بیوگرافی و عکس فریال شرکت کننده مسابقه استیج من و تو

 

بیوگرافی و عکس فریال شرکت کننده مسابقه استیج من و تو

بیوگرافی و عکس در ادامه مطلب ...

بیوگرافی و عکس فریال شرکت کننده مسابقه استیج من و تو بیوگرافی و عکس های فریال شرکت کننده مسابقه خوانندگی استیج شبکه من و تو در گروه رضا روحانی

بر اساس گروه بندی مسابقه استیج stage شبکه من و تو فریال در گروه رضا روحانی قرار گرفت که در این مطلب قصد داریم بیوگرافی فریال و همچنین عکس های فریال شرکت کننده مسابقه خوانندگی استیج من و تو را برای شما عزیزان قرار دهیم .

بیوگرافی فریال feriyal :

فریال متولد شهر رشت بوده، از زمانی که به یاد دارد به خواندن علاقه مند بوده و بر این باور است این علاقه از گوش دادن به آواز همیشگی لالایی مادر در دوران کودکی شکل گرفته است. بعدها، زمانی که لذت خواندن رو لمس کردم، در واقع از انجام هیچ کار دیگه ای اون حس لذت بخش رو تجربه نکردم. این خوندن در طی سالها، از خونه و مدرسه و جمع های دوستانه، کم کم راه پیدا کرد به همکاری با چند بند مختلف و

زمانی که لذت خواندن رو لمس کرد، سعی کرد آن را به صورت جدی تر با برگزاری کنسرت های خصوصی برای بانوان ادامه دهد. تا اینکه در ایران چند آهنگ ضبط کرد که یکی از آنها به جشنواره موسیقی بانوان گل یاس راه پیدا کرد.

فریال در ایران در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است. او در مسابقات کشوری ایروبیک و استپ به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و به عضویت تیم ملی ایروبیک و استپ ایران درآمد و در مسابقات جهانی بلگراد حضور پیدا کرد. پس از کسب دو مدال طلای قهرمانی ایران در دو سال پیاپی، برای تحقق دادن به رویای خواندن به استرالیا مهاجرت کرد.

او همچنین با بازیگری در فیلم The Dawn  کاندیدای بهترین هنرپیشه نقش اول، در جشنواره فیلم سیدنی شد.

تا به امروز اجراهای متعددی در استرالیا داشته و در حال حاضر مشغول تحصیل در رشته  Contemporary Music می باشد.

در زیر عکس های فریال شرکت کننده مسابقه استیج در شبکه من و تو را مشاهده میفرمایید .

فریال

فریال

فریال

فریال

فریال

فریال

فریال استیج

فریال استیج

فریال استیج

فریال استیج

فریال شرکت کننده استیج

فریال شرکت کننده استیج

فریال شرکت کننده استیج

فریال شرکت کننده استیج

فریال شرکت کننده استیج

فریال شرکت کننده استیج

فریال و سالومه سیدنیا

فریال و سالومه سیدنیا

فریال و رضا روحانی

 




 

 برچسب ها : استیج شبکه من و توبیوگرافی فریال شرکت کننده مسابقه خوانندگی استیجعکس های فریال هنرجوی استیجفریالفریال در شبکه من و توفریال شرکت کننده استیجمسابقه خوانندگی استیجبرچسب‌ها بیوگرافی فریال در مسابقه stageتصاویر جدید فریال در مسابقه stage,تصاویر فریال در مسابقه stageجدید ترین عکس های فریال در مسابقه stageجدیدترین عکس های فریال در مسابقه stageعکس اینستاگرام فریال در برنامه استیجعکس جدید فریال شرکت کننده استیجعکس فریال خواننده استیجعکس فریال در برنامه استیج من و توعکس فریال در مسابقه stageعکس های جدید فریال در مسابقه استیج Stageعکس های جدید فریال در مسابقه استیج Stage در مسابقه stageبیوگرافی فریال در استیج,