loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 976 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)

چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ Report Spam [بروز شد]

نرم افزار تلگرام با تمام قابلیت ها و همه ی جذابیتی که دارد، گاهی همچون یک ناظم مدرسه، شما را از انجام کارهای لذت بخش مثل فرستادن پیام به افراد ناشناس منع می کند. در این هنگام تلگرام سختگیر، از شما می خواهد که تنها به آن دسته از دوستانتان که هر دو شماره ی یکدیگر را در گوشی خود ذخیره دارید پیام بفرستید. این مطلب در تاریخ 20 دی 1394 بروزرسانی شده و روش ارائه شده توسط تیم موبایل کمک کاملاً تست شده و کاربردی می باشد. برای حل این مشکل با موبایل کمک همراه باشید...

ریپورت اسپم تلگرام


ابتدا و قبل از هر چیز با توجه به نظرات برخی از کاربران گرامی که در پایین مطلب مشاهده خواهید نمود، از شما دوست گرامی خواهشمندیم مطلب را تا انتها و با دقت مطالعه نمایید و به این نکته توجه داشته باشید که این روش، تنها یک "راه حل" برای رفع مشکل اسپم میباشد.
تلگرام یک برنامه غیر ایرانی است و موبایل کمک هیچگونه مسئولیت یا دسترسی سیستمی در مورد اسپم کردن یا رفع اسپم کاربران برنامه تلگرام ندارد. 


و اما بعد...
از زمان ظهور شبکه های اجتماعی و ایجاد توانایی برقراری ارتباط با همنوع، حتی دورترین افراد با کمترین هزینه و بیشترین امکانات، آشنایی با افراد غریبه به یکی از سرگرمی های نوع بشر تبدیل شده است. شاید شما هم زمانی خودتان به فردی ناشناس، پیامی برای برقراری یک ارتباط دوستانه جدید ارسال، و این هیجان را تجربه کرده باشید. شرکت تلگرام هم این امکان را در اختیار کاربران خود گذاشته تا بتوانند به افرادی که ناشناس هستند پیام بفرستند. البته "ناشناس" نه لزوماً به معنای "غریبه"، بلکه از نظر تلگرام ناشناس. 


مطلب مرتبط: برنامه هک تلگرام، واقعیت یا دروغ!
 

از نظر شرکت تلگرام، "ناشناس" یعنی شخصی که شماره تلفن همراه شما را در گوشی خود ذخیره ندارد. شما در نرم افزار تلگرام می توانید حتی به این افراد هم پیام بفرستید. هنگامی که شما اینکار را انجام می دهید پیام شما به همراه دو گزینه ی Add Contact و Report Spam و یا در نسخه های تلگرام دسکتاپ یا همان نسخهPC با گزینه های Report Spam و Hide به طرف مقابل نمایش داده می شود. که مخاطب می تواند بسته به تصمیمی که در آن لحظه می گیرد پیام شما را اسپم Spam گزارش کند یا نکند.

ریپورت اسپم تلگرام

کافیست این عمل گزارش شدن شما به عنوان Spam یا همان هرزنامه از جانب چند فرد مختلف صورت بگیرد، آنگاه تلگرام حساب کاربری شما را به عنوان یک استفاده کننده غیر معمول در سرورهای خود ثبت می کند و در صورت تکرار این عمل برای شما پیغامی به این مضمون ارسال می کند:
"Sorry. you can only send messages to mutual contacts at the moment"
"متاسفیم، شما در حال حاضر فقط می توانید پیام ها را به مخاطبین متقابل ارسال کنید."

Sorry. you can only send messages to mutual contacts at the moment

شما از آن پس تنها می توانید به افرادی که شماره ی شما را در گوشی خود ذخیره دارند پیام بفرستید. البته لازم به ذکر است که این محدودیت برای کسانی که رفتار سوء از خود نشان می دهند و یا از تلگرام به عنوان وسیله ای برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند و برای آسایش دیگر کاربران در نظر گرفته شده است.تلگرام همچنین برای شماره هایی که یک پیغام را به بیش از 40 نفر ارسال کنند محدودیت قایل شده و این هم حالت دیگری از رفتار سوء و تبلیغ محسوب می گردد.


مطلب مرتبط: آموزش جلوگیری از هک تلگرام - Telegram Hack


اما راه چاره چیست؟ چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟​
در ابتدای راه اندازی این گزینه و این سرویس، شرکت تلگرام با در نظر گرفتن یک ایمیل به آدرسspam@telegram.org از کسانی که گمان می کردند به اشتباه حسابشان اسپم شده می خواست تا با موضوعSpam یک ایمیل حاوی شماره تلگرام اسپم شده به آن ارسال کنند تا بعد از بررسی، شماره  درخواست کننده را از لیست سیاه ریپورت اسپم شدگان خارج کند. اما گویی اخیراً حجم این ایمیل ها چنان زیاد گشته که شرکت تلگرام دیگر تمایلی به پاسخگویی به این ایمیل ها ندارد. نمونه ایمیلی که میتوانید ارسال کنید در انتهای متن قرار داده شده.

 

آپدیت شده در تاریخ 20 دی 1394

شاید شما هم بعد از خواندن مطلب بالا همچون برخی از خوانندگان این مطلب، از خارج شدن اکانتتان از حالت اسپم ناامید شده باشید. اما لازم می دانیم این نوید را به شما بدهیم که تیم موبایل کمک موفق به تست روشی عملی برای خارج شدن اکانت تلگرام شما از حالت ریپورت اسپم Report Spam شده که می خواهیم به عنوان اولین سایت تخصصی در زمینه موبایل این روش را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. قبل از شروع آموزش، لازم است بگوییم که ابتدا شما باید ایمیل حاوی درخواست خروج از حالت اسپم را برای تلگرام فرستاده باشید.

