loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 204 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

لحظه خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه آزادی به کمک نیروهای امنیتی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فرهاد مجیدی تماشاگر ویژه دیدار روز گذشته تیم فوتبال استقلال مقابل گسترش فولاد بود.

کاپیتان پیشین استقلال به همراه فرزندش به ورزشگاه آزادی رفت تا بازی تیم محبوبش را از نزدیک تماشا کند. دیداری که با پیروزی و صدرنشینی شاگردان پرویز مظلومی همراه بود.

تماشای این بازی از طبقه دوم ورزشگاه آزادی رایگان بود و همین مسئله سبب شد حدود 85 هزار تماشاگر خود را به استادیوم برسانند. این موضوع باعث شد شماره هفت محبوب استقلال برای خروج از ورزشگاه دچار مشکل شود.

هواداران استقلال برای ملاقات با مجیدی و گرفتن سلفی با او مقابل جایگاه تجمع کرده بودند. در نهایت نیروهای امنیتی ورزشگاه، مجیدی را به سمت زمین چمن بردند و او را از محل خروج بازیکنان، به بیرون از ورزشگاه هدایت کردند.
 

مجیدی توسط نیروهای امنیتی از ورزشگاه آزادی بیرون رفت! + عکس
مجیدی توسط نیروهای امنیتی از ورزشگاه آزادی بیرون رفت! + عکس
مجیدی توسط نیروهای امنیتی از ورزشگاه آزادی بیرون رفت! + عکس
مجیدی توسط نیروهای امنیتی از ورزشگاه آزادی بیرون رفت! + عکس


انتهای پیام

منبع: خبرگزاری میزان

لحظه خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه آزادی + تصاویر - نمناک

namnak.com/27231-فرهاد-مجیدی-در-آزادی.html
Translate this page
1 hour ago - فرهاد مجیدی در آزادی تماشاگر بازی استقلال و گسترش فولاد بود که با استقبال گسترده هواداران تیم پایتخت همراه شد. کاپیتان پیشین تیم فوتبال ...

لحظه خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه آزادی + تصاویر

www.javuni.ir/news/40901
Translate this page
27 mins ago - فرهاد مجیدی در آزادی تماشاگر بازی استقلال و گسترش فولاد بود که با استقبال گسترده هواداران تیم پایتخت همراه شد. کاپیتان پیشین تیم فوتبال ...

لحظه خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه آزادی + تصاویر | اولین ها

www.avalinha.com/post/479745.html
Translate this page
فرهاد مجیدی در آزادی تماشاگر بازی استقلال و گسترش فولاد بود که با استقبال گسترده هواداران تیم پایتخت همراه شد. کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقل.

حضور فرهاد مجیدی در رختکن استقلال + عکس اختصاصی جی ...

www.ghatreh.com/.../حضور-فرهاد-مجیدی-رختکن-است...
Translate this page
14 hours ago - فرهاد مجیدی پس از پیروزی استقلال مقابل گسترش فولاد به رختکن استقلال رفت و به بازیکنان و مربیان این تیم ... لحظات به یادماندنی هواداران استقلال در آزادی با حضور فرهاد مجیدی/ویدیو ... فیلم | کنفرانس کامل خبری بعد از بازی استقلال تهران-گسترش فولاد ... خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی!

گزارش تصویری: فرهاد مجیدی در دل هواداران | Categories: فوتبال

www.ghatreh.com/.../گزارش-تصویری-فرهاد-مجیدی-هو...
Translate this page
13 hours ago - گزارش زنده بازی استقلال-گسترش؛ تشویق فرهاد از سوی هواداران ... چمن ورزشگاه را طی کرد که هر لحظه بیم آسیب دیدن او یا فرزندش می رفت. ... تب فوتبال _ این تصاویر اشتیاق طرفداران استقلال و البته یقه ... قضاوت داور شجاعانه بود / مظلومی: در نیمه اول کار گسترش فولاد را تمام کردیم/ با حضور مجیدی هواداران و بازیکنان ...

خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی! - فرارو

fararu.com/fa/news/262983
Translate this page
16 hours ago - خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی! ... هواداران استقلال در طول نیمه دوم دیدار تیمشان برابر گسترش فولاد از ... بعد از اخراج نصرتی از بازی هواداران استقلال علیه او شعار دادند. ... (تصاویر) خطرناک‌ترین مردان جهان را بشناسید ... برای اطلاع از تورهای لحظه آخری وارزان قیمت عدد1رابه 3000590700ارسال نمایید.

خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی! - افکارخبر

www.afkarnews.ir/.../489749-خروج-فرهاد-مجیدی-از-ور...
Translate this page
16 hours ago - هواداران استقلال در طول نیمه دوم دیدار تیمشان برابر گسترش فولاد از دست‌هایی گفتند که به دنبال قهرمانی پرسپولیس است.

تصاویری از سلفی بازی هواداران هیجان زده استقلال در آزادی

sport.shafaqna.com/FA/092157
Translate this page
تصاویری از سلفی بازی هواداران هیجان زده استقلال در آزادی. کانال رسمی باشگاه استقلال پر است از سلفی های هوادارانی که روز بازی گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی ...

گزارش تصویری:فرهاد مجیدی در دل هواداران

sport.shafaqna.com/FA/092155
Translate this page
فرهاد مجیدی در شرایطی فاصله بین جایگاه ویژه و چمن ورزشگاه را طی کرد که هر لحظه بیم آسیب دیدن او یا فرزندش می رفت. این تصاویر اشتیاق طرفداران استقلال و البته یقه گیری و سلفی های بیشمار آنها را ... لحظه هایی که می توانست منجر به آسیب دیدن شمار 7 استقلالی ها بشود. ... دیدار تیم های فوتبال استقلال و گسترش فولاد تبریز.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و گسترش فولاد تبریز

sport.shafaqna.com/FA/092133
Translate this page
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز بعد از ظهر امروز جمعه با برتری تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید. ... در بازی هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر/ شکستی دیگر برای الاهلی و جباری. - ورزش 3 ... دفاع فرزاد مجیدی از فتوشاپ فرهاد در اینستاگرام/حالا از هواداران استقلال فتوشاپ درست کنید!

گزارش لحظه به لحظه - ایران 8 ویتنام 1 + فیلم

sport.shafaqna.com/FA/092030
Translate this page
گزارش لحظه به لحظه - ایران 8 ویتنام 1 + فیلم. ... کارشناسی داوری بازی استقلال وگسترش فولاد. - استقلالی ها .... خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی! - ایسنا ورزشی ... فروش پیراهن پرسپولیس به نفع کودکان معلول+ تصاویر.

استقلال ۲ – ۱ گسترش فولاد

sport.shafaqna.com/FA/092081
Translate this page
در شرایطی که نزدیک به ۸۰ هزار تماشاگر برای تماشای بازی وارد ورزشگاه شده‌ بودند یک نمایش تهاجمی از دوتیم ... گزارش لحظه به لحظه - ایران 13 ویتنام 1 + فیلم .... صدرنشینی استقلال در حضور ۸۵ هزار تماشاگر و فرهاد مجیدی ... خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی! ... فروش پیراهن پرسپولیس به نفع کودکان معلول+ تصاویر.

کارشناسی داوری بازی استقلال وگسترش فولاد

sport.shafaqna.com/FA/092022
Translate this page
بازی استقلال وگسترش فولاد ،با برد 2-1 استقلال توام شد،در این بازی اشتباهات داور .... گزارش لحظه به لحظه - ایران 5 ویتنام 1 + فیلم ... خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی! ... فروش پیراهن پرسپولیس به نفع کودکان معلول+ تصاویر.

دفاع فرزاد مجیدی از فتوشاپ فرهاد در اینستاگرام/حالا از هواداران ...

sport.shafaqna.com/FA/092095
Translate this page
دفاع فرزاد مجیدی از فتوشاپ فرهاد در اینستاگرام/حالا از هواداران استقلال فتوشاپ درست کنید! ... استقلال ۲ – ۱ گسترش فولاد. - استقلال جوان ... گزارش لحظه به لحظه - ایران 13 ویتنام 1 + فیلم. - واحد مرکزی خبر ... کارشناسی داوری بازی استقلال وگسترش فولاد. - استقلالی ها .... خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی!

خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی!

sport.shafaqna.com/FA/091941
Translate this page
خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی! هواداران استقلال در طول نیمه دوم دیدار تیمشان برابر گسترش فولاد از دست‌هایی گفتند که به دنبال قهرمانی ...

استقلال نیوز - حاشیه های پس از بازی استقلال و گسترش

www.esteghlalnews.com/...استقلال/596-حاشیه-های-پ...
Translate this page
16 hours ago - حاشیه های پس از بازی تیم های استقلال و گسترش به خروج فرهاد مجیدی از بخش vip ورزشگاه بر میگردد. ... مربیان تیم ملی قبل از پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند. ... آبی پوشان در لحظات پایانی گل دریافت کردند. ... پیروزی استقلال مقابل گسترش فولاد/سیلی محکم هواداران به باند تیم دوم پایتخت+(گلهای بازی) ...
فرهاد مجیدی و خطر سلفی بگیرها (گزارش‌تصویری)
sport.shafaqna.com/FA/092082
Translate this page
فرهاد مجیدی در شرایطی فاصله بین جایگاه ویژه و چمن ورزشگاه را طی کرد که هر لحظه بیم آسیب دیدن او یا فرزندش می رفت. به گزارش ورزش سه ، این تصاویر اشتیاق طرفداران استقلال و البته یقه گیری و سلفی های ... لحظه هایی که می توانست منجر به آسیب دیدن شمار 7 استقلالی ها بشود. .... کارشناسی داوری بازی استقلال وگسترش فولاد.

Football.ir - اخبار فوتبال : «فرهاد مجیدی»

football.ir/news/list/person/farhad-majidi-1267.html
Translate this page
او درباره اتفاقات بازی با نفت‌تهران، حضور فرهاد مجیدی و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:چه صحبتی در مورد بازی با گسترش‌ فولاد دارید؟ ... فرهاد مجیدی ستاره باشگاه استقلال اهدافی فراتر از سرمربیگری در این تیم دارد. ... شده در صفحه شخصی فرهاد مجیدی اظهار داشت: برداشت من از این تصاویر این است که بازیکنان استقلال ...

سیدصالحی: حضور مجیدی در آزادی انگیزه گسترش فولاد را زیاد ...

90tv.ir/.../سیدصالحی-حضور-مجیدی-در-آزادی-انگیزه-گ...
Translate this page
4 days ago - مهاجم گسترش فولاد گفت: استقلال یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است ... وی ادامه داد: با این حال گسترش یک بازی جوانمردانه و قابل قبول را مقابل ملوان انجام ... می‌خواهند به واسطه نام فرهاد مجیدی، ورزشگاه را مملو از جمعیت کنند، گفت: سعادت .... ۱۱:۰۹ تأکید فدراسیون امارات به باشگاه النصر؛ از لحظه ورود تا خروج از ایران ...

نتیجه مسابقه استقلال و گسترش فولاد جمعه ۳۰ بهمن ۹۴ ...

beroztarin.com/post/3226.html
Translate this page
در ادامه بازیهای هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور بازی استقلال و ... برای دیدن نتیجه لحظه به لحظه مسابقه استقلال و گسترش فولاد در تاریخ ۳۰ بهمن ۹۴ همراه ما باشید. ... فرهاد مجیدی از هواداران خواست که به ورزشگاه آزادی بروند و استقلال را مقابل گسترش ... مسابقه چاق ترین مردانی که با خون گاو تغذیه می کنند + تصاویر

خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی! - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15838359 - Translate this page
16 hours ago - در حال دریافت جدیدترین خبرها; لطفا چند لحظه صبر کنید .... خبر فارسی ›› خبر ›› فرارو نیوز · خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی! ... هواداران استقلال در طول نیمه دوم دیدار تیمشان برابر گسترش فولاد از ... تعداد تماشاگران بازی استقلال - گسترش فولاد; نود - جمعه ۱۵:۰۶ ... رونالدو و همسر جدیدش + تصاویر.

