loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 237 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)

نتیجه و فیلم بازی ایران و عمان مقدماتی جام جهانی سه شنبه 10 فروردین 95

نتیجه بازی ایران و عمان سه شنبه 10 فروردین 95

دانلود فیلم بازی ایران و عمان سه شنبه 10 فروردین 95

 بازی ایران و عمان سه شنبه 10 فروردین 95

نتیجه بازی: ایران 2 - 0 عمان

برای دانلود فیلم خلاصه بازی پایین کلیک نمایید:

دانلود خلاصه بازی

منبع: سرویس ویدیو ورزش 3

شرح و گزارش بازی در ادامه

تیم ملی ایران در آخرین بازی خود توانست با ارائه یک بازی حساب شده از سد عمانی ها بگذرد تا علاوه بر شکست این تیم پس از مدت ها، عنوان اولی خود را در این گروه و رنکینگ تیم های آسیایی حفظ کند و یکی از 12 تیم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه باشد.

هفته هشتم مقدماتی جام جهانی و جام ملت ها، ساعت 19  ورزشگاه آزادی تهران 

تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، احسان حاج صفی (81 مهدی طارمی)، وحید امیری، رامین رضائیان، سعید عزت الهی، امید ابراهیمی،‌ اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش(62 مهدی ترابی) و سردار آزمون (63 کریم انصاری فرد).
سرمربی: کارلوس کی روش 

تیم ملی عمان

علی الحبسی، محمد المسلمی، عبداسلام عامر، محمد فرج(55 احمد مبارک)، خالد یعقوبی، احمد کانو، حارب السعدی، محسن جوهر(46 قاسم سعید)، راعد ابراهیم، حسین الحضری و عبدالعزیز مقبالی. 
سرمربی: لوپز کارو

شرح بازی

ملی پوشان ایران توانستند با دو گلی که در نیمه اول این بازی به ثمر رساندند توانستند به پیروزی برسند و به عنوان تیم اول گروه چهارم به مرحله بعدی صعود کنند. 
بازیکنان ایران از ابتدای بازی دروازه عمانی ها را مورد هجوم خود قرار دادند، نکته جالب در نوع بازی ایران نوع بازی و رهبری تمام عیار دژاگه در این بازی بود، وی در متن تمام حملات ایران قرار داشت و اغلب هجوم ملی پوشان ما به سوی دروازه الحبسی با طراحی او انجام می گرفت، البته نکته مثبت دیگر در بازی ایران استفاده کاملا موثر و منطقی از ضربات ایستگاهی (مخصوصا کرنرها) بود و هر دو گل تیم ملی ایران از روی همین ضربات به دست آمد. میل به برتری شاگردان کی روش از همان ابتدای بازی مشخص بود و بازیکنان تیم ملی به گونه ای بازی کردند تا عمانی ها را در زمین خود حبس کنند و در نتیجه حمله آنچنانی روی دروازه علی رضا بیرانوند به وجود نیاید.
اما در نیمه دوم نیز ملی پوشان ایران بازهم میل دروازه الحبسی کردند و حملات خود را به سوی او طراحی کردند اما نکته جالب در طرح تیم برای این موضوع بود، ملی پوشان ایران در نیمه با تکیه بر جناح چپ خود حملات را پایه ریزی کردند و برخلاف نیمه اول، در این نیمه ملی پوشان در ابتدا با کمک بال چپ و سرعتی خود، وحید امیری، هجوم خود را آغاز کردند. 
پس از آن رفته رفته از حملات بازیکنان ایران کاسته شد و به دنبال این موضوع عمانی ها نیز توانستند کمی جلوتر بیایند و در بعضی مواقع دروازه ایران را حتی با خطر مواجه کنند. ملی پوشان ایران هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک تر می شدیم از شدت حملات خود برای گلزنی کاستند و ترجیح می دادند به مرور برنامه های تاکتیکی بپردازند، تعویض کی روش نیز تا پایان کاری از پیش نبرد تا ایران با همان دو گلی که در نیمه اول به ثمر رساند این بازی را به اتمام برساند. 
حالا ایران با 20 امتیاز به عنوان تیم اول این گروه، صعود خود را به دور بعدی بازی ها مسجل کردند تا یکی از 12 تیمی باشند که در مرحله بعدی این بازی ها برای حضور در جام جهانی باید بجنگند.