روش کار بسیار ساده و در عین حال حساس می باشد. لطفاً دقت داشته باشید که مراحل ذکر شده در ادامه رادرست همانند آموزش انجام دهید که در غیر اینصورت تضمینی برای بازگشت اکانت تلگرامتان از حالت اسپم Spam وجود ندارد.

ابتدا شما می بایست از 40 تا 50 نفر از کسانی که مطمئن هستید شماره شما را در گوشی خود ذخیره ندارند و شما هم متقابلاً شماره آن افراد را در گوشی خود ندارید، درخواست کنید که حداقل 10 پیام یا استیکر برایتان ارسال کنند. شاید با خود بگویید اصل مشکل همینجاست که من نمی توانم به این افراد پیغام بفرستم. بله کاملاً حق با شماست ولی حتماً شما درتلگرام در گروه هایی فعالیت دارید که ممکن است برخی از اعضای گروه شماره شما را نداشته باشند و شما هم شماره این دوستان را نداشته باشید. شما می توانید با ارسال یک پیام در گروه تلگرامی حاوی این درخواست، از اعضاء گروه بخواهید که شما را یاری کنند. و یا می توانید از دوستان تلگرامیتان بخواهید که از دوستانشان که شماره شما را ندارند و شما هم شماره آنها را ندارید، بخواهند که برایتان حداقل 10 پیام یا استیکر بفرستند. (دقت کنید که هرچه تعداد افرادناشناسی که برایتان پیام میفرستند بیشتر باشد ربات تلگرام زودتر شما را از حالت اسپم Spam خارج خواهد کرد). 
و باز هم به این نکته بسیار مهم توجه کنید که این پیامها نباید بصورت یکجا و در یک روز برایتان ارسال شود. به زبان ساده و به عنوان مثال، 15 نفر امروز، 10 نفر فردا، 20 نفر روز بعد وبه همین ترتیب در طول 4 یا 5 روز باید این پیامها برایتان ارسال شود.

بعد از کامل شدن این مرحله و ارسال این پیام ها نوبت شماست که کار اصلی را انجام دهید. کار اصلی که شما باید در این مرحله انجام دهید، صبر است. شما می بایست به مدت 4 تا 7 روز به هیچ عنوان این پیام هایی که برایتان فرستاده شده را باز نکنید. باز هم تاکید می کنم، به هیچ عنوان پیام هایی که بخاطر خارج شدن از حالت اسپم Spam دریافت کرده اید را نباید باز کنید و ببینید. 

در طول این مدت 4 تا 7 روزه شما می توانید به فعالیت عادی خود در گروه ها و گفتگو با کسانی که قبلا با آنها در ارتباط بودید ادامه دهید ولی این را هم مد نظر داشته باشید که در همین مدت، نباید به شخص یا اشخاصی که شماره شما را در گوشی خود ذخیره ندارند هیچ پیغامی بفرستید.
 
در نهایت اکانت تلگرام شما بعد از گذشت این مدت از حالت ریپورت اسپم Report Spam خارج خواهد شد.


مطلب مرتبط: نحوه هایپر لینک (لینک دار کردن متن) در تلگرام بوسیله ربات درون خطی bold@

 

نمونه ایمیل ارسالی:

Dear Telegram Support, 

My Telegram account has been spammed suddenly and I cannot send message to any contacts whom I don't have their number, when I'm the chat starter. 

When I send the message to these kind of people, it is showing a clock and nothing will be delivered. 

It shows a message: Sorry, you can send messages to mutual contacts at the moment. 

My Telegram No. is: +98 
My Telegram ID is: @
My email: 

Kindly help to fix the issue and remove the spam report. 

Best Regards.

اگر هنوز سوالی در ذهن شماست، همین حالا با موبایل کمک تماس بگیرید.

شماره تماس از خط ثابت سراسر کشور: 9099071015
شماره تماس از خط ثابت استان تهران: 9092305296

مطالب آموزشی موبایل کمک را در کانال تلگرام موبایل کمک دنبال کنید. 

چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ [بروز شد]

www.mobilekomak.com/howto/.../چگونه-تلگرام-حالت-ریپورت-اسپم-خارج...
در این مطلب با آموزش خارج شدن از حالت ریپورت اسپم تلگرام آشنا می شوید. خروج از اسپم تلگرام. آموزش رفع اسپم تلگرام. با موبایل کمک همراه باشید.
Jan 11, 2016 - چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ ... کافیست این عمل گزارش شدن شما به عنوان Spam یا‌‌ همان هرزنامه از جانب چند فرد ... پس آیا راه حلی وجود دارد که شرایط را به حالت اول بازگرداند و از حالت ریپورت اسپم تلگرام خارج شویم؟

چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم؟ - مهندس آی تی

mohandeseit.ir/.../چگونه+از+ریپورت+تلگرام+خارج+...
آخرین سوالات دارای برچسب چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم؟ 0 امتیاز. 0 پاسخ 4 بازدید .... خارج شدن از حال ریپورت در تلگرام. سوال شده 28 دی 1394 در سخت افزار ...

چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم؟ بایگانی - ساینا ...

cyna.kajblog.ir/.../چگونه-از-ریپورت-تلگرام-خارج-شو...
برچسب های پست ' چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم؟ ' ... با سلام و خسته نباشید برای رفع ریپورت شدن در تلگرام چه کار باید کرد؟ بهترین و سریع ترین راه کدام ...

چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم - تودلیا

todelia.ir/tag/چگونه-از-ریپورت-تلگرام-خارج-شویم
ریپورت,ریپورت تلگرام,رفع ریپورت تلگرام,آموزش رفع ریپورت تلگرام,درآمدن از ریپورت تلگرام,چگونه ... های رفعریپورت,چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم,سایت تفریحی | سرگرمی | تودلیا. ... مشکل ریپورت شدن درتلگرام Report on Telegram.

چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../چگونه-تلگرام-را-از-حالت-ر...
Jan 23, 2016 - چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ نرم‌افزار تلگرام ... شاید شما هم بعد از خواندن مطلب فوق، از خارج شدن اکانتتان از حالت اسپم ناامید شده باشید. اما روشی تازه ارائه ... چگونه از هک تلگرام خود مطلع شویم؟ +آموزش · همزمان از دو ...
چگونه در تلگرام از ریپورت خارج شویم ... اضافه شدن ده ها مجموعه فارسی جدید ! اضافه شدن بخش ترفندهای ... ادامه مطلب آموزش ساخت ایدی و اد کردن با ایدی تلگرام Telegram .
Dec 31, 2015 - 3- فهمیدن بلاک شدن خارج شدن از بلاک در تلگرام Telegram Block :: آونگ ها ... 6 نوامبر 2015 ... تلگرام · چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم؟ ... ولی من ...
You visited this page on 2/23/16.
1 day ago - چگونه از ریپورت شدن تلگرام بیرون بیایم - بلاگ ریدر . .... سوال: چگونه از اکانت تلگرام خود بدون پاک شدن برنامه بر روی آیفون و آیپد خارج شویم؟
Jan 4, 2016 - چگونه+از+ریپورت+تلگرام+خارج+... Translate this page آخرین سوالات دارای برچسب چگونه از ریپورت…,چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟

چگونه اکانت تلگرام خود را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم ...

itresan.com/.../چگونه-اکانت-تلگرام-خود-را-از-حالت-ری...
Jan 23, 2016 - کافیست این عمل گزارش شدن شما به عنوان Spam از جانب چند فرد مختلف صورت بگیرد، آنگاه تلگرام حساب کاربری شما را به عنوان یک استفاده‌ کننده ...
Jan 19, 2016 - یکی از مشکلات این روزهای کاربران تلگرام ریپورت شدن یا اسپم می باشد که توسط خود شرکت تلگرام صورت می گیرید,این عمل به این دلیل رخ می دهد ...

چگونه از ریپورت شدن در تلگرام خلاص شویم؟ | ویندوز سنتر

windowscenter.net/چگونه-از-ریپورت-شدن-در-تلگرام...
Feb 15, 2016 - چگونه از ریپورت شدن در تلگرام خلاص شویم؟ آموزش ... حتی اگر اکانت را حذف و مجدد ثبتنام کنید از این حالت خارج نخواهید شد. اگر شما هم یکی از همان ...
حذف حساب کاربری به صورت پیشفرض در مسنجر تلگرام وجود ندارد و برای حذف حساب ... شما باز خواهد شد که برای غیر فعال کردن اکانت تلگرام خود می بایست بر روی گزینه Yes, ... جلوگیری از اضافه شدن به کانال و گروه های تبلیغاتی تلگرام · ترفند استفاده از ... سلام من تلگرامم ریپورت شده نمی تونم اکانتمو حذف کنم به علت ریپورته؟
You've visited this page 2 times. Last visit: 12/5/15

چگونه به اکانت هک،اسپم،حذف و بلاک شده تلگرام دسترسی پیدا ...

anzalweb.ir/.../هک-اسپم-حذف-بلاک-اکانت-دسترسی-ت...
Sep 24, 2015 - در ابتدا دلایل رایج هک و اسپم شدن اکانت تلگرام (Telegram) را بررسی ... تلگرام و سه قابلیت مخفی) هکر دسترسی شخص را از اکانت خارج و در ...
6چگونه در تلگرام از ریپورت خارج شویم - boxblogs.ir آموزش ساخت ایدی و اد کردن با ایدی تلگرام Telegram. چگونه ایدی درست کردن در تلگرام مسنجر تلگرام این ...

چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟

newsof.rozblog.com/.../چگونه-تلگرام-را-از-حالت-ریپ...
Jan 11, 2016 - خبرخوان چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟ راه خروج از ریپورت تلگرام چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ (راه خارج شدن از ...
سوال: چگونه از اکانت تلگرام خود بدون پاک شدن برنامه بر روی آیفون و آیپد خارج شویم؟ ..... که شماره من جز کانتکت هاشون هست و برای بقیه یک هشدار میده که ریپورت شدم.

فهمیدن بلاک شدن خارج شدن از بلاک در تلگرام Telegram Block ...

avangha.blog.ir/.../فهمیدن-بلاک-شدن-خارج-شدن-از-بلا...
Nov 6, 2015 - خارج شدن از بلاک در مسنجر تلگرام Telegram Block **درخواستی کاربران** درصورتی که شما ... پیدا کردن دزد تلگرام , تل گرام , تلگرام , چگونه از اسپ تلگرام خارج شویم , چگونه . ... سلام , کانال های تلگرام را چطوری از موبایلم حذف کنم.

روش رفع ریپورت شماره تان در تلگرام - گروه مایان

mayannet.com/.../روش-رفع-ریپورت-شماره-تان-در-تل...
Jan 6, 2016 - چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم؟ به گزارش گروه مایان: ... ۱- به گفته تلگرام در صورت بلاکشدن شماره تان بعد از یک هفته از بلاک خارج خواهید شد.

