loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 887 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

برگ‌های ریزان یا برگ‌ریزان (به ترکی استانبولی: Yaprak Dökümü) یک سریال تلویزیونی دراماتیک ترکیه‌ای است.

خلاصه ی کامل قسمت آخر سریال برگ ریزان /تصاویر

این سریال به سفارش کانال دی ترکیه و توسط آی یاپیم در پنج فصل برای این کانال تولید شد. داستان این سریال برگرفته از داستانی به همین نام است که مؤلفش نویسندهٔ مشهور ترکی رشاد نوری گونتکین است. در سال‌های دور، فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی از این اثر در ترکیه ساخته شده‌است.

خلاصه ی کامل قسمت آخر سریال برگ ریزان /تصاویر

موضوعِ این سریال، خانواده‌ای است که به استانبول، شهر بزرگ ترکیه، مهاجرت می‌کنند و به‌شکل ناخواسته با رویدادهای تازه‌ای روبرو می‌شوند. شخصیت اصلی این سریال مردی به نام علیرضاست که همراه همسرش خیریه و پنج فرزندش: فکرت، شوکت، نَجلا، لیلا، و عایشه در شهر کوچکی زندگی می‌کنند. نَجلا در دانشگاهی واقع در استانبول قبول می‌شود. علیرضا و همۀ اعضای خانواده‌اش به استانبول نقل‌مکان می‌کنند. علیرضا و خانواده‌اش به خانه‌ای بااصالت ولی غیرقابل‌سکونت می‌روند و پس از تعمیرات در آنجا ساکن می‌شوند. خانه دوطبقه بود؛ در طبقۀ اول آشپزخانه، سالن پذیرایی و دو اتاق قرار دارد که یکی از آنها اتاق کار علیرضا و دیگری اتاق خواب شوکت است. طبقۀ دوم یک بالکن و سه اتاق دارد که یکی از آنها اتاق خواب لیلا و نَجلا، و دیگری برای فکرت و عایشه، و آخرین اتاق برای علیرضا و همسرش خیریه (هایریه) در نظر گرفته شد. همچنین، این خانه یک باغچۀ بزرگ و پر از گل و گیاه داشت که در وسط آن یک حوض گِرد و آبی بود که مورد پسند همه بود. فکرت در شهری که قبلاً زندگی می‌کردند با مردی نامزد کرده‌بود که به‌دلیل مخالفت پدرش از او جدا شد. لیلا، خواهر کوچک‌تر نجلا، به دبیرستان می‌رود. شوکت هم زندگی خود را داشت و دوران سربازی‌اش را می‌گذراند.

خلاصه ی کامل قسمت آخر سریال برگ ریزان /تصاویر علیرضا و خانواده‌اش درحال اسباب‌کشی و جابجایی اشیا بودند که همسایۀ جدیدشان، نیّر و دخترش صدف، برای خوش‌آمدگویی و آشنایی، با یک ظرف شیرینی به خانۀ آنها می‌روند. نیّر یک خیاط بود و دخترش هم درس می‌خواند تا در آینده بتواند طراح لباس شود. از زمان آشنایی نیر و خیریه، آنها با هم دو دوست صمیمی شدند و مدام با هم درددل می‌کردند. صدف هم، چون هم‌سن‌وسال لیلا و نجلا بود، با آنها دوست شد. صدف درحین جابجایی، عکس شوکت را دید و عاشق او شد. مدتی بعد از اسباب‌کشی، شوکت از سربازی برگشت و در بانکی مشغول‌به‌کار شد.شوکت در بانک با دختری متأهل به نام فرخنده آشنا شد. فرخنده، برای ادامه دادن رابطۀ خود با شوکت، ازدواج خود را پنهان کرد. روزی شوکت پس از صرف صبحانه درحال خارج شدن از خانه، صدف را دید.