شرح گل

ایران 1 عمان 0 (دقیقه 15، سردار آزمون) :کرنر ارسالی از جناح چپ توسط علی رضا جهانبخش با ضربه سر سردار آزمون به سختی دروازه عمان را با خطر مواجه کرد و در نهایت با واکنش ضعیف الحبسی، توپ از خط دروازه عبور کرد و گل اول ایران به ثمر رسید.
ایران 2 عمان 0 (دقیقه 23، سردار آزمون) : کرنر ارسالی، این بار از جناح راست توسط دژاگه با دخالت و ضربه سر سعید عزت اللهی به آزمون رسید تا او با ضربه سر هوشمندانه خود دومین گل تیم ملی ایران را به ثمر برساند تا ایران در شرایط کاملا برتر از حریف خود پیش بیفتد.

بهترین بازیکن

سردار آزمون که امروز توانست با دو گل نقش اصلی را در پیروزی تیم ملی ایفا کند را می توان به عنوان بهترین بازیکن بازی دانست ضمن آنکه اشکان دژاگه در میانه میدان به عنوان یک رهبر پایه گذار اصلی حملات ایران محسوب می شد و مخصوصا در نیمه اول بازی بسیار موثری را از خود ارائه داد. در این میان باید از علی رضا جهانبخش و سعید عزت اللهی نیز نام برد که بازی قابل قبول خود پاس گل های تیم ملی را به نام خود نوشتند.
 

موقعیت های حساس

دقیقه 9 – اولین فرصت خطرناک در این بازی توسط ایرانی ها به وجود آمد و اشکان دژاگه ضربه ایستگاهی خود را به صورت خطرناکی به سمت دروازه عمانی ها زد اما علی الحبسی این توپ را با واکنشی به موقع دفع کرد.
دقیقه 15 –  دومین خطر این بازی نیز توسط ایران و بازهم توسط اشکان دژاگه به وجود آمد و دریبل و حرکت بدن اشکان و در نهایت شوت دیدنی او باعث واکنش فوق العاده الحبسی شد تا این توپ نیز به کرنر برود.
دقیقه 21 – جهانبخش با دریبل یکی از بازیکنان عمان خود را در موقعیت شوتزنی قرار داد و ضربه خود را روانه دروازه حریف کرد اما این توپ کم جان توسط دروازه بان حریف مهار شد.
دقیقه 33 – اشکان دژاگه که در این بازی یک رهبر واقعی برای تیم ملی بود با فرار خود به محوطه جریمه عمانی ها رسید و در حالی که می توانست ضربه خود را به سمت دروازه حریف بزند ترجیح داد با پاس به موقعی آزمون را راه بیندازد اما ضربه محکم سردار از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.
دقیقه 45 – بازهم اشکان دژاگه خود را صاحب توپ کرد و او این بار ضربه دقیقه خود را به سوی دروازه الحبسی زد اما این توپ با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 49 – تنها موقعیت عمانی ها در این بازی در این دقیقه به وقوع پیوست و ضربه پشت هجده قدم بازیکن این تیم با فاصله از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.
دقیقه 55 – پرتاب اوت امیری در یک رفت و برگشت نصیب جهانبخش شد و او نیز ضربه خود را از پشت محوطه جریمه روانه دروازه حریف کرد اما این توپ به بیرون رفت.
دقیقه 65 – فرار رضاییان از راست موقعیت خوبی را برای ارسال فراهم کرد و او نیز پاس تند و تیز خود را برای بازیکنان فرستاد اما الحبسی این توپ را قعط کرد. 
دقیقه 65 – سعید عزت اللهی از بین مدافعان حریف عبور کرد و توانست خود را به دروازه حریف برساند و در موقعیتی خوب دروازه عمان را هدف بگیرد اما بازهم الحبسی به خوبی توپ را دفع کرد.