چگونه رفع بلاک در تلگرام شویم - بلاگ ریدر

blogreader.ir/.../چگونه+رفع+بلاک+در+تلگرام+شویم
۳- اکنون از تلگرام خارج شوید و اینترنت گوشی خود را قطع و مجدداً وصل کنید تا تنظیمات به طور کامل ... آلوده شدن صدها هزار رایانه در جهان؛ ایرانی‌ها چگونه اطلاع‌رسانی شدند؟
3- فهمیدن بلاک شدن خارج شدن از بلاک در تلگرام Telegram Block :: آونگ ها ... 6 نوامبر 2015 ... تلگرام · چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم؟ ... ولی من تونستم راه حل ...
Jan 5, 2016 - چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ ... کافیست این عمل گزارش شدن شما به عنوان Spam یا همان هرزنامه از جانب چند فرد ... پس آیا راه حلی وجود دارد که شرایط را به حالت اول بازگرداند و از حالت ریپورت اسپم تلگرام خارج شویم؟

خارج شدن از بلاک در تلگرام Telegram Block - چگونه از بلاک ...

saniweb.ir/.../خارج-شدن-از-بلاک-در-تلگرام-telegram-b...
Nov 1, 2015 - خارج شدن از بلاک در تلگرام Telegram Block : درصورتی که شما در مسنجر تلگرام توسط فردی بلاک شده باشین دیگه قادر نیستید برای فرد مورد نظر ...
Mar 10, 2016 - مشکل ارسال نشدن پیام به افرادی که جزو مخاطبین نیستند در تلگرام ... ریپورت شدنشماره ها به عنوان مزاحم در تلگرام که در آخر منجر به اعمال محدودیت هایی برای حساب میشه این روز ها تبدیل به بلایی ... طفا شماره من را از اسپم خارج کنید.

چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟

www.rozberooz.ir/.../چطور-از-ریپورت-شدن-تلگرام-خا... - Translate this page
نرم افزار تلگرام با تمام قابلیت ها و همه ی جذابیتی که دارد، گاهی همچون یک ناظم مدرسه، شما را از انجام کارهای لذت بخش مثل فرستادن پیام به افراد…,چطور از ریپورت شدن ...
فهمیدن بلاک شدن و خارج شدن از بلاک در تلگرام, آموزش جلوگیری از بلاک شدن تلگرام, درصورتی که شما در مسنجر تلگرام توسط فردی بلاک شده باشین دیگه قادر ...

چگونه رفع بلاک در تلگرام شویم

faznaz.com/چگونه-رفع-بلاک-در-تلگرام-شویم.html
چگونه+رفع+بلاک+در+تلگرام+شویم Translate this page. چگونه رفع بلاک در تلگرام ... ۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – در ابتدا دلایل رایج…,چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟
Feb 24, 2016 - رفع مشکل ریپورت اسپم,چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم,. نحوه ریپورتاسپم کردن در .... چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟
آموزش حل مشکل خارج شدن از ریپورت در تلگرام - انجمن برا تو .... در ابتدا دلایل رایج…,چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟,انجمن تفریحی. ... اموزش خارج شدن از بلاک ...
چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟ sarbehava.ir/1394/10/14/2498. خارج شدن از بلاک در تلگرامTelegram Block - چگونه ... - سانی ... چگونه از ریپورت شدن ...

ريپورت شدن در تلگرام | تودی

bootrssnew92.yudi.ir/page-507220.html
آخرین سوالات دارای برچسب چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم؟ ... میخواستم بدونم چطوری میشه تیک خوانده شدن پیام را در تلگرام مخفی کرد بصورتی ک .۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍ ...

چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟ - روز روشن

rozeroshan.ir/?...چطور-از-ریپورت-شدن-تلگرام-خارج-...
... مخالفتی نخواهد داشت. » برچسب : 'چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟' ... چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ Report Spam · چگونه تلگرام را از ...

چگونه بتوانیم از بلاک شدن تلگرام در بیایم - متن آهنگ

www.mod.text-ahang.ir/.../چگونه-بتوانیم-از-بلاک-ش...
Nov 6, 2015 - چگونه به اکانت هک،اسپم،حذف و بلاک شده تلگرام دسترسی . ... پیدا کردن دزد تلگرام , تل گرام , تلگرام , چگونه از اسپ تلگرام خارج شویم , چگونه .
در این مطلب با آموزش خارج شدن از حالت ریپورت اسپم تلگرام آشنا می شوید. خروج از اسپم ... ۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ابتدا دلایل رایج…,چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟

آموزش خارج شدن از بلاک در واتساپ و تلگرام

www.gltarh.ir/.../آموزش-خارج-شدن-از-بلاک-در-واتساپ-...
Feb 6, 2016 - فهمیدن بلاک شدن خارج شدن از بلاک در تلگرام Telegram Block barato.ir/telegram-block/ Translate this ... چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟
در این مطلب با آموزش خارج شدن از حالت ریپورت اسپم تلگرام آشنا می شوید. خروج از اسپم تلگرام. آموزش رفع اسپم تلگرام. .... چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟

چگونه از هک شدن تلگرام با خبر شویم ؟ - پیکس یاب | PixYab.ir

www.pixyab.ir/چگونه-از-هک-شدن-تلگرام-با-خبر-شو...
Jan 6, 2016 - آرشیو وبلاگهای ایرانی - در تلگرام چطور متوجه شویم ک هک شدیم؟ ... roozbaha.mooche.ir/list/چگونه+در+تلگرام+از+ریپورت+خارج+شویم.html
6 days ago - خارج شدن اکانت تلگرام شما از حالت ريپورت اسپم Report Spam شده که مي خواهيم به ..... خانه » علمي و آموزشي » چگونه از ريپورت تلگرام خارج شويم .

آموزش کامل اینستاگرام | فارنت

farnet.ir/.../instagram-ultimate-guide-everything-you-...
هیچ راه دیگری جز صبر کردن ندارد و احتمالاً مسدود شدن حساب شما در صورت تکرار این موضوع وجود دارد. ... است مشکل از انواع تحریم‌های داخلی یا خارجی باشد که همگی با آن آشنایی داریم! ... چگونه می‌توان وقتی کسی ما را Unfollow کرد متوجه شویم یا بدانیم چه کسانی ما را .... چگونه می‌توانم لینک پروفایل یا کانال تلگرام خود را در صفحه پروفایل ...

خارج شدن از ریپورت تلگرام

niloofareabi.rzb.ir/Forum/Post/70
Feb 24, 2016 - چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟sarbehava.ir/1394/10/14/2498Translate this pageJan 4, 2016 - آخرین سوالات دارای برچسب چگونه از ...
چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟ sarbehava.ir/1394/10/14/2498. +تلگرام+شویم Translate this page چگونه رفع بلاک در تلگرام ... چگونه رفع بلاک در تلگرام ...