خلاصه ی کامل قسمت آخر سریال برگ ریزان /تصاویر

صدف قرار بود برای خریدن دکمه به مغازه‌ای برود. پس از خریدن دکمه، صدف پولی برای برگشت نداشت. ماشینی جلوِ صدف ترمز کرد که در آن پسری خوش‌تیپ به نام اوز (اوغوز) بود. صدف به‌اجبار سوار شد. پس از رسیدن، اوز کارت خود را به صدف داد و با او قرار گذاشت. صدف به اوز گفته‌بود اسم من نجلاست. صدف وقتی به خانه رسید به نجلا زنگ زد. نجلا پیش صدف رفت. صدف به نجلا موضوع را توضیح داد و گفت: در راه، پدرت من و اوز را دید. برای آن‌که پدرت قضیه را اشتباه نفهمد، بگو اوز یکی از اقوام صدف است. صدف کارت را به نجلا نشان داد و گفت قصد دوباره دیدن اوز را ندارد. نجلا کارت را به‌طور پنهانی از اتاق صدف برداشت و با اوز قرار گذاشت.

خلاصه ی کامل قسمت آخر سریال برگ ریزان /تصاویر

ازطرف‌دیگر، پسری به نام اوزان دوست‌پسر دوست صمیمی لیلا، یعنی هانده بود که به لیلا علاقه‌مند شده‌بود. لیلا می‌خواست به تولد اوزان برود و نجلا به ملاقات اوز. زمانی که جشن تولد اوزان تمام شد،اوزان می‌خواست لیلا را به خانه برساند که با یک پیرمرد تصادف کردند و پیرمرد مُرد و پدر اوزان با یک مدرک قلابی ثابت کرد لیلا و اوزان این کار را نکرده‌اند. از طرفی دیگر، بین نجلا و اوز رابطه‌ای برقرار شد.اوز رانندۀ یک زن و شوهر ثروتمند به نام یامان و جیدا بود که به‌مرور زمان شریک تجاری یامان شد‌. اوز با زن یامان، یعنی جیدا، هم رابطه داشت. صدف وقتی فهمید شوکت با فرخنده دارد ازدواج می‌کند خودکشی کرد، ولی علیرضا او را نجات داد. در عروسیِ شوکت و فرخنده، فرخنده اوز را هم دعوت کرده‌بود. اوز نجلا و لیلا را دید. لیلا هم مثل نجلا به اوز علاقه‌مند شده‌بود.

خلاصه ی کامل قسمت آخر سریال برگ ریزان /تصاویر

اوز با لیلا هم رابطه برقرار کرده‌بود. اوز حاضر بود هم لیلا و هم جیدا را ازدست بدهد ولی نجلا را ازدست ندهد؛ درواقع اوز به نجلا علاقۀ خاصی داشت و نجلا برای اوز مثل لیلا و جیدا یک هوس نبود. لیلا از اوز حامله شد و به‌اجبار با اوز ازدواج کرد. نجلا از اوز جدا شد و با پسری از یک خانوادۀ ثروتمند به نام جِم دوست شد و نامزد کرد. بعد از نامزدیِ نجلا، رابطۀ لیلا و اوز سرد می‌شود. اوز نجلا را تحریک می‌کند. رابطۀ بین اوز و‌ نجلا شروع می‌شود و جِم با گذشت زمان این را احساس می‌کند و نجلا و جِم از هم جدا می‌شوند. لیلا افسرده می‌شود. جیدا که حامله است، فکرت همه چیز را ثابت می‌کند و یامان جیدا را طلاق می‌دهد. جیدا هم می‌رود خانۀ اوز و نجلا. نجلا نمی‌تواند این قضیه را تحمل کند و اوز را ترک می‌کند و یک اتاق اجاره می‌کند و صبح‌ها به دانشگاه می‌رود و شب‌ها در کلوب کار می‌کند.

