loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 324 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

جبهه النصره از سرکردگان تروریست خود رونمایی کرد

 جبهه النصره از سرکردگان تروریست خود رونمایی کرد

گروه تروریستی جبهة النصرة با پخش تصاویر برخی دیگر از سرکردگان خود، هویت آن ها را که سال ها نامشخص مانده بود، فاش کرد.موسسه المناره البیضاء ابزار رسانه ای گروه تکفیری جبهة النصرة روز گذشته حلقه دوم فیلمی تحت عنوان «ورثه المجد» را پخش و برخی از سرکردگان مجهول الهویه این گروه را معرفی کرد.

ابوعبدالله الشامی

«عبدالرحیم عطون» شهروند سوری نام واقعی «ابوعبدالله الشامی» است که در نیمه های سال 2014 به عنوان رئیس کمیته ای تعیین شد که سخنگونی گروه جبهة النصرة است.وی معروف است که صدای برخی سرکردگان النصرة مانند «ابوماریا القحطانی»، «ابوحسن الکویتی» و «سلطان العطوی ابواللیث» را خاموش کرده است.

سرکردگان تروریست جبهه النصر ، سرکردگان تروریست

ابوالفرج المصری

«احمد سلامه مبروک» تبعه مصر هم نام واقعی «ابوالفرج المصری» و از دوستان نزدیک «ایمن الظواهری» سرکرده کنونی القاعده و دارای تجارب جنگی زیادی است.وی بعد از خروج از زندان در مصر، سال 1988 برای دیدن الظواهری به افغانستان رفته و سال 1998 در جمهوری آذربایجان بازداشت و به مصر بازگردانده شده است.هنوز مشخص نیست که او چگونه از زندانی در مصر آزاد و به سوریه رفته است.

سرکردگان تروریست جبهه النصر ، سرکردگان تروریست

ابومالک التلی

«جمال زینیه» دارای تابعیت سوریه نام واقعی «ابومالک التلی» و یا «ابومالک الشامی» سرکرده جبهة النصرة در منطقه قلمون غربی است و برای نخستین بار هویت واقعی او فاش می شود.

اگرچه این اقدام جبهة النصرة در پنجمین سالگرد بحران سوریه سئوالات زیادی را ایجاد کرده است، اما برخی معتقدند این گروه برای اینکه بتوانند در فضای بسیار تنگ ایجاد شده برای آن ها در سطوح مردمی و گروه های مسلح، تنفس کند مبادرت به پخش تصاویر برخی از سرکردگان خود کرده و مقداری از لاک امنیتی خارج شده است.پیام روشن دیگر این اقدام جبهة النصرة این است که بگوید اگر چه به عناصر سوری خود تکیه دارد اما عناصر خارجی هم در آن فعال هستند.

سرکردگان تروریست ، سرکردگان تروریست

عناصر تروریستی جبهة النصرة از آغاز بحران سوریه جنایت های بسیاری را علیه مردم مرتکب شده و شمار قابل توجهی از شهروندان را ربوده و هزاران تن را اعدام کردند.

هویت سرکردگان تروریست جبهه النصره فاش شد + تصاویر

 

یباً ۱۶۴٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۲ ثانیه)
 
 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

جبهه النصره» از سرکردگان تروریست خود رونمائی می کند – ایرنا

 
 
 
 

هویت سرکردگان تروریست جبهه النصره فاش شد | نوروز 95

www.promdress95.ir/…/هویت-سرکردگان-تروریست-جبهه-النصره-فاش/

 

 

۲ ساعت پیش – جبهه النصره از سرکردگان تروریست خود رونمایی کرد … پخش تصاویر برخی دیگر از سرکردگان خود، هویت آن ها را که سال ها نامشخص مانده بود، فاش کرد.

رونمایی جبهة النصرة از سرکردگان تروریست خود + عکس – تی …

tnews.ir/news/47A359629919.html?old=1

 

 

۲ روز پیش – رونمایی جبهة النصرة از سرکردگان تروریست خود + عکس. … تحت عنوان «ورثه المجد» را پخش و برخی از سرکردگان مجهول الهویه این گروه را معرفی کرد.

دولت بهار:رونمايي جبهة النصرة از سركردگان تروريست خود + عكس

www.dolatebahar.com/telex-234022.html

 

 

۲ روز پیش – تلکس دولت بهار: رونمايي جبهة النصرة از سركردگان تروريست خود + عكس … المجد» را پخش و برخي از سركردگان مجهول الهويه اين گروه را معرفي كرد.

رونمایی جبهة النصرة از سرکردگان تروریست خود عکس

f30t.ir/search/?q=رونمایی+جبهة+النصرة+از+سرکردگان+تروریست+خود

 

 

رونمایی جبهة النصرة از سرکردگان تروریست خود عکس … از فرماندهان نیروی بسیج مردمی عراق در کرکوک فاشکرد سرکردگان گروه تروريستی داعش در منطقه البشیر با …

جبهه النصره از سرکردگان تروریست خود رونمائی می کند – خانه

newsfile.ir/…/جبهه+النصره+از+سرکردگان+تروریست+خود+رونمائی+می+…

 

 

گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» با پخش تصاویر برخی دیگر از سرکردگان خود، هویت آنها را که سال ها نامشخص مانده بود، فاش کرد.

جبهه النصره از سرکردگان خود رونمائی می کند – خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=جبهه+النصرهسرکردگان+خود+رونمائی

 

 

گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» با پخش تصاویر برخی دیگر از سرکردگان خود، هویت آنها را که سال ها نامشخص مانده بود، فاش کرد.به گزارش ایرنا، موسسه …

خبرهای مشرق نیوز | خبر فارسی

khabarfarsi.com/مشرق_نیوز

 

 

رونمایی جبهة النصرة از سرکردگان تروریست خود +عکس. +0 … به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلامکرد که دیدار تیم های عربستانی و ایرانی در جام قهرمانان …

خبر هوشمند | جبهه النصره» از سرکردگان خود رونمائی می کند

khabarhoshmand.com/item-58558-جبهه-النصره-از-سرکردگان-خود-رونما

 

 

۲ روز پیش – گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» با پخش تصاویر برخی دیگر از سرکردگان خود، هویت آنها را که سال ها نامشخص مانده بود، فاش کرد. به گزارش …

اعتراف تروریست های تکفیری به شکست رونمایی ازنقشه …

vapasin.com/…/اعتراف-تروریست-های-تکفیری-به-شکست–رونمایی-از…

 

 

این روزنامه لبنانی به نقل ازیک عضو گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره هم … الاخبار نوشت که « ابو مالک التلی» سرکرده جبهه النصره در القلمون سوریه، باندهای تروریستی … السفیر در شماره روزچهارشنبه خود نوشت که نیروهای ارتش تاکنون 200 تن را در شمال … جبهه النصره در القلمون سوریه در نبردهای اخیر در شمال لبنان خاطرنشان کرد: …

جبهه النصره» از سرکردگان خود رونمائی می کند – آفتاب دنا

aftabedena.ir/جبهه-النصره-از-سرکردگان-خود-رونمائی-م/

 

 

۲ روز پیش – گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» با پخش تصاویر برخی دیگر از سرکردگان خود، هویت آنها را که سال ها نامشخص مانده بود، فاش کرد. به گزارش …

AfghanIrca Agency | جبهه النصره: داعش را با شمشیر «علی»[ع …

www.afghanirca.com/newsIn.php?id=19726

 

 

یکی از سرکردگان گروه تروریستی «جبهه النصره» طی سخنانی با توصیف گروه … رسمی گروه تروریستی القاعده در سوریه حملات شدید و تندی به گروه تروریستی «داعش» کرد و … جبهه النصره و فرمانده جبهه شرقی آن به شمار می‌آید، در ادامه اظهارات عجیب خود گفت: …. مراسم رونمایی از ضریح مطهر امام حسین آغاز شد یگانه درد مسلمانان تفرقه و عدم …

50درصد سلاح های آمریکایی از انبار مهمات جبهه النصره سر درآورد …

www.rotos.ir/50درصد-سلاح-های-آمریکایی-از-انبار-مهمات/

 

 

۳ ساعت پیش – فردا – ۲ روز پیش; رونمایی جبهه النصره از سرکردگان تروریست خود عکس … ورثه المجد را پخش و برخی از سرکردگان مجهول الهویه این گروه را معرفی کرد.