چگونه از ریپورت در تلگرام خارج شویم؟ - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?...ریپورت...تلگرام+خارج+شویم...
در نسخه جدید تلگرام با ارسال یک کاراکتر به فرد مورد میتوان حتی در صورت ريپورت چت کرد. در صورت ريپورت شدن فقط میتوان به مخاطبینی که شماره ما را ذخیره کرده ...
چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟ sarbehava.ir/1394/10/14/2498. +تلگرام+شویم Translate this page چگونه رفع بلاک در تلگرام ... چگونه رفع بلاک در تلگرام ...

چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم - جالبیات

www.jalebiyat.ir/.../چگونه+از+ریپورت+تلگرام+خارج+...
Feb 1, 2016 - همان طور که میدانید تعداد زیادی از کاربران تلگرام به دلایل مشخص و گاها نامعلومی reportشده اند. روش هایی برای خارج شدن از ریپورت وجود دارد که بسیار ...

چگونه از ریپورت خارج شویم - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=چگونه+از+ریپورت+خارج+شویم
تلگرام نیز همانند خیلی از شبکه های اجتماعی دیگر در حفظ حریم خصوصی کاربران خود تلاش می کند . در صورت ريپورت شدن فقط میتوان به مخاطبینی که شماره شما را ...
... به نشانی ذکر شده .... چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم؟ ... برای رفع مشکل ریپورت یا اسپمر شناختهشدن شما در تلگرام ... 7 . حل مشکل ... forum.barato.ir/Thread-حل-مشکل-ریپورت-شدن-در-تلگرام .... 23087-worst-bugs-windows-10-and-how-to-fix

چگونه از فلود تلگرام خارج شویم - خبر روز

khabareruz.ir/search/?q=چگونه...تلگرام+خارج+شویم
چگونه از هک شدن تلگرام با خبر شویم؟ ... یک مرد چینی در کلیه اش 420 عدد سنگ داشته است که جراحان موفق به خارج کردن تمام .... چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم.
Dec 3, 2015 - حل مشکل ریپورت شدن در تلگرام - انجمن برا تو ... و در عنوان .... چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم؟ ... چگونه رفع بلاک در تلگرام شویم - بلاگ ریدر.
1 day ago - چگونه از ریپورت شدن تلگرام بیرون بیایم - بلاگ ریدر ... میخواستم بدونم چطوری میشه تیک ...چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟ - مجله سر به هوا.
ڪافیست این عمل گزارش شدن شما به عنوان Spam یا‌‌ همان هرزنامه از جانب چند فرد ... وجود دارد ڪه شرایط را به حالت اول بازگرداند و از حالت ریپورت اسپم تلگرام خارج شویم؟

چگونه در تلگرام از ریپورت خارج شویم | خبرخوان

serialhaaa.mooche.ir/.../چگونه+در+تلگرام+از+ریپور...
کانالهای تلگرام اکنون در پروفایل خود به دکمه "ريپورت"(گزارش) مجهز شده اند که به .... وی درباره فیلتر شدن تلگرام در ایران عجولانه بوده و همچنین علت مسدود شدن اخیر ...

چگونه از حال spam reporter خارج شویم - ترفند و آموزش

lineee.ir/tag/چگونه-از-حال-spam-reporter-خارج-شویم
... spam reporter telegram,ریپورت شدن یعنی چی؟,اموزش حل مشکل ریپورت شدن در تلگرام,,چگونه از حال spam reporter خارج شویم,لاینی |دانلود,نرم افزار,ترفند,اموزش.
آموزش بلاک در تلگرام,آموزش آنبلاک در تلگرام,چگونه در تلگرام بلاک کنیم,چگونه ... برای خارج کردن یک فرد از لیست بلاک نیز کافیست از منو سمت راست وارد بخش تنظیمات شوید. ..... با شماره دیگر هم نمیشود وارد شوم مجبور به نصب تلگرام پلاس شدم. ..... میشه راهنمایی بفرمایید که چطور می‌توان در تلگرام همه را بلاک کرد غیر از آنها که در ...

چگونه رفع بلاک در تلگرام شویم - نوروز 95

eyd95.parsiblog.com/.../چگونه+رفع+بلاک+در+تلگرا...
Nov 8, 2015 - blogreader.ir/search/چگونه+رفع+بلاک+در+تلگرام+شویم. 12 ? ... در این مطلب با آموزشخارج شدن از حالت ریپورت اسپم تلگرام آشنا می شوید.

چگونه از حالت ریپورت تلگرام خارج شویم - تماس با ما - سه وبلاگ

aa-forghanih.3blog.ir/.../چگونه+از+حالت+ریپورت+تل...
اسپم شدن در تلگرام. اگر در تلگرام ريپورت شدید یه پیامتون ارسال نمیشه اولین فکری که به ذهنتون میرسه اینه که من به کسی پیام ندادم که اسپم شدم!!!اما شما باید ...

آموزش تلگرام(telegram) + رفع مشکلات تلگرام - AriaMoons

www.ariamoons.com › آموزش
پاسخ: شما می توانید از این آموزش برای خارج شدن از اکانت تلگرام استفاده کنید. .... سلام لطفا بگینچطور میشه کسی رو که قبلا بلاک کردم رو از لیست بلاک شده ها کاملا حذف کنم. ..... لطفا راهنمایی کنید چگونه رفع ریپورت بشم یا باید مدت خاصی رو صبر کنم تا خودش رفع بشه .... چگونه از کانالی بدون گزینه Leave Channel خارج شویم؟

فهمیدن بلاک شدن خارج شدن از بلاک در تلگرام

www.scriptux.ir/.../فهمیدن_بلاک_شدن_خارج_شدن_از_...
... خارج شویم | جستجو | … جستجو. چگونه از بلاک شدن در تلگرام خارج شویم | جستجو | … ... شدن تلگرام خارج شویم؟ جستجو. چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟

آموزش ریپورت شدن در تلگرام - روتوس

www.rotos.ir/2016/.../آموزش-ریپورت-شدن-در-تلگرام/
Mar 13, 2016 - در این مطلب با آموزش خارج شدن از حالت ریپورت اسپم تلگرام آشنا می .... آموزش مشکلتلگرام spam reporter,چگونه از حال spam reporter خارج شویم,حل ...
چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟ sarbehava.ir/1394/10/14/2498. +تلگرام+شویم Translate this page چگونه رفع بلاک در تلگرام ... چگونه رفع بلاک در تلگرام ...