خلاصه ی کامل قسمت آخر سریال برگ ریزان /تصاویر

شوکت از بانک دزدی می‌کند و به زندان می‌افتد. لیلا به‌نزد یک وکیل می‌رود تا از اوز طلاق بگیرد. زنِ وکیل مشاور است و حالِ لیلا کم‌کم خوب می‌شود. وکیل لیلا، که اسمش جان است، عاشق لیلا می‌شود. نجلا دوباره به خانه برمی‌گردد. ازطرفی، جِم دوباره نجلا را می‌بیند. نجلا متوجه می‌شود که او نامزد دارد. جِم قبلاً از نجلا نفرت داشت، ولی کم‌کم دوباره احساسات قبلش نسبت به نجلا برمی‌گردد. نجلا و جِم، با وجود مخالفت‌های خانواده‌هایشان، با هم ازدواج می‌کنند. نجلا و لیلا با هم آشتی می‌کنند. نجلا و جِم، لیلا را با پسری به نام نازمی آشنا می‌کنند و نازمی عاشق لیلا می‌شود.

خلاصه ی کامل قسمت آخر سریال برگ ریزان /تصاویر

فرخنده بعد از رفتن شوکت به زندان، مجبور به کار در یک شرکت می‌شود. فرخنده با رئیس شرکت رابطه پیدا می‌کند و خیریه متوجه این موضوع می‌شود و فرخنده را از خانه بیرون می‌کند. لیلا از نازمی جدا می‌شود، ولی نازمی هنوز عاشق لیلاست. ازطرفی، اوز از زندان آزاد می‌شود و در یک داروخانه لیلا را می‌بیند. لیلا بعد از دیدنِ اوز می‌خواهد خودکشی کند. لیلا تلفنی با اوز تماس می‌گیرد و خداحافظی می‌کند. اوز‌ با علیرضا تماس می‌گیرد و علیرضا نزد لیلا می‌رود و لیلا از خودکشی منصرف می‌شود. اوز عاشق لیلا می‌شود و دوباره با او ازدواج می‌کند. نازمی، درحالی‌که آن دو را با هم می‌بیند، تصادف می‌کند…

خلاصه ی کامل قسمت آخر سریال برگ ریزان /تصاویر

خلاصه ی کامل قسمت آخر سریال برگ ریزان /تصاویر

خلاصه ی کامل قسمت آخر سریال برگ ریزان /تصاویر

خلاصه ی کامل قسمت آخر سریال برگ ریزان /تصاویر

 

خلاصه قست آخر سریال برگ ریزان:

نسخه زبان اصلی سریال برگ ریزان در ۵ فصل تولید شده که آخرین قسمت سریال قسمت ۱۷۴ هست.

در قسمت آخر سریال برگ ریزان علی رضا به طور کامل فلج شده و نمی تونه صحبت کنه.

لیلا حامله میشه و اسم بچه شو Jouri میذاره در حالی که اوز برای فرار تلاش می کنه اما آخر گرفتار میشه.

نژلا و علی می خوان از هم طلاق بگیرن اما می فهمن که نجلا باردار هست.

فرخنده هم ازعلی رضا درخواست بخشش می کنه.

صدف با امیر ازدواج می کنه.

قبل از عروسی، علی رضا می ایستد و از صندلی خود پیاده می شود و در آغوش دخترانش روان صحبت می کند !

شوکت و خانواده با تعجب به باغ می آیند ولی می بینند که علیرضا مرده.

در آخر سریال برگ ریزان هم این خانواده به ترابزون بر میگردن.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خلاصه ی کامل قسمت آخر سریال برگ ریزان /تصاویر | نایت ملودی

www.nightmelody.com/.../خلاصه-ی-کامل-قسمت-آخر-س...
در قسمت آخر سریال برگ ریزان علی رضا به طور کامل فلج شده و نمی تونه صحبت کنه. ... بچه شو Jouri میذاره در حالی که اوز برای فرار تلاش می کنه اما آخر گرفتار میشه.

