد/‎Cached Similar22 فوریه 2014 ... براي شما كه جهت رفع چين و چروك و خطوط پوست صورت خود تصميم به تزريق بوتاكس كرده ايد پيشنهاد ويژه ای داريم: هسته چند عدد زيتون تازه را گرفته ... خودتان بوتاکس درست کنید - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/91054_خودتان-بوتاکس-درست-کنید.html/‎Cached16 جولای 2015 ... با محصولات طبیعی و خانگی صورت تان را بوتاکس کنید ... آن آب اضافه کنید و داخل مخلوط کن بریزید سپس به آن روغن زیتون و خامه ترش بیفزایید و ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 981
  • باردید دیروز : 1,273
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 981
  • بازدید ماه : 20,903
  • بازدید سال : 198,330
  • بازدید کلی : 3,259,271