چرا ريپورت مي شويم | فیدکو - rss

bootrssnew92.feedsco.ir/page-500736.html
15 سپتامبر ... در این مطلب، با آموزش خارج شدن از حالت ریپورت اسپم تلگرام آشنا می شوید. ... در ...تلگرام · چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم؟ ... ولی من ...۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.
khabarduni.ir/search/?q=چرا+تلگرام+ریپورت+می+شویم. ذخیره شده ... در این مطلب، با آموزش خارج شدن از حالت ریپورت اسپم تلگرام آشنا می شوید. ... در این هنگام ...

چگونه از بلاک تانگو خارج شویم - برنامه اندروید

ap98.ir/.../چگونه%20از%20بلاک%20تانگو%20خارج%...
خارج شدن از بلاک در مسنجر تلگرام Telegram Block**درخواستی کاربران** درصورتی که شما در مسنجرتلگرام توسط فردی بلاک شده باشین دیگه قادر نیستید برای ...

چگونه در تلگرام از ریپورت خارج شویم boxblogs ir - لینکدونی

up.11skin.ir/چگونه-در-تلگرام-از-ریپورت-خارج-شویم...
چگونه در تلگرام از ریپورت خارج شویم boxblogs irچگونه در تلگرام از ریپورت خارج شویم ... اضافه شدن ده ها مجموعه فارسی جدید ! اضافه شدن ...

چگونه تلگرام را از حالت ریپورت وبلاک اسپم خارج کنیم | ممبر ...

telegram-member.com/.../چگونه-تلگرام-را-از-حالت-ر...
Jan 23, 2016 - چگونه تلگرام را از حالت ریپورت و بلاک اسپم خارج کنیم. چگونه تلگرام ... شاید شما هم بعد از خواندن مطلب فوق، از خارج شدن اکانتتان از حالت اسپم ناامید شده باشید. اما روشی تازه ... چگونه متوجه شویم دیگران در تلگرام ما را بلاک کرده‌اند 0 ...
Feb 21, 2016 - سازگار با دستگاه همراه - خارج شدن از ریپورت تلگرام روشی آسان برای خارج شدن ازریپورت تلگرام تنها راه ... چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟

چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم - دانلود آهنگ جدید

patogh-90.ir/.../چگونه-از-ریپورت-تلگرام-خارج-شویم/
Feb 17, 2016 - مشکل ریپورت شدن در تلگرام Report on Telegram برای برخی از افراد پیش میاد که میتونه علت های متفاوتی از. جمله : کاربران پیام شما را به عنوان ...

چگونه عپضو گروه بدندید در تلگرام شویم

twr.ir/چگونه+عپضو+گروه+بدندید+در+تلگرام+شویم
در تلگرام چگونه از گروه خارج شویم نحوه وارد شدن به کانال گیزمیز در تلگرام چگونه با تلگرام پولدار شویم؟چطور از ریپورت شدن تلگرام خارج شویم؟ چگونه شاخ شویم؟

چگونه از بلاک خارج شویم - همه چیز اینجاست !!!

www.all-in-1.blogsky.com/.../چگونه-از-بلاک-خارج-شو...
Feb 2, 2015 - Related Questions ; چطور از بلوک شدن در بیام؟ چگونه میتوانیم از بلوک شدن خارج شویم ·چطوری از بلوک شدن دربیاییم؟ چطور از بلوک در بیام؟

اول بلاگ | چرا ريپورت مي شويم

bootrssnew92.aval-blog.ir/page-49440.html
در این مطلب، با آموزش خارج شدن از حالت ریپورت اسپم تلگرام آشنا می شوید. ... در . ... تلگرام , چگونه از اسپ تلگرام خارج شویم , چگونه اکانت تلگرام را هک کنید ...چگونه ...

ارسال گزارش (Report) یک صفحه در تلگرام - بخش آموزش آسارایان

www.learning.asarayan.com/...تلگرام.../4049-ارسال-...
Nov 16, 2015 - پس از گذشت 24 ساعت یعنی یک روز کامل اکانت شما از ریپورت خارج میشود ... جلوگیری از اضافه شدن خودکار به گروه و کانال های تلگرام · چطور می ... چگونه متوجه شویم که کدام یک از برنامه ها باتری گوشی و یا تبلت اندرویدی را تخلیه …

چگونه از بلاک درايم | ويکي پديا ايران

www.wikipedia-iran.ir/g.aspx?q=چگونه_از_بلاک...
... که ایا بلوک شده اید یا خیر .Missing: درایمفهمیدن بلاک شدن خارج شدن از بلاک در تلگرام Telegram Block ...avangha. ... چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم؟ +1 امتیاز.
+تلگرام+شویم Translate this page چگونه رفع بلاک در تلگرام ... 98patoghi.rozblog.com/. ... فهمیدن بلاک شدن خارج شدن از بلاک در تلگرام Telegram Block :: آونگ ها .
Jun 6, 2015 - تنها کاری که میشه انجام داد غیر فعال کردن تلگرام هست و به همین خاطر من عنوان این مطلب رو نوشتم « غیر فعال کردن .... تلگرامم هک شده چطور میتونم به طور کامل پاک کنم تلگرامم رو ... ایا هنگام حذف اکانت تلرام از ریپورت خارج میشم.