خلاصه اخرین قسمت سریال برگ ریزان - آپارات

www.aparat.com/.../خلاصه_اخرین_قسمت_سریال_بر...
Aug 1, 2015 - parsa قسمت اخر سریال برگریزان که علیرضا خان میمیرد و صدف هم ازدواج ... لعنت کنه اول که این مرد بیچاره کلی زجر میکشه بعد فلج میشه اخرم مرگ!

داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان - تاپ ناز

www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › سینما و تلویزیون
خلاصه داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان, آخر سریال برگ ریزان چی میشه؟, سرنوشت علیرضا و صدف, نجلا و اوز ازدواج می کنند؟, .اوز نجلا و لیلا را دید لیلا هم مثل نجلا.
Sep 4, 2015 - قسمت آخر برگریزان. منتشر شده توسط Maral ... نمیتونم ببینم.میشه بزاری برا دانلود؟؟؟؟ پاسخ ... آهنگ سریال برگریزان-امید. توسط rojan golzar.

برگ ریزان - mozhganfilm

mozhganfilm6.persianblog.ir/tag/برگ_ریزان
من دو قسمت اخر سریال برگریزان را دیشب از فن پیج این سریال در فیس براتون گذاشتم ... شوکت خیلی خوشحاله که داره از زندان ازاد میشه اما نمیدونه که چه سرنوشت شومی ...

خلاصه قسمت آخر سریال برگ ریزان + عکس - نون و آب

www.noonoab.ir/.../خلاصه-قسمت-آخر-سریال-برگ-ری...
Jan 27, 2015 - خلاصه قسمت آخر سریال برگ ریزان + عکس برگ‌های ریزان یا برگ‌ریزان (به ترکی ... میشه لطفا کامل بگین فرخنده و شوکت بطور کامل از هم جدا میشن؟

دانلود قسمت آخر سریال برگ ریزان

www.axserial17.ir/.../دانلود-قسمت-آخر-سریال-برگ-ر...
دانلود قسمت آخر سریال برگریزان, آخر سریال برگریزان چی میشه؟, عکسهای قسمت آخر سریال برگریزان برگ‌های ریزان (به ترکی استانبولی: Yaprak Dökümü) یک ...

قسمت آخر سریال برگ ریزان - ماتیلدا

www.matilda.ir/tag/قسمت-آخر-سریال-برگ-ریزان/
سریال برگ ریزان یک سریال ترکی می باشد که طرفداران زیادی دارد در این جا خلاصه قسمت آخر این سریال را در اختیار شما قرار می دهیم . شخصیت اصلی این سریال مردی به ...
سریال برگ ریزان , قسمت آخر سریال برگ ریزان , تصاویر سریال برگ ریزان , عکس های سریال برگ ریزان , خلاصه داستان سریال برگ ریزان , عکس بازیگران سریال ...

قسمت آخر سریال برگ ریزان - مدل

litemode.ir/.../The-final-section-summarizes-the-serial-...
خلاصه قسمت آخر سریال برگ ریزان,خلاصه قسمت آخر,قسمت آخر سریال برگ ریزان ... نه خیر علیرضا خان میمیره و فرخنده بدبخت میشه و صدف با امیر ازدواج میکنه و جم ...

داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان زیرنویس فارسی و لینک ...

www.iq9.ir/.../داستان-قسمت-آخر-سریال-برگ-ریزان-ز...
Feb 22, 2015 - خلاصه داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان, آخر سریال برگ ریزان چی میشه؟, سرنوشت علیرضا و صدف, نجلا و اوز ازدواج می کنند؟, .اوز نجلا و لیلا را دید ...

اخرین قسمت برگ ریزان کامل چی میشه؟ - بلاگ ریدر

blogreader.ir/.../اخرین+قسمت+برگ+ریزان+کامل+‏‎+‎چی...
اخرین قسمت برگ ریزان کامل چی میشه؟ مطلبی یافت نشد. با عرض پوزش مطلبی با این محتوا یافت نشد. ادامه مطلب. آخرین مطالب. ۱۷:۱۶. دانلود انیمیشن دستان بی اشتباه ...

داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان

www.javuna.ir/داستان-قسمت-آخر-سریال-برگ-ریزان/
Feb 7, 2015 - داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان. خلاصه قسمت های آخر سریال برگ ریزان رو در ادامه می تونید بخونید. بعد از نامزدیِ نجلا، رابطهٔ لیلا و اوز سرد می‌شود.

قسمت آخر سريال برگ ريزان رو كسي مي دونه؟ - صفحه 1 - نی نی سایت

www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
Feb 21, 2015 - 5 posts - ‎5 authors
قسمت آخر سريال برگ ريزان رو كسي مي دونه؟ ... لیلا با اوز دوباره ازدواج میکنه وسطا هم انگار وکیله عاشق لیلا میشهشوکت از بانک دزدی میکنه میافته ...

قسمت آخر برگریزان خبرست - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=GmP4HlQa-mg
Jul 10, 2015 - Uploaded by خبرست
قسمت آخر سریال ترکی برگریزان ، مرگ علیرضا خان. ... واس همین باز نمیشه..چه کنیم ؟کسی زنممیشه تا از ایران ببرمش؟هر کی تمایل داره واس ازدواج و ...

اخر قسمت سریال برگ ریزان چی میشه - کاملترین مرجع عکس ...

www.fastcamp.ir/.../اخر-قسمت-سریال-برگ-ریزان-چی-...
Jan 5, 2016 - در قسمت آخر سریال برگ ریزان علی رضا به طور کامل فلج شده و نمی تونه صحبت کنه. لیلا حامله میشه و اسم بچه شو Jouri میذاره در حالی که اوز برای فرار ...

آخر سریال برگ ریزان چی میشه | یک دوست سایت تفریحی ...

yekdost.ir/tag/آخر-سریال-برگ-ریزان-چی-میشه/
خلاصه داستان و قسمت آخر سریال برگ ریزان خلاصه داستان و قسمت آخر سریال برگ ریزان نام اصلی سریال به زبان ترکی Yaprak Dökümü و نام سریال به فارسی برگ ...
در قسمت آخر سریال برگ ریزان علی رضا به طور کامل فلج شده و نمی تونه صحبت کنه. لیلا حامله میشه و اسم بچه شو Jouri میذاره در حالی که اوز برای فرار تلاش می کنه اما .
در قسمت آخر سریال برگ ریزان علی رضا به طور کامل فلج شده و نمی تونه صحبت کنه. لیلا حامله میشه و اسم بچه شو Jouri میذاره در حالی که اوز برای فرار تلاش می کنه اما .

اُاُجوو (OojoO) - دانلود قسمت اخر برگ ریزان

www.oojoo.ir/.../دانلود%20قسمت%20اخر%20برگ%2...
دانلود قسمت آخر سریال برگریزان, آخر سریال برگریزان چی میشه؟, عکسهای قسمت آخر سریال برگریزان برگ‌های ریزان (به ترکی استانبولی: Yaprak Dökümü) یک .

نجلا در سریال برگ ریزان با کی ازدواج میکنه؟ - خانه

new-photos.ir/.../نجلا-در-سریال-برگ-ریزان-با-کی-از...
Feb 19, 2015 - خلاصه داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان, آخر سریال برگ ریزان چی میشه؟, سرنوشت علیرضا و صدف, نجلا و اوز ازدواج می کنند؟, . … نجلا و جِم، با وجود ...

قسمت آخر سریال برگ ریزان برای دانلود اخرین قسمت برگ ...

downloadahangaa.blogsky.com/.../قسمت-آخر-سریال-...
Feb 10, 2015 - خلاصه داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان, آخر سریال برگ ریزان چی میشه؟, سرنوشت علیرضا و صدف, نجلا و اوز ازدواج می کنند؟, .اوز نجلا و لیلا را دید ...

