loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 226 سه شنبه 03 فروردین 1395 نظرات (0)

مصاحبه با سام درخشانی + بیوگرافی سام درخشانی

مصاحبه با سام درخشانی

مصاحبه با سام درخشانی + بیوگرافی سام درخشانی

مصاحبه با سام درخشانی + بیوگرافی سام درخشانی

مصاحبه با سام درخشانی

در این قسمت از جزقل مصاحبه با سام درخشانی + بیوگرافی سام درخشانی را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور در برنامه علی ضیاء حضور پیدا کردند و درمورد بچه دار شدن شان صحبت کردند.
سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور

سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور جزو مهمانان برنامه ضیاء بودند.
درخشانی که در این برنامه برای اولین بار با همسرش حضور پیدا می کرد، در سخنانی با اشاره به استرسی که وی برای حضور روی آنتن داشته، گفت: در راه استودیو کلی به او دلداری دادم که دوربین ها را نادیده بگیر و فکر کن من و تو و علی یک گفتگوی صمیمانه داریم و… حرف زدنم ادامه داشت تا اینکه به در استودیو رسیدیم و آمدیم پیاده شویم که متوجه شدم کتم همراهم نیست و اینطور شد که مجبور شدیم برگردیم!!


وی همچنین در پاسخ به ضیاء درباره ماجرای ازدواجش توضیح داد: نکته جالب درباره ازدواج ما این بود که ابتدای امسال عقد کردیم، بعد به ماه عسل رفتیم، سپس برگشتیم و عروسی گرفتیم!
درخشانی همچنین درباره اینکه دعا کرده زودتر بچه دار شوند، حرف زد و ادامه داد: از مدتها قبل به دخترم فکر میکنم و خوابش را می دیدم، حتی اسمش را هم انتخاب کرده ام و می خواهم اسم او را برکه بگذارم، اگر هم کسی قبل از ما این اسم را انتخاب کرد ما به این برنامه استناد می کنیم.
این بازیگر که همسرش مشارکت حداقلی در گفتگو داشت، یادآور شد: عسل کلا کم حرف و خیلی ساکت است. این سکوت و آرامشی که دارد جزو ویژگی های او است که مرا جذب کرده است.


وی همچنین درباره فیلمی که در آن نقش خودش را بازی می کند، تصریح کرد: تا به حال نشده که در سینمای ایران کسی نقش خودش را بازی کند و با خودش شوخی کند. من نقش سام درخشانی را که البته انسان خنگی است را بازی میکنم!
درخشانی همچنین درباره اینکه چه زمانی بچه دار می شود، گفت: انشالله نوروز سال بعد دخترم برکه به دنیا می آید.
این بازیگر به عنوان سخنان پایانی گفت: دعا میکنم در سال جدید هیچ ایرانی دستش جلوی کسی دیگر دراز نشود. همه مردم سال جدید را پر از عشق و پر از پول و پر از سلامتی شروع کنند و به پایان برسانند.
امیرپور نیز در پایان گفت: سالی پر از سلامتی، عشق و آرامش برای هم وطنانم آرزو میکنم.

 

مصاحبه با سام درخشانی

نوشته مصاحبه با سام درخشانی + بیوگرافی سام درخشانی اولین بار در جزقل پدیدار شد.

 


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

 


لینک منبع و پست :jezghel.com

عکس متفاوت و جدید سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور + بیوگرافی ... www.persianv.com/view/313670.php‎Cached10 نوامبر 2015 ... سام درخشانی و همسرش عسل مصاحبه ای را انجام داده اند و عکس جدید آتلیه ای نیز ... سام درخشانی با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش از تمام ... همسر سام درخشانی | ساتین saten.ir/tag/همسر-سام-درخشانی/‎Cached Similar... زن سام درخشانی بیوگرافی سام درخشانی اینستاگرام بازیگران. سام درخشانی با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: اصلا ادم سیاسی نیستم. سام درخشانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سام_درخشانی‎Cachedهمسر(ها), عسل امیرپور. صفحه در وب‌گاه IMDb · صفحه در وب‌گاه سوره. سام درخشانی (زاده ۳۱ تیر ۱۳۵۴) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. ... پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و ... گفتگوی روزنامه قدس با سام درخشانی · مصاحبه سام درخشانی با همشهری آنلاین · گفتگو با سام ... عکس های مراسم عقد و عروسی سام درخشانی - نمکستان namakstan.ir/sam-derakhshani.html‎Cached17 نوامبر 2015 ... عقد و عروسی سام درخشانی مراسم عقد سام درخشانی و همسرش + عکس نمکستان : عکس جالب و دیده نشده مراسم عقد سام درخشانی و همسرش. سفر ماه عسل سام درخشانی و همسرش + تصاویر - نمناک namnak.com/17048-ماه-عسل-سام-درخشانی.html‎Cachedسام درخشانی و همسر سام درخشانی و ماه عسل سام درخشانی و عکس همسر سام درخشانی را در نمناک ببینید. جزئیات ازدواج و ماه عسل سام درخشانی و همسرش - پارس ناز www.parsnaz.ir/marriage-and-honeymoon-details-and-brilliant-sam.html‎Cachedپارس ناز جزئیات ازدواج و ماه عسل سام درخشانی و همسرش سام درخشانی که اخیرآ با حواشی و جنجال های بسیاری در ... جنجال شنا کردن مختلط زنان و مردان برهنه در ایران + عکس. بیوگرافی سام درخشانی+تصاویر - بیتوته www.beytoote.com/fun/actor-news/sam-derakhshani1.html‎Cached Similarتصاویر سام درخشانی عکس های سام درخشانی,زندگینامه سام درخشانی سایت سرگرمی همسر سام درخشانی,عکس از سام درخشانی,سام درخشانی,بیوگرافی سام درخشانی. مراسم ازدواج سام درخشانی و همسرش عسل + عکس حاضران – جديدترين ... www.momtaznews.com/مراسم-ازدواج-سام-درخشانی-و-همسرش-عسل-ع/‎Cachedسام درخشانی با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: ..... نظرتان را در مورد مطلب مراسم ازدواج سام درخشانی و همسرش عسل + عکس حاضران بنویسید. بیوگرافی کامل سام درخشانی + عکس - آریا پیکس www.ariapix.net/1392/10/sam-derakhshani-biography-full.html‎Cached Similarسام درخشانی بازیگر ایرانی متولد سی و یکم تیر ماه 1354 (1354/04/31) می باشد . مدرک تحصیلی وی علوم تجربی است و دانشجوی انصرافی تئاتر می باشد. وی آموزش ... سام درخشانی | همسر سام درخشانی + عکسها و بیوگرافی اش - آریا پیکس www.ariapix.net/category/...عکس-بازیگران.../عکسهای-سام-درخشانی‎Cached Similarسام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون امروز با انتشار عکس خودش در کنار همسرش ( عسل) در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش را اعلام نمود و چنین نوشت :.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 1,078
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 23
  • گوگل دیروز : 36
  • بازدید هفته : 6,236
  • بازدید ماه : 19,727
  • بازدید سال : 197,154
  • بازدید کلی : 3,258,095