loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 193 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

اسپالتی: توتی به تمرین برمی‌گردد

 

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مدیاست، رم با لوچیانو اسپالتی تغییر و تحول زیادی کرده است. این تیم در فصل جاری سری A نتوانست با رودی گارسیا نتایج خوبی بدست آورد و به همین خاطر سران این باشگاه او را برکنار کردند و اسپالتی باتجربه را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند.

جالوروسی با سرمربی جدیدش نتایج درخشانی بدست آورده است. این تیم در پنج بازی که با هدایت اسپالتی در رقابت های سری A به میدان رفته، پنج پیروزی به دست آورده است که آخرین پیروزی این تیم به دیدار شب گذشته برابر پالرمو بر می گردد. در این دیدار شاگردان رودی گارسیا با نتیجه پنج بر صفر حریف خود را شکست دادند.

اما یک اتفاق بسیار ناراحت کننده در این باشگاه ایتالیایی رخ داده است و آن اینکه فرانچسکو توتی، اسطوره و نماد باشگاه رم با سرمربی تیم به مشکل خورد و در نهایت هم اسپالتی حکم اخراج او را صادر کرد. این باعث خشم و ناراحتی هواداران این تیم ایتالیایی شده است تا جایی‌که آنها با وجود پیروزی قاطعانه برابر پالرمو، به حمایت از کاپیتان خود پرداختند و شعارهایی را علیه اسپالتی سر دادند.

سرمربی رم در نشست خبری بعد از بازی درباره شرایط توتی گفت: موضوع توتی به پایان رسید. او فردا با ما تمرین خواهد کرد و به تیم برمی‌گردد. برای یک لحظه عصبانی شدم و او را از تیم کنار گذاشتم. به عنوان سرمربی تیم باید با همه بازیکنان برخوردی مشابه داشته باشم حتی اگر آن بازیکن، اسطوره و نماد باشگاه یعنی فرانچسکو توتی باشد.

او ادامه داد: توتی قبل سخنان حاشیه سازی را بر زبان آورد و باید او را جریمه می کردم و به همین خاطر هم او را از تیم کنار گذاشتم ولی ما باهم صحبت کردیم و قرار است او برگردد. هر باشگاهی برای خود قوانین خاصی دارد و باید همه بازیکنان به آن پایبند باشند. باید به عنوان سرمربی تیم، مساوات را برقرار کنم و با همه بازیکنان، یک برخورد داشته باشم. توتی اسطوره باشگاه رم و نماد این باشگاه به شمار می آید. باید همه به او احترام بگذارند اما باید به دیگر بازیکنان هم احترام گذاشت.

 


جهت مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

 


لینک منبع و پست :www.bartarinha.ir

ایسنا - اسپالتی: توتی به تمرین برمی‌گردد www.isna.ir/fa/news/.../اسپالتی-توتی-به-تمرین-برمی-گردد‎Cached1 ساعت قبل ... سرمربی رم تاکید کرد اختلاف او با فرانچسکو توتی ادامه‌دار نیست و اسطوره جالوروسی به تمرین تیم... اسپالتی: توتی به تمرین برمی‌گردد - ورزش مدیا sp.shafaqna.com/FA/IR/534285‎Cached19 دقیقه قبل ... اسپالتی: توتی به تمرین برمی‌گردد. سرمربی رم تاکید کرد اختلاف او با فرانچسکو توتی ادامه‌دار نیست و اسطوره جالوروسی به تمرین تیم برمی‌گردد. اسپالتي: توتي به تمرين برمي‌گردد - اخبار ما akhbarma.ir/NR.aspx?id=796095‎Cached1 ساعت قبل ... به گزارش ايسنا و به نقل از مدياست، رم با لوچيانو اسپالتي تغيير و تحول زيادي کرده است. اين تيم در فصل جاري سري A نتوانست با رودي گارسيا ... رم در روز اخراج توتی کولاک کرد | در روزی که فوتبال ایتالیا - قطره www.ghatreh.com/news/nn30470071/روز-اخراج-توتی-کولاک-کرد‎Cached1 روز پیش ... در روزی که فوتبال ایتالیا تحت تاثیر اخراج موقت توتی از رم قرار داشت، تیم پایتخت ایتالیا با خونسردی ... اسپالتی: توتی به تمرین برمی گردد ... اسپالتی: توتی به تمرین برمی‌گردد - واضح vazeh.com/n13295220/اسپالتی-توتی-به-تمرین-برمی‌گردد‎Cached1 ساعت قبل ... اسپالتی: توتی به تمرین برمی‌گردد-دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ سرمربی رم تاکید کرد اختلاف او با فرانچسکو توتی ادامه‌دار نیست و اسطوره ... بازداشت یکی از مدیران شرکت پتروپارس به دلیل رشوه‌گیری shomanews.com/.../بازداشت-یکی-از-مدیران-شرکت-پتروپارس-به-دلیل-رشوه‌گیری‎Cached1 ساعت قبل ... یکی از مدیران مجموعه شرکت نفتی پتروپارس به اتهام اخذ رشوه، دستگیر شد. این گزارش حاکی است: این مدیر ... اسپالتی: توتی به تمرین برمی‌گردد ... Football.ir - اخبار فوتبال : «فرانچسکو توتی» football.ir/news/list/person/francesco-totti-9269.html‎Cached Similarبا توجه به حضور اسپالتی و نیمکت نشین شدن توتی، روند تمدید قرارداد او به تاخیر ... من تا به این لحظه در رم سه جلسه تمرین کرده‌ام و آماده هستم. ... نشریه گازتا معتقد است کاپیتان جالوروسی پس از مصدومیت طولانی مدتش به زودی به میادین برمی‌گردد. Football.ir - توتی بعد ۳ ماه مصدومیت به میادین برمی‌گردد football.ir/news/world/1394/10/toti-masdomiat-1245499.html‎Cached27 دسامبر 2015 ... توتی بعد ۳ ماه مصدومیت به میادین برمی‌گردد ... گازتا دل اسپورت امروز گزارش داد که فرانچسکو توتی کاپیتان رم آماده می‌شود تا در دیدار با کیه وو به میدان بازگردد. .... پیشنهاد وسوسه برانگیز چینی‌ها به اسپالتی ... مدافع تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز این تیم دچار گرفتگی عضله شد و به تمرین ادامه نداد. استقلال خوزستان به اهواز برمی‌گردد :: ورزش 3 www.varzesh3.com/news/.../استقلال-خوزستان-به-اهواز-برمی‌گردد‎Cached17 ژانويه 2016 ... تیم استقلال خوزستان امروز ساعت ١٦ و ٣٠ دقیقه کیش را به مقصد اهواز ترک می‌کند. ... استقلال خوزستان که اردویی ٥ روزه در کیش برپا کرده بود، امروز ساعت ١٦ و ٣٠ دقیقه به اهواز برمی گردد. ... چالش هدفگیری بازیکنان بایرن در تمرینات ... اسپالتی: فکر کردن به رئال اشتباه است ... تبریک توتی به مناسبت سال نو چین. اخراج محترمانه توتی از رم - صدای ایران sedayiran.com/fa/news/101386/اخراج-محترمانه-توتی-از-رم‎Cached14 ساعت قبل ... توتی كه سال های سال به تیم فوتبال رم وفادار ماند و حاضر نشد به باشگاهی دیگر برود ، این روزها وضعیت خوبی ندارد و اسپالتی به او میدان نمی دهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 1,273
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 20,146
  • بازدید سال : 197,573
  • بازدید کلی : 3,258,514