اخبار استقلال - تی نیوز

tnews.ir/Tags/استقلال
Translate this page
استقلال روح و شخصیت قهرمانی ندارد / مظلومی باید بازیکن جدیدی مثل جباری پیدا کند استقلال روح و ... پیام ویژه فرهاد مجیدی برای هواداران استقلال که به ورزشگاه آمدند/عکس پیام ویژه فرهاد مجیدی .... فریبا: بزرگترین دستاورد بازی استقلال معرفی نورافکن بود - نباید انصاری از دروازه ... خبر خوش فرهاد مجیدی برای استقلالی ها لو رفت!

فهرست اخبار | کانون هواداران باشگاه ورزشی استقلال

www.esteghlaltehranfc.com/fa/.../newslist-فهرست-اخبا...
Translate this page
گزارش تصویری / استقلال 2 گسترش فولاد تبریز 1 : پاقدم شیرین فرهاد و ... فرهاد مجیدی در شرایطی فاصله بین جایگاه ویژه و چمن ورزشگاه را طی کرد که هر لحظه بیم ... فرهاد مجیدی ستاره سابق استقلال که برای تماشای بازی تیمش به ورزشگاه آمده بود در ...

وب سایت استقلال جوان

esteghlaljavan.ir/
Translate this page
سرمربی تیم استقلال از حضور کاپیتان اسبق آبی پوشان در بازی با گسترش تشکر کرد. پرویز مظلومی پس از خروج از کنفرا. ... در شرایطی که نزدیک به ۸۰ هزار تماشاگر برای تماشای بازی وارد ورزشگاه شده‌ ... فرهاد مجیدی از مدت ها پیش قول داده بود که در بازی با گسترش فولاد به استادیوم آزادی می .... لحظات جذاب و دیدنی بازیکنان آرسنال ...

باشگاه استقلال

www.khabaronline.ir/tags/83/باشگاه-استقلال
Translate this page
تصاویری از سلفی بازی هواداران هیجان زده استقلال در آزادی ... فرهاد مجیدی ستاره استقلالی ها با تدابیر امنیتی ورزشگاه آزادی را ترک کرد. ... انتقاد آنالیزور سابق استقلال از این تیم در آستانه بازی با گسترش فولاد .... ماندن استقلال · محصولات طلایی تجارت ایران در هفته پایانی بهمن · انگلیسی ها درباره خروج از اتحادیه اروپا چه نظری دارند؟

اخبار و اطلاعات جهان فوتبال و اخبار لحظه به لحظه خبرگذاری ها

manofootball.ir/
Translate this page
فرهاد مجیدی در شرایطی فاصله بین جایگاه ویژه و چمن ورزشگاه را طی کرد که هر لحظه بیم ... حضور اسطوره استقلال در بازی امروز این تیم برابر گسترش فولاد بی تردید ...

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سرویس ورزش

vista.ir/live/service/8/1/ورزش
Translate this page
با 7مقدس از پرس شدن تا رد و بدل پیراهن+تصاویر - فرهاد مجیدی با حضورش در استادیوم آزادی ... خوب بود - ایلنا: سرمربی استقلال می‌گوید تیمش کار گسترش فولاد را در نیمه اول تمام کرد. ... به نتیجه مدنظرمان برسیم/بازی مساوی می‌شد، عادلانه بود - ایلنا: سرمربی گسترش فولاد می گوید ... خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی!

شرط مجیدی برای رفتن به آزادی؟ - صراط

www.seratnews.ir › ورزشورزشی
Translate this page
2 days ago - در آستانه بازی استقلال و گسترش فولاد، اسطوره محبوب آبی ها به یک شرط به ... فرهاد مجیدی تا لحظه سوت داور به استادیوم نمی رود و منتظر تماس ...

فرزاد مجیدی :: ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/927510/فرزاد-مجیدی
Translate this page
مجیدی: فرهاد به خاطر هواداران به ایران آمده 1394/11/29. سرپرست استقلال از تماشاگران تیمش می خواهد که در بازی فردا برابر گسترش فولاد ... فرزاد مجیدی در زمان خروج از ورزشگاه از خبرنگاران حاضر بابت مسیر متفاوت خروج استقلالی‌ها عذرخواهی کرد. ... را نگران و ناراحت کرده است تا جایی که از هر لحظه برای روحیه دادن به او استفاده می‌کنند.