در حاشیه

اتوبوس تیم ملی ساعت 17 و 30 دقیقه وارد ورزشگاه شد.
* از بلندگوی ورزشگاه همچنین آهنگ‌های جنوبی نیز پخش می‌شود.
* هنگامی که پرچم‌های ایران قرار بود بین تماشاگران پخش شود، هواداران برای گرفتن این پرچم‌ها به سمت توزیع‌کنندگان هجوم آوردند.
* امروز نیز خبرنگاران توسط مسئولان امنیتی پس از بازرسی بدنی وارد ورزشگاه شدند.
* بازیکنان عمان ساعت 17 و 45 دقیقه برای بررسی شرایط زمین با لباس‌های آبی وارد چمن شدند، که این موضوع واکنش منفی هواداران ایران را در پی داشت و آنها عمانی‌ها را هو کردند.
* عمانی‌ها در وسط زمین عکس سلفی می‌گرفتند.
* بدنساز تیم ملی ساعت 10 دقیقه به 6 برای طراحی مراحل تمرینات به زمین آمده و توسط هواداران تشویق شد.
* داوران مسابقه از سوی هواداران ایران تشویق شدند.
* قبل از دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان از سوی فدراسیون فوتبال از سیدجلال حسینی مدافع تیم ملی کشورمان به خاطر برگزاری 100 بازی ملی تقدیر ویژه‌ای به عمل آمد. قبل از آغاز بازی، مسئولان فدراسیون با حضور در کنار زمین، لوح ویژه‌ای را به حسینی در همین زمینه اهداء کردند.
*با وجود حضور سیدجلال حسینی، اشکان دژاگه بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته است.
*محمود گودرزی، وزیر ورزش نیز با حضور در ورزشگاه آزادی از این بازی دیدن می کند.
منبع: ورزش سه

بازی ایران و عمان | فیلم و نتیجه بازی فوتبال ایران و عمان - نمناک

namnak.com/28836-بازی-ایران-و-عمان.html
Translate this page
3 hours ago - نتیجه بازی ایران و عمان امروز سه شنبه 10 فروردین 1395 در چارچوب مسابقات گروهی جام جهانی 2018 در قاره آسیا را در سایت نمناک مشاهده می فرمائید.

نتیجه بازی های دوستانه فوتبال سه شنبه 10 اسفند 95

blogin.rozblog.com/.../نتیجه-بازی-های-دوستانه-فوت...
Translate this page
27 mins ago - فیلم خلاصه بازی و گل‌های بازی فوتبال ایران گوام سه شنبه 26 ابان 94. .... نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌های ایران عمان سه‌شنبه 10 فروردین 95.

نتیجه بازی فوتبال ایران و عمان 10 فروردین 95 + گلها و خلاصه ...

nemonesoal.blog.ir/.../10/نتیجه-بازی-فوتبال-ایران-...
Translate this page
1 hour ago - برچسب ها: بازی ایران و عمان | فیلم و نتیجه بازی فوتبال ایران و عمان، نتیجه نیمه اول بازی ایران و عمان در سه شنبه 10 فروردین 95، نتیجه خلاصه بازی ...

نتیجه خلاصه بازی گلهای ایران عمان سه‌شنبه 10 فروردین 95

dehkadeaftab.ir/نتیجه-خلاصه-بازی-گلهای-ایران-عمان-...
Translate this page
7 hours ago - نتیجه خلاصه بازی گلهای ایران عمان سه‌شنبه 10 فروردین 95,نتیجه بازی ایران عمان سه‌شنبه 10 فروردین 95,دانلود فیلم خلاصه بازی ایران عمان…,نتیجه ...

نتیجه خلاصه بازی گلهای ایران عمان سه‌شنبه 10 فروردین 95

wikipedia.nasrblog.com/نتیجه-خلاصه-بازی-گلهای-ای...
Translate this page
نتیجه خلاصه بازی گلهای ایران عمان سه‌شنبه 10 فروردین 95,نتیجه بازی ایران عمان سه‌شنبه 10 فروردین 95,دانلود فیلم خلاصه بازی ایران عمان سه‌شنبه 10 فروردین 95 ...