اعتراف سرکرده جبهه النصره به حقانیت امیر المومنین(ع)

www.qomefarda.ir/news/68609

 

 

قم فردا:یکی از سرکردگان گروه تروریستی جبهه النصره طی سخنانی با توصیف گروه … خوارج عصر، تاکید کرد که این خوارج را با شمشیر علی(ع) از روی زمین محو خواهیم کرد. … جبهه النصره و فرمانده جبهه شرقی آن به شمار می‌آید، در ادامه اظهارات عجیب خود گفت: … شخصیت‌ها با مژه چشم روی لوبیا +رونمایی از سومین اثر قرآنی هنرمند تبریزی + …

رونمایی جبهة النصرة از سرکردگان تروریست خود +عکس …

news.kodoom.com/iran…/رونمایی-جبهة-النصرة-از-سرکردگان/…/562955…

 

 

۴ روز پیش – موسسه المناره البیضاء ابزار رسانه ای گروه تکفیری جبهة النصرة روز … «ورثه المجد» را پخش و برخی از سرکردگان مجهول الهویه این گروه را معرفی کرد. … فردا نیوز: جبهه النصره از سرکردگان تروریست خود رونمائی می کند (۱۱ ساعت پیش).

ترکیه خواهان پیوستن برخی گروههای تروریستی به جبهه …

www.mehrnews.com/…/ترکیه-خواهان-پیوستن-برخی-گروههای-تروریس

 

 

۲۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – ترکیه خواهان پیوستن برخی گروههای تروریستی به جبهه النصره است … یک منبع نزدیک به گروه «احرار الشام» تاکید کرد: مقامات ترکیه با صدور فرماینی از سرکرده ها و افراد مسلح این گروه و دیگر گروه ها همانند «فتح ادلب»، خواسته اند با جبهه النصره بیعت کرده و نیروهای خود را … بوئینگ زیر دریایی خودرانرونمایی کرد …

مهدی زین‌الدین» که به صورت سرزده در مراسم

ir724.ir/sitemap/20160320-9.html

 

 

۱ روز پیش – گروه تروریستی داعش، یک مرد عراقی را به طرز فجیعی اعدام کرد. وحشت صهیونیست‌ها از ….رونمایی جبهة النصرة از سرکردگان تروریست خود + عکس.

درگیری های شدید تروریست های داعش و النصره در شمال دمشق

payeshonline.com/…/درگیری-های-شدید-تروریست-های-داعش-و-النصره-در…

 

 

۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. – منابع رسانه ای از وقوع درگیری های شدید میان جبهه النصره و داعش در … به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه النشره اعلام کرد: درگیری های شدیدی میان تروریست های داعش و جبهه النصره در شهر التل … النصره را تهدید کرده بود که در صورتی که یکی از سرکرده های اسیر خود نزد …. رونمایی از «هیهات» به جشنواره فیلم مقاومت موکول شد …

هلاکت سرکرده جبهه النصره در دیرالزور – افکارنیوز

www.afkarnews.ir/…/345809-هلاکت-سرکرده-جبهه-النصره-در-دیرالزور

 

 

۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. – بنابراین گزارش، این سرکرده جبهه تروریستی النصره توسط گروه داعش و در ادامه جنگ داخلی … ارتش سوریه در ادامه پیشرویهای خود در حومه حلب مخفیگاههای تروریستها در شهر مارع را هدف حمله قرار داد. … آمریکا رسما از برجام 2 رونمایی کرد.

مطالب برای 1394/11/04 » سایت رسمی حجت الاسلام و المسلمین …

mahfeledoost.ir/1394/11/04/

 

 

۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. – این حمله زمانی انجام شد که سرکردگان گروه‌های تروریستی از جمله زهران علوش در این …خود اعمال می‌کرد و شماری از اعضای گروه‌های تروریستی مخالف خود را دستگیر کرد. … الاسلام و جبهه تروریستی النصره شاخه شبکه القاعده در سرزمین شام بروز کرد. …. با «العهد» از نقشه عربستان برای مقابله همه جانبه با ایران رونمایی کرد.».

هلاکت ۱۰ عنصر تکفیری جبهه النصره در درگیری با مبارزان …

www.shia-news.com/…/هلاکت-۱۰-عنصر-تکفیری-جبهه-النصره-در-درگ…

 

 

۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. – مبارزان کُرد سوری امروز سه شنبه تلاش تروریست های تکفیری برای نفوذ به منطقه ای در حومه حلب را ناکام گذاشته و ۱۰ نفر از آنها را به … به گزارش «شیعه نیوز»، تروریست های تکفیری جبهه النصرههمچنان برای تقویت حضور نظامی خود در حومه استان حلب دست و پا می زنند. … تهدید سرکرده سعودیالنصرهبرای فتح الفوعه.

جستجو – صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir/page/search.xhtml?…q=رونمایی

 

 

رونمایی جبهة النصرة از سرکردگان تروریست خود +عکس. ابنا … حلقه دوم فیلمی تحت عنوان «ورثه المجد» را پخش و برخی از سرکردگان مجهول الهویه این گروه را معرفی کرد.

جبهة النصرة:آمریکا با بشار اسد توافق‌کرده‌ | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/content/127980

 

 

۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – با وجودی که ابو محمد الجولانی چهره خود را آشکار نکرد و یا خود را معرفی نکرد، اما تاکید داشت … سرکرده گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره در بخش دوم حضورش در برنامه «بدون مرز» … در مقابل الجولانی تاکید کرد که جبهه النصره در سوریه توامان دو کار انجام می دهد، هم مبارزه ….. رونمایی از ویترین نوروزی شبکه پنج سیما.

تروریست های داعش

timnews.in/search/?q=تروریست+های+داعش

 

 

درگیری های شدید تروریست های داعش و النصره در شمال دمشق … که در صورتی که یکی از سرکرده هاي اسیرخود نزد النصره را آزاد نکند، ۶ تن از عناصر جبهه النصره … داعش با انتشار تصاویری، از اردوگاه جدید آموزشتروريست خود در صحرای سینا رونمایی کرد.