اخر سریال برگ ریزان چی میشه - depp

depp.ir/اخر-سریال-برگ-ریزان-چی-میشه.html
داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان. خلاصه داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان آخر سریال برگ ریزان چی میشه سرنوشت علیرضا و صدف ...
8خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی برگ ریزان | سایت تفریحی دز ... سریال ترکی برگ ریزان خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی برگ ریزان: برگ‌ های ریزان ...
Jan 5, 2016 - خلاصه داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان, آخر سریال برگ ریزان چی میشه؟, ... منم این فیلمو چند سال پیش تا اخرش 3 بار از کانال D ترکیه دیدم دقیقا .

خلاصه داستان آخرین قسمت گوزل چی میشه؟ | دانلود آهنگ ...

download2016movie.ir/.../خلاصه-داستان-آخرین-قسمت...
Nov 17, 2015 - دانلود قسمت آخر سریال برگریزان, آخر سریال برگریزان چی میشه؟, عکسهای قسمت آخر سریال برگریزان …. دانلود سریال گوزل-Download Serial ...

پو اس ام اس | اخر قسمت سریال برگ ریزان چی میشه | جستجو |

poosms.ir/.../اخر+قسمت+سریال+برگ+ریزان+چی+میش...
اخر قسمت سریال برگ ریزان چی میشه .... سريال از جایی شروع ميشه که پادشاه کشور گوریو راهب های کشور رو سرکوب میکنه و بیشترشون رو قتل عام میکنه و بقیه رو هم ...

دانلود اهنگ ترکی که در تیتراژ قسمت اخر برگ ریزان پخش شد

www.mod.text-ahang.ir/.../دانلود-اهنگ-ترکی-که-در-ت...
خلاصه داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان, آخر سریال برگ ریزان چی میشه؟, ... دانلود آهنگ جدید امید به نام برگ ریزان با دو کیفیت به همراه پخش آنلاین در میهن موزیک .
خلاصه قسمت آخر سریال برگ ریزاناگر دوست دارید بدونید قسمت آخر سریال برگ ریزان چی میشه؟ با ما همراه باشید. در ادامه خلاصه آخرین قسمت سریال برگ ریزان رو می .

قسمت آخر فقط سریال برگ ریزان اپارات :: شهر عکس

niloofareabi.blog.ir/.../قسمت-آخر-فقط-سریال-برگ-ر...
Nov 30, 2015 - دانلود سریال برگریزان, دانلود آخرین قسمت سریال برگریزان, دانلود قسمت آخر ... دانلود قسمت آخر سریالبرگریزان, آخر سریال برگریزان چی میشه؟, ...
عکس های شخصی جدید بازیگر نقش فرخنده سریال برگ ریزان,سریال برگ ریزان,خلاصه قسمت آخر سریال برگ ریزان,پشت صحنه سریال برگ ریزان,آخر سریال برگ ریزان چی میشه؟

آخر سریال برگ ریزان چی میشه؟ - فان دونی

fundooni.ir/tag/آخر-سریال-برگ-ریزان-چی-میشه؟
برچسب زده شده با :آخر سریال برگ ریزان چی میشه؟ خلاصه داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان سرنوشت علیرضا و صدف نجلا و اوز ازدواج می کنند؟

عکس های جدید و جذاب نجلا در سریال برگ ریزان - فان دونی

fundooni.ir/.../عکس-های-نجلادر-سریال-برگ-ریزان.ht...
Feb 4, 2015 - نجلا در برگ ريزان|نجلا در سريال برگ ريزان|بازيگران|سريال برگ ريزان | نجلا در سریال برگ ریزان| عکس های نجلا | بیوگرافی نجلا در سریال برگ ...

خلاصه و قسمت آخر سریال برگ ریزان

3030pa.com/107-خلاصه-و-قسمت-آخر-سریال-برگ-ری...
برچسب ها: آخر سریال برگ ریزان چی میشهآخرین قسمت سریال برگ ریزان, خلاصه داستان فصل اول سریال برگ ریزان, خلاصه داستان و قسمت آخر سریال برگ ریزان, ...

