loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 231 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ محسن یگانه بهت قول میدم

دانلود آهنگ بهت قول میدم از محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام بهت قول میدم

آهنگ محسن یگانه بهت قول میدم 320

محسن یگانه بهت قول میدم,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام بهت قول میدم

 

___________________________________________

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

___________________________________________

 

متن آهنگ جدید بهت قول میدم با صدای محسن یگانه

♫♫♫♫ 

خودت میخای بری خاطره شی

اما دلت میسوزه تظاهر میکنی عاشقمی این بازیه هر روزه نترس

آدم دم رفتن دلشوره میگیره دو روز بگذره این دلشوره ها از خاطرت میره

بهت قول میدم سخت نیست

لاقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیای تو

راحت باش هیچکس نمیاد جای تو دلشوره

دارم من واسه فردای تو بهت قول میدم

سخت نیست لاقل برای راحت باش دورم ازتو و دنیای تو

هیچکس نمیاد جای تو دلشوره دارم من واسه فردای تو

♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام بهت قول میدم

♫♫♫♫ 

از عشق هرچیزی که میشناسمو از من گرفتی

تو باقی مونده احساسمو از من گرفتیو میخای

من باشیو یادت بره مایی وجود داره خودت اماده رفتنیو ترست نمیذاره

اصلا نترس راحت برو بی من هیشکی منو بجز تو یادش نیست

فکر کردی کی از من خبر داره

راحت برو هیشکی حواسش نیست بهت قول میدم سخت نیست

لا اقل برای تو راحت باش هیچکس نمیاد جای تو دلشوره دارم

من واسه فردای تو سخت نیست لا اقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیای تو

راحت باش هیشکس نمیاد جای تو

مسیرمون با هم یکی بود ولی مقصد جدائه

دلگیرم پر غم پر بغضم خدا

 

 برچسب ها دانلود آهنگ محسن یگانه به نام بهت قول میدم , متن آهنگ جدید بهت قول میدم با صدای محسن یگانه , متن آهنگ محسن یگانه بهت قول میدم , آهنگ محسن یگانه بهت قول میدم 320 , دانلود آهنگ بهت قول میدم از محسن یگانه , دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام بهت قول میدم , دانلود آهنگ محسن یگانه بهت قول میدم 320 , دانلود آهنگ بهت قول میدم از محسن یگانه اسفند 94 ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 3,769
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 34
  • بازدید هفته : 6,395
  • بازدید ماه : 3,884
  • بازدید سال : 181,311
  • بازدید کلی : 3,242,252