نحوه تشکیل و مراکز فعالیت”جبهه‌‌النصره”؛ جهاد زیر پرچم …

www.iranpn.com/view/78297.html

 

 

۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. – رونمایی از شگردهای جدید تبلیغاتی؛ وقتی خانه کدخدا ستاد انتخاباتی شد ادامه . … ابومحمد الجولانی سرکرده جبهه النصره قلمداد می‌شود، الجولانی در شهر الشحیل … داده بود، پیوست و بیعت خودرا با اسامه بن لادن سرکرده القاعده اعلام کرد، وی به … هدف از بازگشت الجولانی به سوریه این بود که شاخه شبکه تروریستیالقاعده را …

سرکرده گروهک تروریستی “النصرة” در سوریه کشته شد …

www.momtaznews.com/سرکرده-گروهک-تروریستی-النصرة-در-سوری/

 

 

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. – منابع خبری سوریه از کشته‌شدن سرکرده گروهک تروریستیالنصرة” در جریان … گفتنی است که ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود، اختیار بیشتر مناطق شهر … بە “جبهه النصره” وابسته بە القاعده، برائ اولین بار اعتراف کرد کە تصمیم دارد . … رونمایی از جنایات سربازان شیطان این خبر در تاریخ ۰۳م اسفند ۱۳۹۱ بە نقل از …

رونمایی جبهة النصرة از سرکردگان تروریست خود + عکس

khabarontime.ir/…/رونمایی-جبهة-النصرة-از-سرکردگان-تروریست-خود-ع…

 

 

رونمایی-جبهة-النصرة-از-سرکردگان-تروریست-خود-عکس. … جهانگیری: مصدق ایده «اقتصاد منهای نفت» را در ایران طراحی کرد · بشار اسد: پیروزی سوریه وهمپیمانانش …

جبهه النصره هم خلافت اسلامی اعلام کرد – موعود

www.mouood.org › اخبار › اخبار سیاسی و مطالعات فرهنگی

 

 

۲۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. – سرکرده گروه تروریستی جبهه النصره با حضور در جمع فرماندهان و عناصر جبهه النصره در حلب، تاسیس امارت اسلامی را اعلام کرد. … حضور جولانی در میان تروریست‌های جبهه النصره آنان را غافلگیرکرد، زیرا این اولین بار است که او در میان عناصر خود حاضر شده و هویت واقعی خود را فاش … رونمایی از سه اثر جدید موسسه موعود(عج).

رونمایی از سند رسوایی جبهة النصره – زاهدان پرس

zahedanpress.com/21568/رونمایی-از-سند-رسوایی-جبهة-النصره/

 

 

۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. – بر اساس سند جدیدی از گروهک تروریستی «جبهه النصره» این گروه با استناد به آیات قرآن مجید، استفاده از سلاح شیمیایی علیه مردم سوریه را برای اعضای خود مجاز دان. … در اواخر آوریل گذشته جلسه‌ای بین سرکردگان النصره و لواء الاسلام و دستگاه … بیانیه رسمی علی کرد پس از پیروزی در انتخابات خاش/ سوگند یاد می کنم …

خبرگزاری تسنیم – سناریوی احتمالی در صورت شکست …

www.tasnimnews.com/…/سناریوی-احتمالی-در-صورت-شکست-آتش-بس-د…

 

 

۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. – عطوان با آوردن پیشوند آقا در ابتدای سرکرده جبهه تروریستی النصره نوشت … سعود معروف به معارضه ریاض از جبهه تروریستی النصره اذعا کرد و نوشت : جبهه النصره … داد، هفته‌های آینده ممکن است پاسخ این سئوالات را با خود به همراه داشته باشد. … خوبی برای برخی مسئولان است/ رونمایی از دستاوردهای جدید در رژه ۲۹ فروردین.

درگیری های جدید داعش – نازنین ها

nazaninha.ir/search/?q=درگیری+های+جدید+داعش

 

 

به گزارش ابنا، داعش از یک شیوه جديد برای جنایت رونمایی کرد. … به گزارش العالم، درگيري هاي شدید میان «جبهه النصره» و گروه تروریستی «داعش» در … داعش اخیراً دستوری مکتوب را صادر کرد که در این دستور دستمزد همه اعضا و سرکردگان خود را ۵۰ درصد …

جدیدترین تحولات میدانی سوریه +نقشه و تصاویر | حاج قاسم …

hajghasem.ir/news/جدیدترین-تحولات-میدانی-سوریه-نقشه-و-تص-2/

 

 

۶ روز پیش – پس از اعلام این خبر برخی از رسانه ‌های غربی تلاش کردند، با از فضا سازی‌ های رسانه …. اثر آن ده ها تروریست تکفیری داعشی از جمله «خلیل صالح محامید»، از سرکردگان داعش … اما جبهه النصره در طول این مدت با توسعه نفوذ خود در استان ادلب و ریف های آن، …. شد + عکس · رونمایی جبهه النصره از سرکردگان تروریست خود +عکس …

اخبار سیاسی روز – سلام خوزستان

khouzestan.blogsky.com/1394/12/29/post-30347/اخبار-سیاسی-روز

 

 

به همین منظور ایران راهکارهایی میان مدت برای غلبه بر این مشکل تمهید کرد که ” اقتصاد مقاومتی” یکی از این …رونمایی جبهة النصرة از سرکردگان تروریست خود +عکس.

سرکرده جبهه النصره برای روسیه خط و نشان کشید – سراج24

seraj24.ir/fa/news…/سرکرده-جبهه-النصره-برای-روسیه-خط-و-نشان-کشی…

 

 

۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – سرکرده گروه تروریستی جبهه النصره روسیه را به انجام عملیات … از سوی دیگر پایگاه العهد اعلام کرد تروریست های جیش الفتح، پس از حملات … زوج جدید سینمای ایران از ازدواج خود گفتند tick …رونمایی از ویترین نوروزی شبکه 5 tick …

28 سرکرده داعش و النصره در سوریه کشته شدند – صدای ایران

sedayiran.com/fa/…/28-سرکرده-داعش-و-النصره-در-سوریه-کشته-شدند

 

 

۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. – کارتاپولوف با بیان این که داعش در طول چند سال مواضع خود در برخی مناطق سوریه را استحکام بخشیده … وی همچنین گفت که تروریست های عضو گروه جبهه النصره برای حفظ جان و امکانات رزمیخود به … (تصاویر) مراسم رونمایی کتاب‌های اسماعیلی با حضور شخصیت‌ها … اسد از تصمیم پوتین برای خروج از سوریه استقبال کرد.

جبهه النصره هلاکت فرمانده اش را تایید کرد – شبکه خبر

www.irinn.ir/news/32563/جبهه-النصره-هلاکت-فرمانده-اش-را-تایید-کرد

 

 

۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. – پس از چند روز تکذیب و پنهان کاری، سرانجام جبهه النصره، گروهک تروریستی وابسته به القاعده، هلاکت فرمانده میدانی خود در سوریه را تایید کرد. … جبهه النصره خبر هلاکت ابومحمد الجولانی سرکرده تروریست ها در استان لاذقیه سوریه را نیز تکذیب و اعلام کردند به زودی پیام …. رونمایی از سانتریفیوژهای پزشکی ایران.

جبهه النصره در فهرست سازمان های تروریستی – جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/…/جبهه-النصره-در-فهرست-سازمان-های-تروریست

 

 

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. – وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که نام جبهه تروریستی النصره را در … وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که «ابو محمد الجولانی» سرکرده جبهه تروریستی النصره را در فهرست … سوریه و شبکه تلویزیونی «الدنیا» را در فهرست سیاه خود قرار داده است. …. رونمایی از نسخه با کیفیت سریال هزار دستان.

