loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 390 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)

رامین رضاییان از قول قهرمانی به هادی نوروزی می گوید

 رامین رضاییان از قول قهرمانی به هادی نوروزی می گوید

رامین رضاییان با بیان اینکه از مدتها پیش علاقه وافری به تیم پرسپولیس داشته در گفتگویی از اتفاقات پیش روی خود در سال 95 خبر داد.

ملی پوش فوتبال پرسپولیس درباره روند خوبی که در سال 94 داشته می گوید:«کلیشه ای نیست این حرفی که می زنم اما واقعا از بچگی عاشق پرسپولیس بود.امیدوارم در سال 95 هم اتفاق های خوبی بیفتد و من بتوانم به این روندی که دارم ادامه بدهم.»

رامین رضاییان ، پرسپولیس ، رامین رضاییان

او با بیان اینکه برای سال 95 آرزویش قهرمانی پرسپولیس است می گوید:«ما همه به هادی نوروزی قول داده ایم که قهرمان می شویم.آرزوی غیر از این نداریم.امیدوارم سال 95 همراه با موفقیت هم برای پرسپولیس و هم برای تیم ملی باشد.»

رضاییان با بیان اینکه دوست دارد با تیم ملی در جام جهانی به میدان برود ادامه داد:«من هم مثل هر بازیکنی دوست دارم به یکی دیگر از آرزوهای فوتبالی ام برسم.بازی کردن در جام جهانی آرزوی هر فوتبالیستی است.البته دوست دارم در آینده لژیونر شوم و در یکی از بهترین تیم های اروپایی بازی کنم.این اتفاق می افتد چون هدفم همین است.من حتی کلاس زبان هم رفته ام تا در صورت لژیونر شدن مشکلی از این بابت نداشته باشم.

رامین رضاییان متولد 1 فروردین 1369 – ساری بازیکن فوتبال اهل ایران است که در حال حاضر در تیم فوتبالپرسپولیس تهران بازی می کند. او در سال 2015 توانست در شمار فهرست نهایی کارلوس کی روش برای شرکت در جام ملت های آسیا 2015 باشد. او درسال 2015 بازی ایران-گوام توانست اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.

وی که سابقه عضویت در تیم های صبای قم و راه آهن را دارد در تاریخ 6 تیر 1394 به پرسپولیس تهران پیوست.

رامین رضاییان ، رامین رضاییان ، مصاحبه با رامین رضاییان

قول بازیکنان پرسپولیس به هادی نوروزی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 223
  • بازدید امروز : 687
  • باردید دیروز : 865
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 2,464
  • بازدید ماه : 15,955
  • بازدید سال : 193,382
  • بازدید کلی : 3,254,323