روزنامه

newspaper.nasrblog.com/
Translate this page
5 hours ago - نتیجه نهایی بازی ایران عمان پنج شنبه 10 فروردین 95. , فیلم خلاصه بازی ایران عمان سه شنبه 10 فروردین 95. , فیلم گل های بازی ایران عمان سه شنبه ...

نتیجه بازی های دوستانه فوتبال سه شنبه 10 اسفند 95 | خبرخوان

blogin.pishkhabar.ir/page-667921.html
Translate this page
20 mins ago - فیلم خلاصه بازی و گل‌های بازی فوتبال ایران گوام سه شنبه 26 ابان 94. .... نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌های ایران عمان سه‌شنبه 10 فروردین 95.

نتیجه بازی ایران و عمان 10 فروردین - abi95

abi95.parsiblog.com/Posts/364/
Translate this page
10 hours ago - نتیجه نهایی بازی ایران عمان پنج شنبه 10 فروردین 95 , فیلم خلاصه بازی ایران عمان سه شنبه 10 فروردین 95 , فیلم گل های بازی ایران عمان سه شنبه .

نتیجه خلاصه بازی گلهای ایران عمان سه‌شنبه 10 فروردین 95 - کافه پارس

www.cafepars.com/Forum/Post/1410
Translate this page
4 hours ago - 2 hours ago - نتیجه نهایی بازی ایران عمان پنج شنبه ۱۰ فروردین ۹۵. , فیلم خلاصه بازی ایران عمان سه شنبه ۱۰ فروردین ۹۵. , فیلم گل های بازی ایران ...

دانلود گل های بازی برگشت ایران و عمان در مقدماتی جام جهانی 2018

news.jbums.ir/.../دانلود-گل-های-بازی-برگشت-ایران-و-...
Translate this page
9 mins ago - دانلود فیلم گل های بازی امروز ایران و عمان در سه شنبه 10 فروردین 95 ... در دقیقه 23 سردار آزمون با ضربه سر گل دوم ایران را به ثمر رساند. این بازی در ...

نتیجه بازی فوتبال ایران و عمان مقدماتی جام جهانی 10 فروردین ...

downloadfun7.ir/news/7476
Translate this page
2 hours ago - در این دیدار اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می باشد. بازی فوتبال ایران و عمان ، بازی ایران و عمان 10 فروردین 95 ، فیلم خلاصه. نتیجه ...

فیلم خلاصه و نتیجه بازی ایران و عمان 10 فروردین ۹۵

faro.ir/.../خلاصه-نتیجه-بازی-ایران-عمان-10-فروردین....
Translate this page
فیلم خلاصه و نتیجه بازی ایران و عمان ۱۰ فروردین ۹۵. ایران ۲ – ۰ عمان. ملی پوشان فوتبال ایران در آخرین بازی خود در مرحله اول مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا در تهران ...

نتیجه بازی فوتبال ایران و هند 5 فروردین 95 | نوروز 95

www.promdress95.ir/.../نتیجه-بازی-فوتبال-ایران-و-...
Translate this page
5 days ago - نتیجه و فیلم خلاصه بازی ایران و هند پنج شنبه 5 فروردین 95 .... 5 فروردین 95: ایران – هند (ورزشگاه آزادی، ساعت 19:00) 10 فروردین 95: ایرانعمان ...

نتیجه خلاصه بازی و گل های ایران عمان سه شنبه 10 فروردین 95 ...

topo3t.ir/نتیجه-خلاصه-بازی-و-گل-های-ایران-عمان-سه/
Translate this page
12 hours ago - نتیجه نهایی بازی ایران عمان پنج شنبه ۱۰ فروردین ۹۵. , فیلم خلاصه بازی ایران عمان سه شنبه ۱۰ فروردین ۹۵. , فیلم گل های بازی ایران عمان سه شنبه ۱۰ ...