اپارات درگیری با داعش – خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=اپارات+درگیری+با+داعش

 

 

وی اضافه کرد: العراقی از اهالی موصل و از نیروهای رسانه ای ماهر در گروه تروریستی … منابع رسانه ای از ادامه درگيري های شدیدی میان ترورریست های داعش و جبهه النصره در حومه دمشق خبر می دهند. …. یکی ازسرکردههای اسیر خود نزد النصره را آزاد نکند، ۶ تن از عناصر جبهه النصره … به گزارش مشرق، داعش از یک شیوه جدید برای جنایت رونمایی کرد.

هلاکت سرکرده عربستانی داعش | اتاق خبر 24

otaghkhabar24.ir/news/22807

 

 

۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. – … از مناطق تحت اشغال گروه تروریستی جبهه النصره درحومه جنوبی حلب را آزاد کرد. … و تلفات سنگینی به تروریست ها وارد کرد و همچنان به پیشروی خود ادامه می دهد. … یکی از سرکرده های عربستانی گروه (تکفیری- صهیونیستی) داعش بر اثر …. رونمایی از خودرو مفهومی BMW + عکس · قیمت ماشین · اولین خودروی بدون پنجره!

برچسب ها – داعش – سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و …

https://www.tabnak.ir/fa/mobile/tag/3/داعش

 

 

«احمد قذاف الدم» مطرح کرد؛. «ناتو» عامل ایجاد … نیروهای امنیتی عراق ابو دحام سرکرده گروه تروریستیتکفیری داعش… نیروهای امنیتی … خویش رونمایی کردند به گزارش میزان تروریست های داعشی با… های داعشی با … داعش آمادگی خود را برای دخالت نظامی زمینی در سوریه… کد خبر: … داعش و جبهه النصره در سوریه شکست خورده است … کد خبر: …

هلاکت چهار سرکرده جبهه النصره در ریف – خبر خودرو – اخبار …

khabarkhodro.com/detail.asp?id=309400

۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – هیوندای توسان 2016 در مالزی به نمایش درآمد ولوو XC40 شکار دوربین عکاسان شد رنو از کانسپتی جدید رونمایی کرد اجرای … هلاکت چهار سرکرده جبهه النصره در ریف … در ریف دمشق 4سرکردهگروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» کشته شدند. … این منبع آگاه میدانی سوری تاکید کرد در این حملات «ابو عمر الجاعونی»، از …

پایان عملیات امنیتی در «بن قردان» تونس – آخرین اخبار ایران …

www.savadkoohonline.ir/…/پایان-عملیات-امنیتی-در-«بن-قردان»-تونس…

 

 

۱۴ ساعت پیش – شهر «بن قردان» در جنوب شرقی تونس شاهد ناآرامی و درگیری میان نیروهای امنیتی وتروریستهاست. … برای جنگ با تروریسم بویژه با شرکای اروپایی تونس، تاکید کرد که اروپا … رونمایی جبهة النصرة از سرکردگان تروریست خود +عکس …

اخبار داعش لحظه به لحظه

www.daesh.ir/

 

 

گروه‌های تروریستی «جبهة النصره» و «ارتش آزاد» یکشنبه بشدت در ریف ادلب سوریه. … عملیات های داعش در مصر طی هفته های اخیر روند صعودی به خود گرفته و عناصر این. … آمریکا در اربیل عراق یکی از مقام‌های وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد، یک هواپیمای شناسایی ارتش این ….. دستگیری سرکرده خطرناک داعش در شهرک عرسال لبنان +تصاویر.

ائتلاف ضد داعش به نفع کدام گروه می جنگد؟/ حادثه حلب دریچه …

www.khabaronline.ir/detail/423748/World/middle-east

 

 

۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – دیده ‌بان حقوق بشر سوریه در بیانیه‌ ای اعلام کرد که جنگنده‌ های وابسته به ائتلاف …جبهه النصره و احرار الشام و سایر متحدان آنها تلاش بیهوده‌ ای برای جلوگیری … این رهبر گروه تروریستی احرار الشام از افزایش فواید و نتایج حملات در صورت … که جبهه النصره منافع میدانی خود را از طریق حملات هوایی این ائتلاف به دست آورد.

جبهه النصره از سرکردگان تروریست خود رونمائی می کند | …

funkade.in/جبهه-النصره-از-سرکردگان-تروریست-خود-رو/

 

 

۲ روز پیش – جبهه النصره از سرکردگان تروریست خود رونمائی می کند … تصاویر برخی دیگر از سرکردگان خود، هویت آنها را که سال ها نامشخص مانده بود، فاش کرد.

لبنان همسر ابوبکر البغدادی را آزاد کرد – آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/334139/لبنان-همسر-ابوبکر-البغدادی-را-آزاد-کرد

 

 

۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – آفتاب : شبکه الحدث گزارش داد: جبهه النصره امروز _سه شنبه_ در چارچوب تبادل … همچنین این شبکه افزود: “سجی الدلیمی” همسر سرکرده داعش مشمول قرارداد تبادل اسرا شده است. … است گفت: اعضای گروه های تروریستی خانواده خود را برای زندگی به لبنان می …. رونمايی از تخلفات استانداری‌های احمدی‌نژاد؛ از تهران‌خواری‌بزرگ تا …

داعش ۱۲۲ تروريست را اعدام کرد | تیتر دانلود

titredownloads.ir/داعش-۱۲۲-تروريست-را-اعدام-کرد/

 

 

افکارنيوز, اعدام 13 تروریست داعش بدست تروریستهای جیش الاسلام, جدید ترین تحرکات … ۱۲۲ داعشی از جمله چندین سرکرده این گروهک تروریستی به پزشکی قانونی موصل خبر داد. … ۱۵۸ تروریست داعش در استان الانبار در داعش ۱۲۲ نفر از اعضای خود را اعدام کرد · فقط نیمی از … ۳ جولای ۲۰۱۳ جبهة النصرة با داعش بیعتکرد+تصاویر . ۱۲۲.

جبهه النصره» از سرکردگان خود رونمائی می کند – ایزی خبر

ezkhabar.ir/2016/03/20/جبهه-النصره-از-سرکردگان-خود-رونمائی-م/

 

 

۳ روز پیش – گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» با پخش تصاویر برخی دیگر از سرکردگان خود، هویت آنها را که سال ها نامشخص مانده بود، فاش کرد. به گزارش …

هفته اوّل اردیبهشت 1391 – خبر رسانی لحظه به لحظه ظهور مهدی(عج)

0m0a0.blogfa.com/91021.aspx

 

 

۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. – … که با قرار گرفتن مقابل دوربین دیگری، از پرچم سبزرنگ خود، رونمایی کردند. … به نوشته الحقيقه، “جبهه النصرة لأهل الشام” ستون فقرات ارتش آزاد … عمر، سرکرده گروه تروريستي طالبان، کارخودرا با مخفي‌کاري پيش ببرد. … بر اساس اين گزارش، “جبهه النصرة لأهل الشام” یکی از مساجد دمشق شرقي را تصرفکرد و از …

حزب‌الله لبنان خروج نیروهایش از سوریه را تکذیب کرد

www.irdiplomacy.ir/…/حزب‌الله+لبنان+خروج+نیروهایش+از+سوریه+را+ت…

 

 

۵ روز پیش – حزب‌الله لبنان خروج نیروهایش از سوریه را تکذیب کرد … روسیه اعلام کرد: به دنبال تصمیم مسکو برای خارج کردن نیروهای خود از سوریه اخبار دروغینی … گذشته یکی از سرکرده های گروه تروریستی “جبهه النصرة“، شاخه القاعده در سوریه اعلام کرد … +تصاویر · رونمایی صالحی از مذاکرات محرمانه دمشق در سال ۲۰۱۱ · اسرائیل از …

منتظران – جبهة النصرة چگونه در سوریه تشکیل شد؟

www.tahajavad.blogfa.com/post-498.aspx

 

 

قسمت ششم : رابطه تروریست های جبهة النصرة با «جن» های گوانتانامو ….. سرانجام ظواهری اعتماد بن لادن بهخود را جلب کرد و توانست وی را با طرح خود مبنی بر … این منبع در پاسخ به اینکه آیا “ابو محمد الجولانی”سرکردهگروهک تروریستی جبهة النصرة از ….. اامکان ارسال متن، صوت وتصویر رونمایی از نرم افزار پیام رسان فارسی «فانوس».