آموزش ترفندهای تلگرام - بیتوته

www.beytoote.com/...i/learning-tricks2-telegram.html
مسنجر تلگرام ترفندهای اینترنتی Telegram , حذف کامل اکانت تلگرام , آموزش ... اکنون وارد صفحه اصلی نرم افزار می شویم و قسمت های سازنده آن را بررسی می کنیم : ... برای Unblock ( خارج کردن از بلاک ) کافیست انگشت خود را روی نام کاربر بلاک شده ...

چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم بایگانی - همیار مجازی

hamyarmajazi.ir/.../چگونه-از-ریپورت-تلگرام-خارج-ش...
Jan 18, 2016 - اگر یک فرد در روز به بیش از ۴۲ نفر پیام بدهد از طریق تلگرام به عنوان اسپمر شناخته می شود و محدودیت هایی برای او ایجاد می شود. به شکلی که نمی ...

آيا تلگرام شما هک شده است؟ - باشگاه خبرنگاران

www.yjc.ir/fa/news/.../آيا-تلگرام-شما-هک-شده-است
به تلگرام را رویت کرده و سپس از حساب خارج کنید، مراحل زیر را طی کنید: ..... ببینم راهکار مقابله با هکشدن عکس وفیلم وپیام تو تلگرام چیه چطوری میشه با هک شدن ...

از کجا بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم؟ - کَــلَــک آمــوز

kalakamuz.ir/از-کجا-بفهمیم-در-تلگرام-بلاک-شدیم؟/
تو هر مسنجری خطر سو استفاده کردن وجود داره،ممکن کسی دلش نخواد با شما چت کنه یا شما دلتون نخواد با کس دیگه ای چت کنید و اونو بلاک میکنید و یا اون شما رو بلاک ...
Mar 9, 2016 - در هنگامی که حساب کاربری شما مسدود شود، پیامی از طرف تلگرام با ... تست روشی عملی برای خارج شدن اکانت تلگرام شما از حالت ریپورت اسپم Report Spam . .... تلگرام spam reporter,چگونه از حال spam reporter خارج شویم,حل مشکل .

آموزش کامل کار با تلگرام – Telegram گروه تلگرام معرفی ...

www.mojerasa.ir/.../آموزش%20کامل%20کار%20با%20...
Jul 9, 2015 - اکنون وارد صفحه اصلی نرم افزار می شویم و قسمت های سازنده آن را بررسی می کنیم : .... من برای هر بار خارج شدن از تلگرامم برای بار بعدی باید سایت تلگرام برام کد ۵ رقمی .... سلام چطوریمیتونم کانتکت جدیدمو وارد لیست تلگرام کنم؟

آموزش کامل کار با مسنجر تلگرام – Telegram |طراحی سایت ...

www.hami-r.com/.../244_آموزش_کامل_کار_با_مسنجر...
May 19, 2015 - اکنون وارد صفحه اصلی نرم افزار می شویم و قسمت های سازنده آن را بررسی می کنیم : ... برای Unblock ( خارج کردن از بلاک ) کافیست انگشت خود را روی نام کاربر بلاک شده ... ۳- حال اگر دوباره قصد وارد شدن به گروه را دارید ، به Group Info رفته و گزینه Return to Group را بزنید : .... چطور اطلاعات درتلگرام مخفی هستند؟

چگونه از ریپورت در تلگرام خارج شویم - دانلود فیلم جدید

mihanface.ir/.../چگونه-از-ریپورت-در-تلگرام-خارج-شو...
Feb 8, 2016 - ریپورت شدن در تلگرام این روز مشکلات خیلی از ایرانی ها می باشد ، زمانی شما ریپورت می شوید که چند کاربری که شماره تلفن شما را ندارند شما را بلاک ...

تلگرام را کمتر از 24 ساعت از حالت report spam خارج کنید!

eghorfeh.com/چگونه-تلگرام-را-از-ریپورت-خارج-کنیم
تلگرام , چگونه از ریپورت خارج شویم , ریپورت , چجوری از ریپورتی در بیایم , نحوه خارج شدن از حالت ریپورت ,ریپورت در تلگرام , رفع ریپورت در تلگرام.

پرسش‌و‌پاسخ‌های تلگرامی؛ جواب همه‌ی سوالات راجع‌به تلگرام ...

chejoori.in/2506/پرسش‌و‌پاسخ‌های-تلگرامی؛-جواب-همه/
Nov 6, 2015 - سوال: سلام اگه کسی رو تو تلگرام بلاک کرده باشیم چطور میتونیم از بلاک خارجش کنیم؟ .... چه‌جوری از دانلود شدن اتوماتیک عکس و فیلم در تلگرام جلوگیری کنم ... چه‌جوری مطمئن شویم اکانتتلگرام ما هک نشده است ..... یا داهی وجود داره که ولا از ریپورت خارج بشم و نیازی نباشه طرف مقابل دهتا استیکر برام بفرسته؟
Jun 30, 2015 - ولی خب در برنامه تلگرام چگونه بفهمیم که کسی مارو بلاک کرده است یا نه؟ در این آموزش تصمیم دارم دو روش را به شما معرفی کنم که متوجه میشوید که ...
Jul 13, 2015 - درست کردن آیدی (Username) در تلگرام کاربردش مشخص است ! .... رنگ “Mobology@” میتوانیم وارد محیط چت بخش پشتیبانی وبسایت موبولوژی شویم : .... میخوام ببینم اون چطوری من رو پیدا کرده مگه شما نگفتید حتما باید شماره طرفی که .... اکانت شما ریپورت شده و شما نمیتونید به افراد غریبه که در کانتکت های شما ...
مشارکت دلسوزانه ایشان برای رفع مشکل بلاک شدن در وایبر می باشد که در حال . googlecopy.mooche.ir/.../چگونه+از+بلاک+شدن+در+داخل+تلگرام+خارج+شویم؟.html‏ ...

