loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 159 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید امیر تتلو دنیا

دانلود آهنگ دنیا از امیر تتلو

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام دنیا

دانلود آهنگ دنیا امیر تتلو اسفند 94

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام دنیا

 

متن آهنگ امیر تتلو به نام دنیا

♪♪♪♪♪♪

من خستم...

دنیا یه جور رقص خاصه

باش برقص

دنیا...

همه چی در رفت ا دستم نفهیدم چی شدس اصلا انگار یهویی برق رفت

هر کی اومد از اون اول هی ور رفت 

با دلمونو بعد رفت شد سردردو بدتر

همش عقب گرد شد پیشرفتو 

هر کس که اومد یه نشی زد یه نیش خند به ریشم

روزایی که اینجوری میشم هیچکی نبوده پیشم

نمونش همین دیشب...

من خستم اما میدونم که میرسم بلخره

من میسازم دوباره دنیامو یه نفره

من خستم اما میدونم که میرسم بلخره

من میسازم دوباره دنیامو یه نفره

آه نمیدونم کی بود کی انگار همین دیروز هی

یه عالم بیروح یه آدم دیوونه آه

یه مغر پنچر یه دست به خودکار یه دست به خنجر

یه بغضی که وصل حنجرس و یه جغد که پشت پنجرس

دنیا داشته مزه بد واس من الکی معذرت خواستم

حتی واسه کاری که نکردم عذرمو واسه مغز رد خواستم

نمیدونم چی شد ولی ای کاش میشد

که یکمی آروم شم یکمی کم بشه این شوکه

دلم یه همدم میخواد فاز شلوغی نیستم هرچند زیاد

ولی تنهایی اور زده بالا

وقتشه همخرجم بیاد من از همه خستم از همه کندم 

من دیگه دورم از همه میبینی اینجوری عمدن عمدن

من خستم اما میدونم که میرسم بلخره

من میسازم دوباره دنیامو یه نفره

من خستم اما میدونم که میرسم بلخره

من میسازم دوباره دنیامو یه نفره

من خستم ...

من کاریش ندارم دنیارو تکراری شده بازیش برا من

دنیا یه لوک سادس یه صب ظهر شب

ولی خب کاری کرد که بزرگ شم

شبای بارونی اینو یادم دادن یه وقتا گریه میده آرامش به آدم واقعا

گریه کن اشک بریز - باش با من

من خستم اما میدونم که میرسم بلخره

من میسازم دوباره دنیامو یه نفره

من خستم اما میدونم که میرسم بلخره

من میسازم دوباره دنیامو یه نفره

 

_________________________________________________________

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

_________________________________________________________

 درباره دانلودی ها , دانلود آهنگ جدید ,

 

 برچسب ها متن آهنگ امیر تتلو به نام دنیا , دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام دنیا , امیر تتلو دنیا , دانلود آهنگ امیر تتلو اسفند 94 , اهنگ دنیا از امیر تتلو , دانلود اهنگ امیر تتلو دنیا , دانلود اهنگ امیر تتلو دنیا با کیفیت 128 و 320 , دانلود آهنگ جدید دنیا از امیر تتلو , دانلود آهنگ امیر تتلو به نام دنیا , دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام دنیا • دانلود رایگان , دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام اریکه ایران و میلاد , دانلود آهنگ جدید امیر تتلو دنیا متن آهنگ 320 و 128 , دانلود آهنگ جدید "امیر تتلو" به نام "دنیا" , دانلود آهنگ 2016 امیر تتلو دنیا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 510
  • باردید دیروز : 1,273
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 510
  • بازدید ماه : 20,432
  • بازدید سال : 197,859
  • بازدید کلی : 3,258,800