از ابومحمد الجولانی رهبر جبهه النصره چه می دانید؟

9sobh.ir/fa/news/…/از-ابومحمد-الجولانی-رهبر-جبهه-النصره-چه-می-دانید

 

 

۲۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – وی تأکید کرد که از مسیحیان و هیچ‌کس دیگری جزیه نمی‌گیریم و سربازان … ابومحمد الجولانیسرکرده القاعده در سرزمین شام – جبهه النصره- در اشاره به دلایل … البغدادی پس از دریافت جواب منفی الجولانیخود رأساً تصمیم می‌گیرد و گروه دولت … جولانی رهبر جبهه تروریستی النصره، به انتقاد از «حزب‌الله لبنان» پرداخته و …

دفع حمله گسترده داعش به حلب و حماه/ هلاکت سرکرده جبهه …

aryanews.com/News.aspx?code=20151130171901934&svc=35

 

 

۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – رونمايي از اولين سامانه پيامکي رزرو هتل در اصفهان … تروريست هاي تکفيري با متحمل شدن خسارت هاي زياد و بيش از 50 کشته و زخمي مجبور … در ميان کشته شدگان جسد «ابو معتز» سرکردهنظاميجبهه النصره به چشم مي خورد. … را نادرست خواند و تأکيد کرد نيروهاي ارتش سوريه حضور خود را در اطراف دانشکده نيروي هوايي و …

گروه تروریستی النصره سرکرده داعش را اعدام کرد – خبرگزاری …

https://roushd.com/newsIn.php?id=19078

پایگاه‌ها و صفحات اینترنتی وابسته به گروه تروریستی «جبهه النصره»، شاخه … در شمال شرقی سوریه به اوجخودرسیده و موجب شده تا ده‌ها تروریست النصره به دست داعش …

آخرین گزارش های میدانی از نبردهای ارتش سوریه با تروریست ها

www.mizanonline.ir/…/آخرین-گزارش-های-میدانی-از-نبردهای-ارتش-سوریه…

 

 

۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. – این منابع نظامی به خبرگزاری سوریه اعلام کردند که نیروهای مسلح ارتش و … علیه مقرات ومخفیگاه های تروریست های جبهه النصره وگروه های تروریستی در … شدن دو نفر از سرکردگان گروه هایتروریستی احمد ابو خمیس سرکرده جنبش … منبع نظامی در بیانیه خود یاد کرد که ارتش مقرات تروریست ها در درعا البلد هدف قرار داد.

Rasa News :: خبرگزاری رسا – بررسی سناریوی احتمالی در …

rasanews.ir/NSite/FullStory/?Id=319139

 

 

۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. – صفحه اصلي کتاب ماهنامه و فصلنامه نمايشگاه و رونمايي … وی تصریح کرد: این عجیب‌ترین توافق آتش بس در تاریخ خاورمیانه و شاید کره زمین باشد، چرا … خواهر ناتنی‌اش از پدر القاعده‌ای‌اش یعنی جبهه النصره صدای خود را بالا برد و مخالفت کرد. وی با آوردن پیشوند آقا در ابتدای سرکرده جبهه تروریستی النصرهاظهار داشت: …

شجریان از بیماری خود رونمایی کرد ؛ با سرطان رفیق شده ام – …

vazeh.com/…/شجریان-از-بیماری-خود-رونمایی-کرد-با-سرطان-رفیق-شده-…

 

 

۱ روز پیش – رونمایی جبهة النصرة از سرکردگان تروریست خود + عکس. دولت بهار موسسه المناره البیضاء ابزار رسانه ای گروه تکفیری جبهة النصرة روز گذشته حلقه …

تروریست های جبهه النصره و داعش به جان هم افتادند | اتاق خبر

www.otaghnews.com/…/تروریست-های-جبهه-النصره-و-داعش-به-جان-هم-اف…

 

 

۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. – منابع خبری از تشدید اختلافات میان تروریست های جبهه النصره و داعش در لبنان و … داعش، گروه جبهه النصره را تهدید کرده که در صورتی که یکی از سرکرده های اسیر خود نزد … از عناصر جبهه النصره را که در درگیری ها با این گروهک اسیر کرده، اعدام خواهد کرد. … رونمایی وزارت دفاع آمریکا از طرح هواپیمای الکتریکی عمود پرواز …

زن سرکرده تروریست های داعش کیست؟/اشخاص تشکیل دهنده …

www.kivimiz.ir/news/21586

 

 

۲۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. – سامانه جامع گردشگری استان اردبیل رونمایی شد … اين رسانه هاي عربي در مطلب خودتحت عنوان «سجي الدليمي؛ همسر خليفه مسلمانان» نوشتند: شايد … مهر-پایگاه خبری المسله با انتشار گزارشی در این باره اعلام کرد: تعیین جایزه 10 … “ابومعن السوری” یکی از سرکردگان جبهه النصره که راهبه های سوری را گروگان گرفته …

آخرین اوضاع میدانی سوریه؛ حملات تروریست‌ها به مواضع ارتش …

shiraze.ir/…/آخرین-اوضاع-میدانی-سوریه-حملات-تروریست‌ها-به-مواضع-ارت…

 

 

۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. – … رونمایی از لوگوی جدید آی فیلم/ طرحی با نقش و نگار ایرانی اسلامی · تانک داده و تفنگ …. در غوطه شرقی، نیروهای ارتش سوریه حمله تروریست‌های جبهه النصره به محور حوش خرابو در نزدیکی مرج السلطان را دفع کردند که طی آن شماری از … تروریست‌های داعشی خود را تسلیم سرکردگان جبهه تروریستی النصره در منطقه سرغایا …

جدیدترین تحولات میدانی سوریه/ آخرین نفس های تروریست ها …

sobhezagros.ir/News/41957.html

 

 

۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – جبهه عملیاتی ریف لاذقیه، ریف حلب، ریف حماه و ریف دمشق این روزها شاهد … اثر آن بیش از 50 تروریست از جمله «زیاد قسوم»، سرکرده گروه تروریستی موسوم به … زیتان و القلعجیة را آزاد کرد و به پیشروی خود به سمت منطقه «جبل الاربعین» و … سوریه در منطقه «غوطه شرقی» دمشق گروه هایتروریستی«جبهة النصره»، «جیش …

عکس/ همسر«أبوبکرالبغدادي»سرکرده گروهک تروریستی داعش …

www.dustaan.com/عکس-همسرأبوبکرالبغداديسرکرده-گرو/

 

 

۲۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. – همسر گروهک تروریستی فرمانده عکس سرکرده داعش دانلود … نام «سجي الدليمي» نيز در ليست زنان “جبهة النصرة” بود. … حدود سه ماه بعد از آزاد شدن آنها، «أبومعن السوري» از رهبران “جبهة النصرة” با انتشار مطلبي در صفحه شخصي خود در سايت تويتر فاش کرد که يکي … خانم بازیگر ایرانی در روز عشق از همسرشرونمایی کرد!