تیم ملی ایران :: ورزش 3 - ورزش سه‌

www.varzesh3.com/tag/33/تیم-ملی-ایران
Translate this page
جلسه فنی پیش از دیدار عمان برگزار شد 1395/01/10. جلسه فنی مربیان تیم ملی با ملی‌پوشان برگزار شد و قرار است تیم ملی حدود 2 ساعت پیش از آغاز بازی به سمت ...

نتیجه و فیلم خلاصه بازی ایران و هند پنج شنبه 5 فروردین 95 ...

nowruz95-model2016.ir/.../نتیجه-و-فیلم-خلاصه-باز...
Translate this page
5 days ago - ۱۵ ساعت پیش – نتیجه نهایی بازی ایران هند پنج شنبه ۵ فروردین ۹۵. ..... حواشی دیدار تیم‌های ملی ایران و هند/استقبال 10 هزار نفری یک ساعت پیش از آغاز بازی. ... هند 16:30 عمانایران 18:00 ﺳﻪشنبه 21 مهر 1394 ترکمنستان – گوام …

نتیجه خلاصه بازی و گل های ایران هند پنج شنبه 5 فروردین 95 ...

parsicon.ir/2016/03/24/27424/
Translate this page
5 days ago - نتیجه بازی ایران هند مقدماتی جام جهانی 2018 پنج شنبه 5 فروردین 95 ... بعد در تهران در آخرین دیدار این مرحله که مهم ترین بازی هم به شمار می رود میزبان عمان است. .... فیلم خلاصه بازی و گل‌های بازی فوتبال ایران گوام سه شنبه 26 ابان 94.

نتیجه خلاصه بازی و گل های ایران عمان سه شنبه ۱۰ فروردین ۹۵ ...

www.rotos.ir/نتیجه-خلاصه-بازی-و-گل-های-ایران-عمان-...
Translate this page
12 hours ago - نتیجه نهایی بازی ایران عمان پنج شنبه ۱۰ فروردین ۹۵. , فیلم خلاصه بازی ایران عمان سه شنبه ۱۰ فروردین ۹۵. , فیلم گل های بازی ایران عمان سه شنبه ۱۰ ...

نتیجه بازی ایران عمان 10 فروردین - دانلود فیلم جدید

www.khademnews.com › اخبار
Translate this page
نتیجه بازی ایران عمان 10 فروردین نتیجه بازی ایران و عمان مقدماتی جام جهانی 2018 نتیجه بازی ایران عمان 10 ... سه شنبه 10 فروردین 1395; 1 بازدید; admin · 0 دیدگاه ...

نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌های ایران عمان سه‌شنبه 10 فروردین 95

news.tiktakblog.ir › سرگرمی و تفریحی
Translate this page
نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌های ایران عمان سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۹۵. سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵; 2 views; alireza; دیدگاه‌ها برای نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌های ایران عمان ...

نتایج زنده لیگ برتر, نتایج زنده فوتبال ایران و جهان

khabarpu.com/pu/varzesh-pu/livescore.htm
Translate this page
مشاهده آنلاین نتایج زنده لیگ برتر فوتبال ایران و کشورهای معتبر اروپایی, سایت نتایج زنده فوتبال ایران و جهان, ورزش3 نتایج زنده مسابقات ورزشی. ... نماپو ورزشی,پویش و نمایش انواع ویدیو,فیلم و کلیپ ورزشی ... 1395/01/10. ایران ? - ? عمان. جام جهانی - مقدماتی آسیا-گروهB. 13:30. 1395/01/10 .... عمان میزبان بازی ایرانی ها در آسیا.

ایران و عمان فروردین 95 – مسابقه فوتبال انتخابی جام جهانی ...

wiki.tiktak.info/.../ایران-و-عمان-فروردین-95-مسابقه-ف...
Translate this page
1 day ago - 29 مارس 2016 (9 فروردین 95): ایرانعمان. ... نتیجه بازی دوستانه اسپانیا و رومانی در بامداد دوشنبه 9 … ... فیلم خلاصه بازی ایران و ترکمنستان …