خلاصه قسمت آخر سریال برگ ریزان

www.kourdreza.r98.ir/post/9 - Translate this page
گر دوست دارید بدونید قسمت آخر سریال برگ ریزان چی میشه؟ با ما همراه باشید. در ادامه خلاصه آخرین قسمت سریال برگ ریزان رو می تونید بخونید.در قسمت…,خلاصه قسمت ...

دانلود سریال برگ ریزان

iranimag.ir/detail/1719964/article/3
8داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان - تاپ ناز خلاصه داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان, آخر سریال برگ ریزان چی میشه؟, سرنوشت علیرضا و صدف, نجلا و اوز ازدواج می ...

خلاصه قسمت آخر سریال فریحا +عکس | مجله اینترنتی فارسی ...

farsigozar.com/خلاصه-قسمت-آخر-سریال-فریحا-عکس/
خلاصه قسمت آخر سریال برگ ریزان + عکس جدید .... سلام میشه بگید چرا فریحا میمیره وکی اونو کی میکشه ممنونمیشم. VA:F [1.9.22_1171]. Rating: +7 (from 39 votes).

خلاصه داستان قسمت آخر گوزل /قسمت آخر سریال گوزل چیه ...

pixmodel.ir/خلاصه-داستان-قسمت-آخر-گوزل-قسمت-آخر...
Oct 29, 2015 - قسمت آخر سریال ترکی گوزل,بازیگران, گوزل آخرش چی میشه؟ ,عکس گوزل. .... آخر سریال برگریزان چی میشه؟, عکسهای قسمت آخر سریال برگریزان, ...

خلاصه داستان آخرین قسمت سریال ترکی ماندگار | سریال جمع

serialegem.in/.../خلاصه-داستان-آخرین-قسمت-سریال-ت...
خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی ماندگار,خلاصه قسمت آخر سریال ماندگار,قسمت آخر ... خواهرمو از تو گرفتم بعد خودشوداخل ماشین اتیش میده بچش معلوم نیست چی میشه؟ .... قسمت سریال ترکی ماندگار · تصاویر لیلا بازیگر برگ ریزان و همسر واقعیش ...
خلاصه داستان و عکسهای قسمت آخر سریال برگریزان دانلود سریال برگریزان, دانلود ... برگریزان, دانلود قسمت آخر سریالبرگریزان, آخر سریال برگریزان چی میشه؟, ...
8خلاصه داستان قسمت آخر سریال روزی روزگاری - تاپ ناز روزگاری چی میشه؟, خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی ... در آخر فصل یک سریال روزی روزگاری جمیله با ...

قسمت آخر ستایس چی میشه - sobasa

sobasa.hostik.ir/قسمت-آخر-ستایس-چی-میشه.html - Translate this page
Oct 16, 2015 - قسمت آخر ستایس چی میشه؟, کارگردان سریال ستایش اعلام کرد که در ... خلاصه داستان قسمت آخرسریال برگ ریزان, آخر سریال برگ ریزان چی میشه؟, .

قسمت آخر ستایس چی میشه - NEWS

serenissimacir.in/قسمت-آخر-ستایس-چی-میشه.html
قسمت آخر ستایس چی میشه کارگردان سریال ستایش اعلام کرد که در سریال ستایش منتظر پایان ... خلاصه قسمت آخرسریال برگ ریزان آخر سریال برگ ریزان چی میشه.

خلاصه قسمت آخر سریال برگ ریزان بایگانی | نیوز پست ...

www.newspost1.com/.../خلاصه-قسمت-آخر-سریال-برگ...
خلاصه داستان قسمت آخر سریال برگ ریزان, آخر سریال برگ ریزان چی میشه؟, سرنوشت علیرضا و صدف, نجلا و اوز ازدواج می کنند؟, .اوز نجلا و لیلا را دید لیلا هم مثل نجلا.