سازمان ملل وضعیت حقوق بشر در آمریکا را محکوم کرد – مشرق

www.mashreghnews.net/…/سازمان-ملل-وضعیت-حقوق-بشر-در-آمریکا-را-…

 

 

اتحادیه حقوق شهروندی آمریکا اعلام کرد گزارش جدید شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره آمریکا حاکی از صدها … رونمایی جبهة النصرة از سرکردگان تروریست خود +عکس.

کشته شدن دست کم 300 تروریست عضو جبهه النصره – تیتریک

titre1.ir › جهان › سیاسی اقتصادی

 

 

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. – در درگیری های دولت سوریه و تروریست های عضو جبهه النصره ، دست کم 300 … شرکت چینی UMi از گوشی هوشمند ویندوزی قدرتمندش رونمایی کرد … به کنترل خود درآوردند ولی با نفوذ مجددتروریست ها به این منطقه مجبور به … را نیز اسیر کرد که در میان کشته شده ها “ابومعتصم ” از سرکردگانبرجستهتروریست ها دیده می شد.

:::Noandish.com::: معرفی داعش و نسبت آن با جبهه النصره

noandish.com/fa/news/13124/معرفی-داعش-و-نسبت-آن-با-جبهه-النصره

 

 

۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. – در این گزارش آمده است : سرکرده این گروه تروریستی ˈابوبکر البغدادیˈ است و هزاران … آلمان، دیگر کشورهای اروپایی، آمریکا، جهان عرب و قفقاز جنگجویانی را به عضویت خود درآورد. … بغدادی تلاش فراوان کرد تا جبهه النصره را با داعش ادغام کند، اما این گروه پیشنهاد ادغام را …. رونمایی مدافع پرسپولیس از همسرش (عكس).

جهان نيوز – افشای هویت واقعی رهبر جبهه النصره

jahannews.com/fa/doc/news/…/افشای-هویت-واقعی-رهبر-جبهه-النصره

 

 

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – شبکه تلویزیونی الجزیره مستندی پخش کرد که درباره زندگی سرکرده گروه تروریستی جبهه النصره است و … خود ابومحمد جولانی برای پاک کردن اسمش از لیست سیاه تروریست‌هاست. … رونماییصالحی از مذاکرات محرمانه دمشق در سال ۲۰۱۱.

کلیب هایی گروه داعش – آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=کلیب+هایی+گروه+داعش

 

 

درگیری های شدید «داعش» و «جبهه النصره» در حومه دمشق … داعش نیز ، جبهه النصره را تهدید کرده بود که در صورتی که یکی از سرکرده های اسیر خود نزد النصره را آزاد. … گروه تروریستی جبهه النصره و تروریست های داعش شهر الرقه را اشغال کردند. …. در تصاویر جدید منتشر شده از سوی داعش، این گروه از تجهیزات ضد هواییخود رونمایی کرده است.

عصر ما | فتح یبرود، پیروزی استراتژیک برای سوریه و حزب …

asre-ma.ir/3678/فتح-یبرود،-پیروزی-استراتژیک-برای-سوری/

 

 

۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. – جواد الباجی از طرح “خانه بانوان” رونمایی کرد – 275 بار … در این عملیات ۱۳ نفر ازسرکردگان تروریست ها از جمله ابوعزام الکویتی از فرماندهان … فهد جاسم وزیر دفاع سوریه هم از شهر یبرود بازدیدکرد و تلویزیون سوریه تصاویری از … جبهه النصره» بود که براساس سفارش سرکردگان خود در سوریه و لبنان و یا براساس سفارش …

تهدید سرکرده جبهه النصره برای ترور بشار اسد و سید حسن …

sajednews.com/…/49435-تهدید-سرکرده-جبهه-النصره-برای-ترور-بشار-ا…

 

 

۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – ابومحمد الجولانی سرکرده گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره با تهدید و … الجولانی در پیامی صوتی که خود را در آن سرکرده جبهه النصره در بلاد شام …

فرار یکی از سرکردگان ارشد النصره به عرسال

www.shafaf.ir/fa/news/…/فرار-یکی-از-سرکردگان-ارشد-النصره-به-عرسال

۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – تاکتیک مقاومت درنبرد با تروریست ها با استفاده از پهپادها … با توجه به اینکه خبرها از فرار ابومالک التلی، سرکرده جبهه النصره در این … گلشیفته فراهانی از شوهرش رونمایی کرد! … رسایی اینستاگرامخود را از حالت عمومی خارج کرد!

باچگونه به وجود امدن داعش آشنا شوید | پایگاه خبری ریشه

rishe.ir/news/16665

 

 

۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. – کارشناسان معتقدند که شکل گیری گروه تروریستی داعش ریشه در دخالت های آمریکا … آمریکا، در سال 2002 میلادی آمادگی خود را برای تسخیر عراق اعلام کرد، “ابو مصعب الزرقاوی” به دستور “اسامه بن لادن”، سرکرده پیشین القاعده، از افغانستان به عراق رفت. … دیگری از این گروه را با نام “جبهه النصره” در سوریه تاسیس کرد.

عصر هامون – هلاکت سرکرده عربستانی جبهه النصره در حلب + عکس

www.asrehamoon.ir/…/هلاکت-سرکرده-عربستانی-جبهه-النصره-حلب-عک…

 

 

محمد القفاری ملقب به “ابوبکر نجدی”، سرکرده عناصر تروریست جبهه النصره در … در یرمون نیز توپخانه ارتش سوریه خطوط پشتیبانی و امداد رسانی تروریست ها را هدف قرار داد و از هجوم آنان به مجتمع الزهرا جلوگیری کردند. … مسعود رجوی جیش‌العدل را برادر خود خواند …. یادواره شهدای دانش آموز سیستان و بلوچستان برگزار شد/رونمایی از یادمان ۱۷ …

۵۰درصد سلاح‌های آمریکایی از انبار مهمات جبهه النصره سر درآورد

www.iran-travelers.com/۵۰درصد-سلاح‌های-آمریکایی-از-انبار-مهم.html

 

 

۵ ساعت پیش – اطلاعات خطرناک‌تری که برخی سرکردگان ارشد گروه‌های تروریستی از دو هفته قبل و در … کردو این چیزی است که جبهه النصره آن را تهدید بزرگی برای خود می‌داند و …. جدیدی را در حوزه دفاعی رونمایی و تولیدکردند که تست موشک ادامه مطلب ».