نتیجه بازی ایران هند 5 فروردین 95 - پرتال تفریحی هیت لیپ

heatleap.ir › اخبار جدید و تازه
Translate this page
15 hours ago - نتیجه خلاصه بازی و گل های ایران هند پنج شنبه ۵ فروردین ۹۵ ... دانلود فیلم وکلیپ خلاصه بازی ایران هند پنج‌شنبه ۵ فروردین ۹۵ .... 5 فروردین ۹۵: ایران – هند (ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۹:۰۰) ۱۰ فروردین ۹۵: ایرانعمان (ورزشگاه آزادی، …

نتیجه بازی فوتبال ایران و عمان مقدماتی جام جهانی 10 فروردین ...

timnews.in/news/75623
Translate this page
تیم فوتبال ایران در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 امروز سه شنبه 10 فروردین ماه ... بازی فوتبال ایران و عمان ، بازی ایران و عمان 10 فروردین 95 ، فیلم خلاصه.

فیلم | مجله ورزشی شبکه خبر ساعت 14:30 روز سه شنبه 10 ...

newsfile.ir/.../فیلم+%7C+مجله+ورزشی+شبکه+خبر+...
Translate this page
37 mins ago - قطره - 48 دقیقه پیش; نتیجه بازی فوتبال ایران و عمان مقدماتی جام جهانی 10 فروردین 95 فیلم نتیجه بازی ایران و عمان امروز سه شنبه 10 فروردین 1395 ...

جام نيوز - ورزشی

www.jamnews.ir/service/sport
Translate this page
سرپرست باشگاه استقلال گفت: «باخت های متوالی و نتیجه نگرفتن در کنار عدم ارتباط مناسب با .... آخرین تمرین تیم ملی عمان پیش از بازی مقابل ایران برگزار شد.

نتیجه بازی فوتبال ایران و عمان 10 فروردین 95 + گلها و خلاصه

srchstar.ir/blg/nemonesoal/1459237760kn873
Translate this page
برچسب ها: بازی ایران و عمان | فیلم و نتیجه بازی فوتبال ایران و عمان، نتیجه نیمه اول بازی ایران و عمان در سه شنبه 10 فروردین 95، نت.

مجموعه اخبار، تصاویر و فیلم های ورزشی شبکه خبر

www.irinn.ir/list/6/ورزشی
Translate this page
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ فروردین | 2016 - 03 - 29 ... تیم های ایران و عمان در آخرین هفته رقابتهای مقدماتی فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ در قاره کهن فردا درآزادی به ...

نتیجه زنده/ ایران صفر - عمان صفر | تیم ملی فوتبال کشورمان

www.ghatreh.com/.../نتیجه-زنده-ایران-صفر-عمان-ص...
Translate this page
فیلم | گزارش _ پیش بازی فوتبال ایران در مقابل عمان · ایران - عمان / نبرد حیثیتی بازیکنان «تیم ملی» ... سه شنبه، 10 فروردین 1395 ساعت 19:052016-03-29ورزشي ...

ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

www.parsfootball.com/
Translate this page
3:06 pm - 1395/1/10 : نوشته شده در تاریخ. خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ ... فیلم | آخرین تمرین تیم ملی به همراه مصاحبه مربیان قبل از بازی عمان.

پخش مستقيم بازي ژاپن و سوريه سه شنبه 10 فروردين

wordpreess-roz.seeblog.ir/page-929633.html
Translate this page
14 hours ago - فيلم خلاصه بازي پرسپوليس سپاهان سه شنبه 13 بهمن 94 | نوروز 95 .... پخش زنده استيج ... ايران - عمان سه شنبه 10 فروردين - ساعت 19:00. ... بازيکنان ژاپن اين بازي را با نتيجه پرگل پنج بر صفر به سود خود پايان دادند. ... 24 مارس ...

تیم ملی فوتبال ایران

www.khabaronline.ir/tags/352/تیم-ملی-فوتبال-ایران
Translate this page
... ملی فوتبال ایران. سه شنبه 10 فروردین 1395 - 07:03:00 ... کارلوس کروش می گوید بازی با عمان که تمام شود ، فوتبال ملی ایران فصلی جدید را تجربه می کند. شنبه 7 ...