داستان قسمت آخر سریال چکاوک و عکس های سریال چکاوک ...

www.estekhdam.tehranpatogh.org/داستان-قسمت-آخر-...
Aug 27, 2015 - عکس های بازیگران سریال ترکی چکاوک به همراه خلاصه قسمت آخر ..... قسمت آخر سریال برگ ریزان چی میشه خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی ...

سا موزیک | آخر قسمت برگریزان سریال چکاوک از شبکه سریس ...

saamusic.ir/.../آخر+قسمت+برگریزان+سریال+چکاوک+ا...
آخر قسمت برگریزان سریال چکاوک از شبکه سریس کی پخش میه ..... شده و نمیشه ویدئویی بارگذاری کرد،به محض درست شدن سایت ادامه سريال در آپارات قرار داده میشه.

صدرا فیلم » ادامه ی مطلب دانلود سریال ترکی برگ ریزان با ...

sadrafilm7.ir/دانلود-سریال-ترکی-برگریزان-دوبله-...
Dec 24, 2015 - دانلود سریال ترکی برگ ریزان با دوبله فارسی ,داستان قسمت اخر سريال ... دانلود با ای پی ایران فقط انجاممیشه بعد از کلیک کمی صبر کنید تا به ...

اخرین قسمت سریال برگ ریزان - دانلودزها

fun.downloadzha.in/tdown1236405_اخرین-قسمت-سر...
Oct 31, 2015 - داستان قسمت اخر سریال برگ ریزان. خلاصه داستان قسمت اخر سریال برگ ریزان اخر سریال برگ ریزان چی میشه سرنوشت علیرضا و. بیوگرافی ژاله در ...

خلاصه قسمت اخر نبرد گلها | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/.../خلاصه-قسمت-اخر-نبرد-گلها/
Nov 14, 2015 - عاقبت امید و گلفام چی میشهقسمت آخر سریال نبرد گلها, بازیگران سریال نبرد ... خلاصه داستان و عکسهای قسمت آخر سریال برگریزان – آخرین …

خلاصه ی کامل سریال گوزل + قسمت آخر سریال گوزل

bbjon.ir/خلاصه-ی-کامل-سریال-گوزل.html
خلاصه ی کامل سریال گوزل + قسمت آخر سریال گوزل خلاصه داستان: جیهان که یک تاجر موفق ... برگریزان Yaprak Dökümü; سریال لطیفه; سریال شوبات; سریال برگريزان ... خلاصه داستان: جیهان که یک تاجر موفق است با زنش دیلارا دچار مشکلاتیمیشه .

 

 

برچسب ها آخرقسمت برگریزان چی میشه , آخر داستان سریال برگ ریزان , آخر سریال برگ ریزان , آخر سریال برگ ریزان چی میشه , برگ ریزان , بیوگرافی اوز در سریال برگ ریزان , بیوگرافی بازیگران سریال برگ ریزان , بیوگرافی علیرضا خان در سریال برگ ریزان , بیوگرافی و عکس صدف در سریال برگ ریزان , بیوگرافی و عکس فکرت در سریال برگ ریزان , بیوگرافی و عکس لیلا در سریال برگ ریزان , بیوگرافی و عکس نجلا در سریال برگ ریزان , پایان داستان سریال برگ ریزان , پایان سریال برگ ریزان , تصاویر جدید بازیگران کشور ترکیه , تصاویر سریال برگ ریزان , خلاصه آخر سریال برگ ریزان , خلاصه آخرین قسمت سریال برگ ریزان , خلاصه قسمت آخر سریال برگ ریزان , خلاصه قسمت آخر سریال برگ ریزان +عکس ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 1,280
  • باردید دیروز : 1,273
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 1,280
  • بازدید ماه : 21,202
  • بازدید سال : 198,629
  • بازدید کلی : 3,259,570