اهانت سردبیر شبکه العربیه به ایران – کیهانه

www.keyhaneh.com › آخرین اخبار › اخبار سیاسی

 

 

۲ روز پیش – ظریف در سخنان خود در حالی که تلاش کرد برای آشتی با عربستان سعودی، تهران را “خرس …رونمایی جبهة النصرة از سرکردگان تروریست خود +عکس …

رونمایی از گروه تروریستی منتصب به ترکیه در حلب صبح …

khabarche.ir/…/رونمایی-از-گروه-تروریستی-منتصب-به-ترکیه-در-حل…

 

 

۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – پس از آنکه ترکیه گروه تروریستی «جبهة النصره» را از شمال حلب برای ایجاد مناطق … عقب‌ راند، مناطق خالی شده از النصره را با گروهک مورد حمایت خود اشغال کرد. … العالم – دوتن از سرکردگان جدا شده از گروه تروریستی داعش از طریق مناطق …

واکنش سرکرده جبهه النصره به آتش بس در سوریه

www.iribnews.ir/fa/…/واکنش-سرکرده-جبهه-النصره-به-آتش-بس-در-سور…

 

 

۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. – سرکرده گروه تکفیری – تروریستی جبهه النصره اعلام کرد اگر علویان در سوریه پیروز شوند، جنگ ظرف کمتر از یک دهه به شبه جزیره عربستان کشیده …

انفجار انتحاری داعش در بین اعضای جبهة النصرة! – ادیان نیوز

adyannews.com/fa/…/انفجار-انتحاری-داعش-در-بین-اعضای-جبهة-النصرة

 

 

۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – یک عامل انتحاری داعش خود را در یکی از مقرهای گروه تروریستی جبهة النصرة در استان ادلب سوریه منفجر کرد. … یک عضو داعش خود را در یکی از مقرهای گروه تکفیری جبهه النصره در شهر «حارم» در استان ادلب منفجر کرد. … رونمایی از فرش انتحاری داعش + عکس … نقش همسر سرکرده جریان مکتب در ماجرای قتل امام جمعه هشتگرد.

جبهه جهانی مستضعفین – واقعیت‌هایی درباره داعش، از سرکرده …

www.mwfpress.com/vdcaamnu.49nyu15kk4.html

 

 

۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. – هلاکت ۵۷ تروریست «النصره» و «داعش» در «حماه» سوریه … رونمایی از ضریح جدید پیر میدان‌دار عشق در کربلا … این گروهک این است که بعثی ها آن را اداره می کنند، سرکرده های داعش در واقع مشتی از نخبگان و طلایه داران …. داعش این نظریه خود را در برخی از شهرهای سوریه در زمان اشغال عملی کردو امرذوزه هم در موصل اجرا کرده است …

هلاکت سه سرکرده تروریست ها در لاذقیه/ ادامه پیشروی ارتش …

fa.shafaqna.com/news/38824

 

 

۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – شفقنا- بنا بر گزارش‌ها، نیروهای ارتش سوریه در عملیات خود در جنوب حلب به … گرفتن این روستا، شهرک السابقیه را در حومه جنوبی حلب از تروریست‌ها پاکسازی کردند. … آنها افزودند بسیاری از گروه‌هایتروریستی از جمله داعش، جبهه النصره، الجیهه … رونمایی از ضریح جدید حبیب بن مظاهر الاسدی با حضور نماینده آیت الله …

ادامه حملات تکفیری‌ها به‌کفریا و الفوعه؛ هلاکت ۱۱۸۳ داعشی و …

bahar-news.ir › خبر

 

 

۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. – از سوی دیگر ده‌ها تروریست جبهه النصره و حزب الترکستانی در نتیجه … از منابع سوری اعلام کرد یکی از سرکردگان شبه نظامیان موسوم به الجیش … موشک‌ها و گلوله‌های خود قرار دادند که بر اساس آخرین خبرها یک جوان شهید و سه نفر دیگر به شدت زخمی شدند. … کتاب «دیدگاه‌ها» در هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد رونمایی شد.

عرش نیوز – سرکرده “جبهه النصره” حزب الله را تهدید کرد

https://www.arshnews.ir/vdcgz39wqak9xu4.rpra.html

۱۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. – سرکرده گروهک تروریستی جبهه النصره در پیامی مدعی شد که نبرد حقیقی علیه حزب الله هنوز شروع نشده است. … غافلگیرانه‌ای برای حزب الله در نظر دارد که این حزب را از کردهخ خود پشیمان خواهدکرد. … ادعای رونمایی از پهپاد بومی حزب‌الله.

کنفرانسی کذایی به میزبانی کنگره و با مهمانی تروریست …

www.yjc.ir › سیاسی › سیاست خارجی

 

 

کسانی که از سرکرده منافقین دعوت می‌کنند که به صورت ویدئو کنفرانس در کنگره … جنایتکاران جبهه النصره و گروه‌های دیگر را غربی‌ها در پاریس جمع کردند، به آن‌ها … دهند و یکی از سخنرانانش هم سرکردهگروهکتروریستی منافقین باشد، که خود (با … داعش در صدقه دادن دلار را جایگزین دینار کرد/رونمایی داعش از تجهیزات ضد هوایی +تصاویر.

ارتش سوریه حملات گسترده خود را برای محاصره کامل حلب با …

www.rajanews.com/news/225062

 

 

۲۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – پزشک حاج قاسم از منافقین بود و می‌خواست وی را بکشد · حجاریان به مکتب ایرانی پیوست · آمریکا رسما از برجام 2 رونمایی کرد …. روز گذشته شبکه خبری المیادین‌ اعلام کرد که ارتش سوریه تحت حمایت … حملات دقیق جنگنده های روسیه علیه پایگاه و مواضع تروریست ها در این …. هلاکت سرکردهعربستانی “جبهه النصره“.

انتشار تصویر سرکرده «جبهه النصره» توسط گروه …

tarood.ir/?p=51690

 

 

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. – رونمایی از کتاب «مجاهد بدر» سردار شهید غفوری … تصویر سرکرده «جبهه النصره» در اقدامی غافلگیر کننده توسط گروه تروریستی «داعش» منتشر شد. … جدیدی به خود می‌گیرد و در تازه‌ترین از این دست خصومت ورزی‌ها گروه تروریستی «داعش» … الجولانی»، سرکرده «جبهه النصره»، شاخه رسمی القاعده در سوریه را منتشر کرد.

کشته شدن ۴ سرکرده «جیش الاسلام» در سوریه – دفاع پرس

www.defapress.ir/Fa/News/73059

 

 

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. – و خبر دیگر اینکه تروریستهای جبهه النصره گذرگاه “التنف” در مرز بین … در قبال درد و رنج و جنایات گروههای تروریستی علیه خود را محکوم کردند. … رونمائی از نسل‌های جدید موشکی در سال 94 ،رصد تمام وقایع جنگی دنیا توسط دافوس.

جبهه النصره با حزب الله جنگ می کند | نیان نيوز

niyan.ir › خانه › عمومی

 

 

۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – گزارش تصویری ۱۳ بهمن ماه: از رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی اصلاح طلبان … خبر داد که ثابت می‌کند « أبو مالک التلی» سرکرده جبهه النصره در قلمون از … …. رهبر جبهه تروریستی النصره در فایلی صوتی اعلام کرد: جنگ با حزب الله در … … رزمندگان حزب الله برای حمایت از لبنان به پیشروی خود در منطقه القلمون ادامه می دهند.

هشدار جبهه النصره درباره انجام عملیات بزرگ در سوریه

www.snn.ir/detail/news/496493/179

 

 

۶ روز پیش – گروه تروریستی جبهه النصره (شاخه القاعده در سوریه) اعلام کرد که ظرف ۴۸ ساعت آینده حمله …رونمایی از نخستین صکوک اجاره دولتی در فرابورس /تامین مالی دولت تداوم … به گزارش گروه بين الملل خبرگزاري دانشجو، یکی از سرکردگان النصره روز سه شنبه، گفت: … این خبر را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید.