آمار هواداران استقلال و پرسپولیس واقعی است؟ - روتوس

www.rotos.ir/.../آمار-هواداران-استقلال-و-پرسپولیس-وا...
Translate this page
22 mins ago - بلندگوی ورزشگاه با هیجان این اعداد را اعلام می کند؛۷۸ هزار نفر یا ۷۵ هزار ... برترین ها – ۳ دقیقه پیش; لحظه خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه آزادی تصاویر فرهاد مجیدی در آزادی تماشاگر بازی استقلال و گسترش فولاد بود که با استقبال ...

خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه با تدابیرامنیتی شدید - سایت ...

https://www.tabnak.ir/.../خروج-فرهاد-مجیدی-از-ورزشگاه...
Translate this page
15 hours ago - فرهاد مجیدی ستاره سابق و بازنشسته استقلالی ها با تدابیر امنیتی ... به گزارش تابناک ورزشی ، مجیدی كه امروز برای دیدن مسابقه با گسترش فولاد به ورزشگاه آزادی ... بود، در پایان بازی با تدابیر امنیتی جایگاه ویژه ورزشگاه را ترك كرد. تعداد زیادی از هواداران استقلال هم بیرون از ورزشگاه منتظر بودند تا او را ببینند.

واکنش افشارزاده به حضور مجیدی در استقلال - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../واکنش-افشارزاده-به-حضور-...
Translate this page
3 days ago - سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد که تا پایان فصل تغییری در کادر فنی ... حضور فرهاد مجیدی چقدر می‌تواند در بازی با گسترش فولاد به روحیه تیم کمک کند؟ ... برخی‌ها دنبال مسموم کردن جو ورزشگاه هستند که باشگاه‌ها و هواداران باید کمک ... قدم مانده تا محاصره شرق حلب/ هدیه ترکیه به تروریست‌ها لو رفت + تصاویر.

استقلال گسترش تعداد واقعی تماشاگر - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=استقلال+گسترش+تعداد+واقعی...
Translate this page
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز بعد از ظهر امروز جمعه با برتری ... خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی! ... فرهاد مجیدی هم که به زودی به تماشای یکی از بازی های استقلال در آزادی خواهد نشست، .... فرهاد مجیدی تا لحظه سوت داور به استادیوم نمی رود و منتظر تماس دوستانش از داخل ورزشگاه آزادی می ماند تا ...

عکس | یاغی استقلال در ورزشگاه آزادی 4 نشان داد - خانه

irctr.ir/news/1455914483bvfdv
Translate this page
1 hour ago - جدیدترین ها(لحظه به لحظه) .... خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه با تدابیرامنیتی شدید فرهاد مجیدی , ورزشگاه , فرهاد .... علاوه بر فرهاد مجیدی که به همراه فرزندش در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، کرار جاسم در اواخر بازی به استادیوم آمد. ... حضور اسطوره استقلال در بازی امروز این تیم برابر گسترش فولاد بی تردید ...

عکس فرهاد مجیدی و فرزندش در آزادی | News File

newsfile.ir/.../عکس++فرهاد+مجیدی+و+فرزندش+در+آزاد...
Translate this page
خبرپو - 16 دقیقه پیش; خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی! ... ورزشی: فرهاد مجیدی برای تماشای بازی استقلال و گسترش فولاد به ورزشگاه آزادی رفته است. ... لحظات به یادماندنی هواداران استقلال در آزادی با حضور فرهاد مجیدی ویدیو کاپ-3 ...

شرط بزرگ فرهاد مجیدی برای رفتن به آزادی - تهران پرس

tehranpress.com/.../شرط-بزرگ-فرهاد-مجیدی-برای-رف...
Translate this page
2 days ago - در آستانه بازی استقلال و گسترش فولاد، اسطوره محبوب آبی ها به یک شرط به ... که ورزشگاه آزادی سر بازی استقلال و گسترش فولاد می رود که این استادیوم شلوغ شود! لطفا تعجب نکنید! فرهاد مجیدی تا لحظه سوت داور به استادیوم نمی رود و منتظر تماس .... تصاویر جدید از بازداشت تفنگداران امریکایی + فیلم و عکس.