ترفند برگشتن دوباره به گروه حذف شده در تلگرام + آموزش ...

aeup.ir/.../ترفند-برگشتن-دوباره-به-گروه-حذف-شده-...
Aug 18, 2015 - بلکه در صورتی که از نسخه‌ی تحت وب تلگرام استفاده کنید، با خروج از گروه می‌توانید به ... حال در صورتی که مطمئن هستید که از گروه خارج شدید، در پنجره‌ای که باز می‌شود بر روی Leave کلیک کنید. ... در وایبر ادمین شویم · تنظیمات تلگرام · خارج کردن اکانت تلگرام از حالت اسپم Report Spam ... دلایل مهم خون دماغ شدن. 9.
Feb 24, 2016 - کافیست این عمل گزارش شدن شما به عنوان Spam یا همان هرزنامه از جانب چند فرد مختلف صورت بگیرد، آنگاه تلگرام حساب کاربری شما را به عنوان یک ...

چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم | خبرخوان - صفحه اصلی

toplord.kojust.ir/.../چگونه+از+ریپورت+تلگرام+خارج+...
این روش میتونه کمکتون کنه برای هک کردن تلگرام طرف نیاز نباشه تلگرام خودتونو پاک ... بسیاری از ما، برای پولدار شدن به دنبال فرمول‌های سری و پیچیده می‌گردیم ...

چگونه از هک تلگرام خود مطلع شویم؟ +آموزش - فردا

www.fardanews.com/.../چگونه-از-هک-تلگرام-خود-مطل...
Mar 13, 2016 - این روز ها که استفاده از ربات ها در تلگرام رایج شده شایعات زیادی مبنی بر ... وقتی کسی از گوشی یا لپ تاپ دیگری با وارد کردن شماره خط شما قصد وصل شدن به تلگرام را داشته باشد، تلگرامبرای ... یا سیم کارت خود را هنگام تحویل به تعمیرکار از گوشی خارج کنید. ... با ریپورت شدن در تلگرامخداحافظی کنید +عکس.

چگونه می توانیم از ریپورت خارج شدن از | جستجو | دانلود رایگان ...

partoblog.ir/.../چگونه+می+توانیم+از+ریپورت+خارج+...
با این نرم افزار شما ميتوانید از اسپم یا ريپورت شدن در تلگرام جلوگیری کنید،یا اگر ريپورت شده .... چگونه رفع بلاک در تلگرام شویم | جستجو | دانلود …fetros.ir/list/.

چگونه از بلاک اینستاگرام در بیایم | فـان لایـو

blogsabz-rozblog-com.addfun.ir/چگونه-از-بلاک-اینس...
16 hours ago - چگونه از بلاک خارج شویم - همه چیز اینجاست ! ... how-to-find-out-who-blocked-me-on-in... Translate ... چگونه از ریپورت شدن در تلگرام بیرون بیایم؟

برای حل مشکل باز نشدن تلگرام اینجا را کلیک کنید - دیتا ...

www.data-link.ir/1394/04/.../برای-حل-مشکل-باز-نشدن-تلگرام-اینجا-را-ک...
Jun 27, 2015 - چگونه از دست کانال ها و ربات های مزاحم در تلگرام خلاص شویم ؟ .... تبریک: اکانت شما ازریپورت خارج شد و شما می توانید اسم ، عکس و آدرس خود را مجددا ... رفت و مجددا به دوستان شما، پیامی مبنی بر ملحق شدن شما به تلگرام فرستاده خواهد شد.
Mar 2, 2016 - در این مطلب با آموزش خارج شدن از حالت ریپورت اسپم تلگرام آشنا می شوید. خروج از .... چگونه از دست کانال ها و ربات های مزاحم در تلگرام خلاص شویم ؟

چگونه اکانت تلگرام خود را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم ...

www.me-fun.ir/.../چگونه+اکانت+تلگرام+خود+را+از+حا...
چگونه اکانت تلگرام خود را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ ... ریپورت اسپم خارج کنیم؟ رفع مشکل ریپورت شدن در تلگرام .... چگونه از هک شدن تلگرام با خبر شویم؟

چگونه از ریپورت شدن خلاص شویم - نازنین ها

nazaninha.ir/search/?q=چگونه...ریپورت+شدن...شویم
چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ نرم‌افزار تلگرام با تمام قابلیت‌هایی دارد، گاهی شما را از فرستادن پیام به افراد نا‌شناس منع می‌کند. در این هنگام ...

ابر کلمات جستجو شده - WebGozar.com :: گزارش‌های آماری سايت

www.webgozar.com/stats/3557662/searchEngines - Translate this page
Nov 29, 2015 - ... ویس در تلگرامphone number floodچگونه از ریپورت خارج شویمبازیابی چت تلگراممخفی کردن گروه ... در تلگرامچگونه از حالت ریپورت خارج شویمچگونه از ریتیک نخوردن پیام در تلگرامبرگرداندن ... 43, تلگرام خارج شدن از ریپورت.

چگونه از کانال های تلگرام خارج شویم - چاره کار | charekar

charekar.ir/.../چگونه-از-کانال-های-تلگرام-خارج-شویم
برچسب‌ها: افزایش قد حرکات مناسب قد ورزش برای قد قد ورزش بلند شدن قد چگونه how. خواندن 32 بار ادامه مطلب .... چگونه از کانال های تلگرام خارج شویم. این مورد را ارزیابی ...

چگونه کسی را در تلگرام پیدا کنیم؟ :: جدیدترین های اینترنت

cafedigitalli.com/.../چگونه-کسی-را-در-تلگرام-پیدا-ک...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 416
  • باردید دیروز : 892
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 4,555
  • بازدید ماه : 18,046
  • بازدید سال : 195,473
  • بازدید کلی : 3,256,414