مقاله : سوريه- مصاحبه الجزيره با سرکرده جبهه النصره ترويج …

www.tebyan-zn.ir/…سرکرده+جبهه+النصرهتروريسم…/default.html

 

 

۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – پایگاه اطلاع رسانی محسن حاجی‌حسنی رونمایی شد-رونمایی از نرم‌افزار یوسف قراء در … سوريه- مصاحبه الجزيره با سرکرده جبهه النصره ترويج تروريسم است … جعفری در اظهارات خود، از خبرنگارانی انتقاد کرد «که با عبور از مرزها، به طور …

جبهه النصره» سرکرده گروه تروریستی «ارتش محمد» را اعدام کرد

www.roodannews.ir/1392/03/…/جبهه-النصره-سرکرده-گروه-تروریستی

 

 

۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. – گروه تکفیری «جبهه النصره»، سرکرده و معاون گروه تروریستی «ارتش محمد» وابسته به «ارتش آزاد سوریه» را در حلب اعدام کرد. در ماه‌های اخیری که از بحران سوریه می‌گذرد و به ویژه در مناطقی که … از خداوند می‌خواهم در این سنگر مهم شما را مورد هدایت‌ها و عنایات ویژه خود قرار دهد – 51 بار … سرود “حماسه جنتی” رونمایی می شود+صوت …

احمدالاسیر سرکرده گروه تروریستی « جبهه النصره» درلبنان شد

mouoodasr.ir/…/18092-احمدالاسیر-سرکرده-گروه-تروریستیجبهه-الن

 

 

۳ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. – احمدالاسیر سرکرده گروه تروریستی « جبهه النصره» درلبنان شد … این کشور به همراه تعدادی ازهواداران خود اردوگاه عین الحلوه در ضاحیه شهر صیدا را ترک کرده و اکنون در منطقه القلمون سوریه مستقر است. … الرای به نقل از منابعی تاکید کرد: بیشتر عناصر انتحاری که در مناطق تحت نفوذ …. رونمایی از بن مایه رویگردانی از خدا.

خبر مهر|اخبار – ارتباط «سیا» با گروه‌های تکفیری در سوریه …

mehr-news.ir/ارتباط-سیا-با-گروه‌های-تکفیری-در-سو/

 

 

۶ ساعت پیش – ۵۰ درصد سلاح‌های آمریکایی از انبار مهمات جبهه النصره سر درآورد ارتباط «سیا» با … آمریکا به دست گروه‌های تروریستی می رسد که سرکردگان آنها بیعت خود را با … گذرگاه سوریه – ترکیه موسوم به « اطمه» دریافت می کرد، در اختیار جبهه النصره قرار می داد. … در نمایشگاه ژنو۲۰۱۶ رونمای شد؛ سریع‌‌ترین و زیباترین خودروی …

راز سکوت آمریکا در سوریه چیست-شهدای ایران|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=راز-سکوت-آمریکا-در-سوریه-چیست…

 

 

رونمایی از سورپرایز نوروزی سیروس مقدم و پایتختی‌ها …. نمایش تروریست دانستن جبهه النصره … به دست گروه‌های تروریستی می رسد که سرکردگان آنها بیعت خود را با « ابومحمد الجولانی» سرکرده اصلی جبهه …. عربستان ۹ ایرانی دیگر را بازداشت کرد.

السفیر: حمایت گسترده آمریکا از تروریست های جبهه النصره

irctr.ir/news/1458534079m7cjn

 

 

فیلم/ حمله خمپاره‌ای «جبهه النصره» به حومه حلب بین الملل: تروریست های … سوریه یورش تروریست های وابسته به جبهه النصره را به جبل القلعه در حومه لاذقیه دفع کرد. … از حمایت های خود را که متوجه مخالفان میانه رو در سوریه کرده صرف پشتیبانی از گروه جبهه … موج تروریستی تاریخ ترکیه · در نشست امروز اپل چه محصولاتیرونمایی می‌شود؟

ایران فرهنگلنگرنت

iranfarhang.langarnet.ir/

این درحالی است که گروه‌های تروریستی (جبهه النصره، احرار الشام و . …… موشکی خود که شامل موشکهای میان برد و دور برد است درعمق 500 متری زمین رونمایی کرد. …. سازمان تروریستی مجاهدین خلق، از هلاکت «حسین ابریشمچی» یکی از سرکردگان آن خبر دادند.

با حضور – جنبش مصاف

www.masaf.ir/ImagesSitemap

یارانی که چون “بنیان مرصوص “بر پای عهد و پیمان خود ایستادند… shia muslim …. لبنانی در گزارشی از توافق سه جانبه میان گروههای تروریستی جبهه النصره، داعش و جیش …… سرکرده عراقی گروهکتروریستی“گردان‌های جند الشام” در سوریه را تأیید کرد. …… shia muslim http://www.masaf.ir/images/رونمایی از چند سند موساد؛ فرمان تل‌آویو …

کتاب “قصه سینماجات عهد بوق” در جشنواره فیلم همدان رونمایی شد

iusfestivals.ir/1/

اخیرا نقشه ای تکان دهنده از حضور گسترده گروه های تروریستی طالبان و داعش در افغانستان …… با توجه به اینکه تروریست‌های تکفیری داعش، جبهه النصره، احرار الشام، اجناد الشام، ….. حماس از “اولین تانک ساختخودرونمایی کرد …… طالبان افغانستان با صدور اطلاعيه اي اعلام کردند مقامات ارشد طالبان با سرکردهجديدشان بيعت کرده اند.

ایران فرهنگ پرنسیا

peransia.com/blog/iranfarhang

سومریه نیوز به نقل از النمراوی تأکید کردسرکردگان داعش از فلوجه به منطقه “عنه” … منبع : ایران فرهنگ-قتل عام ساکنان یک روستای سوریه توسط گروه تروریستی داعش …… با خود را لغو کرد – القاعده ,سازمان ,سوریه ,جهادی ,گروههای ,النصره ,احرار الشام ,جبهه …… به گزارش «شیعه نیوز»، هفته گذشته دانشگاه بیرمنگام از قرآنیرونمایی کرد که …

ایران فرهنگ اسپیناد

espinad.com/blog/iranfarhang

سومریه نیوز به نقل از النمراوی تأکید کردسرکردگان داعش از فلوجه به منطقه … منبع : ایران فرهنگ-قتل عام ساکنان یک روستای سوریه توسط گروه تروریستی داعش …… هم پیمانان آنها در جبهه النصره به آنها اطلاع دادند که ایمن الظواهری از صلاحیت های خود یا …… به گزارش «شیعه نیوز»، هفته گذشته دانشگاه بیرمنگام از قرآنیرونمایی کردکه به …

جایزه میلیونی تروریست‌ها در ازای اطلاعات از 17 سرکرده …

joyzar.ir/news/5292

 

 

۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. – جایزه میلیونی تروریست‌ها در ازای اطلاعات از 17 سرکرده تروریست/ قطار مهمات … جبهه النصره در لطامنه بشدت در مقابل حملات ارتش سوریه مقاومت می کند و علت آن هم این ….. در روزهای اخیر بیش از 130 هزار کرد سوری ساکن عین عرب از خانه و کاشانه خود آواره شده و به …. رونمایی حزب الله از پهباد هجومی بدون سرنشین مسلح به موشک.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 859
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 19
  • گوگل دیروز : 36
  • بازدید هفته : 6,017
  • بازدید ماه : 19,508
  • بازدید سال : 196,935
  • بازدید کلی : 3,257,876