فرهاد مجیدی با تدابیر امنیتی از ورزشگاه خارج شد عصر جمعه ...

khabarche.ir/.../فرهاد-مجیدی-با-تدابیر-امنیتی-از-ورز...
Translate this page
16 hours ago - فرهاد مجیدی ستاره استقلالی ها با تدابیر امنیتی ورزشگاه آزادی را ترک کرد. ... تصاویر خنده دار ... که به ورزشگاه آزادی بروند و استقلال را مقابل گسترش فولاد تشویق کنند. ... بازگشتش به تهران برای تماشای بازی استقلال به ورزشگاه آزادی رفت. 16 دقیقه پیش خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی!

اخبار ورزشی - جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی - صفحه 9

www.shahrekhabar.com/اخبار-ورزشی?page=9
Translate this page
اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان ... (گزارش‌تصویری)گسترش فولاد که بازی را با اعتماد به نفس آغاز کرد با از دست دادن یک ... کمالوند: مستحق شکست نبودیمسرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می‌گوید که اتفاقات بازی مقابل استقلال به ضرر ... خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه در میان تدابیر امنیتی!

لحظه خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه آزادی + تصاویر - بارانی پاتوق

www.baranipatogh.ir/.../لحظه-خروج-فرهاد-مجیدی-از-ور...
Translate this page
33 mins ago - لحظه خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه آزادی + تصاویر,لحظه خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه آزادی + تصاویر,بارانی پاتوق.

تفاهم‌نامه استقلال با هانوفر و شارلوا/برگزاری تورنمنت در تهران ...

fcesteghlalclub.ir/.../5107-تفاهم‌نامه-استقلال-با-هانوف...
Translate this page
افشارزاده: مظلومی استعفا نکرده است / طبقه دوم در بازیهای خانگی استقلال رایگان است ... فرزاد مجیدی در زمان خروج از ورزشگاه از خبرنگاران حاضر بابت مسیر متفاوت خروج ... طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای تماشاگران در بازی استقلال و گسترش فولاد تبریز رایگان اعلام شد. ..... +20موثق ترین اخبار از نقل و انتقالات استقلال تا این لحظه!

استقلال 2 - 1 گسترش فولاد / صدرنشینی با تماشاگران و ...

www.asriran.com › صفحه نخستورزشی
Translate this page
7 hours ago - از هفته بیست و یک لیگ برتر تیم های استقلال تهران و گسترش فولاد ... با زدن دو گل توسط سجادشهباززاده و محسن کریمی بازی را پیروزشد و تک گل ...

مجیدی توسط نیروهای امنیتی از ورزشگاه آزادی ... - ورزش پنج

www.varzeshe5.ir/news.php?id=28251
Translate this page
3 hours ago - فرهاد مجیدی تماشاگر ویژه دیدار روز گذشته تیم فوتبال استقلال مقابل گسترش فولاد بود. کاپیتان پیشین استقلال به همراه فرزندش به ورزشگاه آزادی رفت تا بازی تیم محبوبش را از ... در نهایت نیروهای امنیتی ورزشگاه، مجیدی را به سمت زمین چمن بردند و او را از محل خروج بازیکنان، به بیرون از ورزشگاه هدایت کردند.

خروج فرهاد مجیدی از ورزشگاه با تدابیرامنیتی شدید - آکا

www.akairan.com/.../news20162191825629717.html
Translate this page
13 hours ago - آکاایران فرهاد مجیدی ستاره سابق و بازنشسته استقلالی ها با تدابیر امنیتی ... تابناک ورزشی ، مجیدی که امروز برای دیدن مسابقه با گسترش فولاد به ورزشگاه ... فرزاد در مورد اینکه فرهاد برای بازی های بعدی استقلال هم به آزادی خو... ادامه .... گروگانگیری عجیب در یک هتل مجلل + تصاویر · عاقبت دیدنی مردی که سوشی خورد!

استقـــلال ســــرورتونه لنگیـــا

mohammadsajjadi91.mi  
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 720
  • باردید دیروز : 1,273
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 720
  • بازدید ماه : 20,642
  • بازدید سال : 198,069
  • بازدید کلی : 3,259,010