اخبار،اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی،نتایج مسابقات ورزشی،لیگ ...

www.beytoote.com/news/sporty-news/
Translate this page
سه شنبه, 10 فروردين 1395. اخباراخبار ... بعد از تردید بین دو کشور؛ایران، عمان را برای بازی با تیم‌های عربستانی انتخاب… ... سه باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به زودی رای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال… ..... خلعتبری:کی روش سال95،رحمتی رادعوت می کند / مارادونا هر روز روبوسی می کرد .... افشاگری سازنده فیلم حجازی ...

دانلود برنامه خندوانه سه شنبه 10 فروردین 95 | شیک ترین ها

pnueb1394.shictarinha.ir/page-187970.html
Translate this page
4 hours ago - لیندا کیانی در برنامه خندوانه 9 فروردین 95 سه شنبه 10 . .... نتیجه بازی ایران عمان سه‌شنبه 10 فروردین 95, دانلود فیلم خلاصه بازی ایران عمان سه‌شنبه ...

دانلود برنامه شب کوک سه شنبه 10 فروردین 95 | شیک ترین ها

pnueb1394.shictarinha.ir/page-187971.html
Translate this page
4 hours ago - فال روزانه سه‌شنبه 10 فروردین 95 1395/1/9; دانلود برنامه تماس با . ... نتیجه بازی ایران عمان سه‌شنبه 10 فروردین 95, دانلود فیلم خلاصه بازی ایران ...

طرفداری: صفحه اصلی

www.tarafdari.com/
Translate this page
آردا توران: می دانستم اگر خوب بازی کنم به... مسی: بعد از جام جهانی 2010. .... گیشه مطبوعات اسپانیا؛ سه شنبه 29 مارس 2016؛ از ویروس فیفا تا دقیقه 14 ال کلاسیکو ... تریلر فیلم پله، تولد یک افسانه ..... مرحله مقدماتی جام جهانی: ایران- عمان. سه‌شنبه, ۱۰ ...

بازی ایران عمان 10 فروردین کجاست - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?...بازی+ایران+عمان+10+فر...
Translate this page
ايران و عمان روز دهم فروردين در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی در تهران به مصاف هم خواهند ..... نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌های ایران عمان سه‌شنبه 10 فروردین 95.

خلاصه بازي ايران و هند پنجشنبه 5 فروردين | دانلود رایگان ...

stagedls-rzb.blogsfinder.tk/page-235088.html
Translate this page
نتيجه نهايي بازي ايران هند پنج شنبه 5 فروردين 95 , فيلم خلاصه بازي ايران هند پنج شنبه 5 فروردين 95 , فيلم گل ... ايران - عمان سه شنبه 10 فروردين - ساعت 19:00.

خلاصه بازي ايران و هند پنجشنبه 5 فروردين | تهران بلاگ

stagedls-rzb.tehblog.tk/page-235088.html
Translate this page
نتيجه نهايي بازي ايران هند پنج شنبه 5 فروردين 95 , فيلم خلاصه بازي ايران هند پنج شنبه 5 فروردين 95 , فيلم گل ... ايران - عمان سه شنبه 10 فروردين - ساعت 19:00.

ارتش سرخ - سایت هواداران باشگاه پرسپولیس

www.arteshesorkh.com/
Translate this page
رسانه های عراقی از موافقت تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری یک بازی دوستانه با عراق در ورزشگاه ... ساعت : 14:57 :: تاریخ : سه شنبه, 10 فروردین 1395 :: مشاهده خبر.

تیم ملی فوتبال ایران - سایت رسمی روزنامه خبرورزشی

www.khabarsport.com/tags/1/تیم-ملی-فوتبال-ایران
Translate this page
این یک خبر خوب برای تیم ملی فوتبال ایران هم هست که سهمیه آسیا افزایش پیدا می‌کند ... تیم‌های ایرانی فقط در خاک ایران از تیم‌های عربستانی پذیرایی می‌کنند و حاضر به بازی در زمین بی‌طرف .... وقتی نتیجه نمی‌خواهند، انگیزه‌ای نمی‌ماند ... تیموریان بازی هند و عمان را از دست داد؟ ... رحمتی: من با بعضی شوخی دارم، خواستی فیلم بگیری بگو.

نتیجه زنده/ ایران صفر - عمان صفر - ورزش مدیا

sp.shafaqna.com/FA/IR/600027
Translate this page
نتیجه زنده/ ایران صفر - عمان صفر. ... ایران 2 0 عمان تا دقیقه 31 نیمه نخست + فیلم. - ورزشی واحد مرکزی ... حضور گودرزی در ورزشگاه آزادی/ وزیر تماشاگر بازی تیم ملی فوتبال ... فیلم | اخبار ورزشی ساعت 18:45 شبکه 3 روز سه شنبه 9 فروردین 95.

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

rashednews.blogsky.com/
Translate this page
1395/01/10. ایران ? - ? عمان. جام جهانی - مقدماتی آسیا-گروهB. 13:30. 1395/01/10 .... نتیجه بازی بایرن یوونتوس در لیگ قهرمانان : گورخر حریف خرس نشد .... جم - ایران - شرق - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد -کسب و کار - جهان صنعت - بانی فیلم - خبر ورزشی ...

نتیجه بازی فوتبال ایران و عمان مقدماتی جام جهانی 10 فروردین ...

morix.ir/news/103884
Translate this page
تیم فوتبال ایران در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 امروز سه شنبه 10 فروردین ماه ... بازی فوتبال ایران و عمان ، بازی ایران و عمان 10 فروردین 95 ، فیلم خلاصه.

پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها ...

www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%...
Translate this page
به گزارش مهر به نقل از آژانس آنادول ترکیه ، - زمان انتشار : 10 فروردین ,1395 ساعت : 11:24 ... ز پروری اقتصاد ایران در گفت و گوی شفقنا با فرشاد مومنی: در هم تنیدگی تمام عیاری ..... فیلم اولین تصاویر درگیری در بازی پرسپولیس و عمان -- تیتر یک

Gooya News - Unbiased Iran News | News on Iran | اخبار ...

news.gooya.com/
Translate this page
سه شنبه 10 فروردین 1395 [2016.03.29] | درباره ما | گویا ... است) و مسائل امنیتی و مبارزه با تروریسم بین المللی و اجرایی نمودن قرارداد امنیتی، سفر هیئت بزرگ ایران به پاکستان نتیجه ملموسی نداشته است. .... 9 فروردین » رکورد عجیب فیلم "من سالوادور نیستم" ... 9 فروردین » سرمربی عمان: بازی با ایران برای ما بسیار حیاتی است

شهرخبر - تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان

www.shahrekhabar.com/
Translate this page
سه شنبه 10 فروردین. اندروید · جستجو ... گزینه های ایران برای میزبانی بازی های نمایندگانش با عربستانی ها! گزینه های ایران برای .... معاریو: جایگاه بشار اسد مستحکم شده/ محاصره داعش از سه محور .... اولین تصاویر از درگیری فیزیکی در بازی پرسپولیس در عمان + فیلم. اولین تصاویر از ... خودرو. شرایط فروش پژو 207 در آبان ماه 95. خودرو.

1Varzesh | سایت 1 ورزش - مرجع فارسی ورزش

https://www.1varzesh.com/
Translate this page
سه شنبه 10 فروردین 1395 .... نامه رسمی فدراسیون فوتبال به عمان/ معرفی دو ورزشگاه به ایران. خبرگزاری «د.پ.آ» اعلام ... 10 فروردین. فیلم/ ایران در میان 12 کوبل برتر المپیک / آیا کمیته المپیک حمایت می‌کند؟ ... فروردین. خلاصه بازی؛ رومانی 0 - 0 اسپانیا .... 95/01/09 نتیجه تساوی در بازی شهرداری اردبیل و گل‌گهر عادلانه بود. 95/01/09 ...

خلاصه بازی / هند 0 - ایران 3 - صفحه اصلی - تبیان

film.tebyan.net/film/156940
 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 868
  • باردید دیروز : 1,273
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 868
  • بازدید ماه : 20,790
  • بازدید سال : 198,217
  • بازدید کلی : 3,259,158