loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 233 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره لیگ قهرمانان آسیا 12 اسفند 94 + فیلم

نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره چهارشنبه 12 اسفند 94

نتیجه نهایی و دانلود خلاصه و گلهای بازی تراکتورسازی و ...

berozmatlab.rozblog.com/post/38
6 days ago - نتیجه خلاصه بازی سپاهان النصر امارات سه شنبه 4 اسفند 94+ ... 1 day ago - نتیجه بازی گسترش فولاد و صبای قم 12 بهمن 94 + خلاصه و گل های . ... 14 hours ago ... پ

نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌ های الجزیره تراکتورسازی چهار ...

naziha.rozblog.com/.../نتیجه-فیلم-خلاصه-بازی-گل-ه...
4 days ago - پخش آنلاین بازی تراکتور سازی-الجزیره چهارشنبه 5 اسفند+گل های زده . ... نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس و صبا سه شنبه 4 بهمن 94 . .
namnak.com/27869-بازی-تراکتورسازی-و-الجزیره.ht...
بازی تراکتورسازی و الجزیره و فیلم خلاصه بازی بازی تراکتورسازی و الجزیره و ... نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره لیگ قهرمانان آسیا 12 اسفند 94 + فیل

دانلود فیلم بازی تراکتورسازی و الجزیره چهارشنبه 12 اسفند 94

 بازی تراکتورسازی و الجزیره چهارشنبه 12 اسفند 94

نتیجه بازی: تراکتورسازی 1 - 0 الجزیره 

برای دانلود خلاصه بازی پایین کلیک نمایید:

دانلود خلاصه بازی

منبع: سرویس ویدیو ورزش 3

شرح بازی + دقایق حساس در ادامه

 

یاران امیر قلعه نویی توانستند در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا، باز هم دیدار خود را در مقابل الجزیره امارات با پیروزی پشت سر بگذراند. تراکتورسازان پس از کسب سه امتیاز حساس این بازی، منتظر خواهند ماند تا پنج روز پیش از عید نوروز، تبریز را به مقصد تاشکند ترک کنند و به سراغ پاختاکور ازبکستان ببرند، تا آن روز تراکتورسازان با کسب 6 امتیاز مهم صدرنشین مطلق گروه سوم این بازی ها محسوب می شوند.

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2016 ، ساعت 20 ورزشگاه محمد بن زاید 


تراکتورسازی ایران: 

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، شجاع خلیل‌زاده، محمد ایرانپوریان، سینا عشوری، بختیار رحمانی(شاهین ثاقبی 93)، سروش رفیعی(کاردوسو 90)، آگستو سزار(54 مهدی شریفی)، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی و سعید آقایی
سرمربی: امیر قلعه نویی 


الجزیره امارات:

علی خسیف، فارس جمعه، مسلم فائز، لافیتا(45 سلطان سعید)، یعقوب یوسف، تیاگو نوس(60 خلفان مبارک)، یونگ هو پارک، سالم رشید عبید، محمد علابودلی،احمد علی، علی مبخوت(46 جونز)
سرمربی: هنک تنکاته


اخطار

علی مبخوت (33) - یعقوب یوسف (33) - سلطان سعید (77) از الجزیره امارات
سروش رفیعی (72) - خالد شفیعی(86) از تراکتورسازی

شرح گل: 

الجزیره امارات 0 تراکتورسازی ایران 1(دقیقه 31، بختیار رحمانی) : همکاری دیدنی سروش رفیعی و بختیار رحمانی با پاس استثنایی رفیعی روبرو شد و بختیار رحمانی پس از فرار از بین مدافعان الجزیره توانست با مهاری دیدنی و ضربه ای روپا اولین گل این بازی را به ثمر برساند.


شرح بازی:


تراکتورسازان توانستند با ارائه یک بازی حساب شده این بازی را به سود خود به پایان برسانند و با نتیجه یک بر صفر سه امتیاز مهم این بازی را به حساب خود واریز کنند.
یاران امیر قلعه نویی نشانی از تیمی که امتیازات فراوانی را در لیگ برتر از دست داده است ندارد، همانطور که در بازی اول برابر این تیم نداشت، تراکتورسازان در این بازی ها بسیار باهوش و حساب شده بازی می کنند و از حالا خود را آماده صعود به دور دوم بازی ها کردند، آنها نیمه اول این بازی را بسیار حساب شده  بازی کردند و بازیکنان این تیم در خطوط مختلف بسیار هوشیار بازی کردند، البته از میانه های نیمه اول این بازی متعادل پی گیری شد اما بازیکنان تراکتور به فکر انجام وظایف خود بودند و در نهایت توانستند با همکاری استثنایی رفیعی و بختیار تنها گل خود را در این نیمه به ثمر برسانند. 
در نیمه دوم طبیعی بود که اماراتی ها برای جبران مافات به پیش بیایند و برای بازکردن دروازه تراکتورسازان اقدام کنند و به همین دلیل تنکاته مهاجم عصبی خود را از بازی بیرون آورد و جونز فرصت طلب را زمین فرستاد اما تراکتورسازان که حساب شده بازی می کردند از باز شده دروازه خود تا پایان جلوگیری کردند. یاران قلعه نویی در این نیمه به فکر دفاع بودند تا حمله، اما ضدحملات خطرناکی را به سمت دروازه حریف تدارک می دیدند، در این نیمه به غیر از یکی دو اشتباه که توسط سرخ پوشان صورت گرفت در باقی دقایق بازی، آنها با ذکاوت عمل کردند و در نهایت توانستند برای دومین بازی پیاپی الجزیره امارات را با شکست روبرو کنند و با شش امتیاز در صدر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان قرار بگیرند. 
تراکتوری ها در بازی بعدی باید به تاشکند بروند تا در برابر تیم پاختاکور قرار بگیرند، این بازی در روز 25 اسفند ماه برگزار خواهد شد.


اتفاق ویژه:

تراکتورسازان تنها نماینده ایرانی هستند که در هر دو بازی خود با پیروزی توانستند زمین را ترک کنند، آنها علی رغم جایگاه خود در لیگ برتر، در بازی های آسیایی توانستند با قدرت بازی کنند و عنوان هفتمی خود در لیگ برتر را با صدرنشینی در لیگ قهرمانان آسیا عوض کنند.


بهترین بازیکن:


شاید به سختی بتوان از یکی از بازیکنان تراکتورسازی به عنوان بهترین بازیکن این تیم نام برد، بازیکنان این تیم تنها به فکر انجام وظایف خود بودند و هرکدام از آنها تاثیر فوق العاده خود را در این پیروزی داشتند، دروازه بان آماده، مدافعانی که به مهاجمان حریف باج ندادند، هافبک هایی که میانه میدان را از آن خود کرده بودند و مهاجمانی که با  دوندگی بی امان خود باعث سرگرم شدن مدافعان حریف شدند توانستند در کسب سه امتیاز مهم این بازی نقش مهمی داشتند و در پایان هم البته باید اعتبار ویژه ای قائل شد برای سروش رفیعی و بختیار رحمانی که با حرکات تکنیکی خود باعث به ثمر رسیدن تنها گل این بازی و موقعیت هایی حساس روی دروازه حریف شدند.


دقایق حساس:

دقیقه 36 – سانتر بی نقص تراکتورسازان روی دروازه الجزیره با ضربه سر سروش رفیعی روبرو شد اما این توپ خطرناک از کنار دروازه حریف با خوش شانسی به بیرون رفت.
دقیقه 41 – سانتر بلند اماراتی ها روی دروازه تراکتورسازی با پرواز بلند اخباری از روی سر بازیکنان حریف دور شد.
دقیقه 57 – سعید آقایی پا به توپ از جناح چپ وارد محوطه اماراتی ها شد و ضربه خود را به سوی دروازه این تیم نواخت اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 63 – غفلت مدافعان تراکتور چیزی نمانده بود تا دروازه این تیم را با خطر روبرو کند و جونز، مهاجم تازه وارد این تیم با ضربه خود دروازه اخباری را به خطر انداخت.
دقیقه 73 – ضربه خطرناک الجزیره ای ها از درون محوطه جریمه با واکنش دیدنی اخباری به کرنر رفت.
دقیقه 74 – یک بار دیگر بازیکنان تیم اماراتی و این بار توسط جونز صاحب فرصت شد و در حالی که وی موقعیت بسیار ایده آلی به دست آورده بود با بی دقتی و البته خوشبختانه آن را از دست داد.
دقیقه 85 – سانتر اماراتی ها برای جونز باعث واکنش اخباری شد و توپ دور شده توسط او توسط مهاجم حریف نواخته شد اما با خوش شانسی تراکتورسازان این توپ به بیرون رفت.
دقیقه 90 – ضربه ایستگاهی که نصیب تراکتورسازان شده بود را مهدی کیانی به سمت دروازه الجزیره نواخت این توپ که از فاصله دور زده می شد از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

منبع: ورزش سه

نتیجه و فیلم بازی تراکتورسازی و الجزیره چهارشنبه 5 اسفند ...

behtarinha.nasrblog.com/.../نتیجه-و-فیلم-بازی-ترا...
Translate this page
Feb 24, 2016 - نتیجه بازی امروز تراکتورسازی و الجزیره در چهارشنبه 5 اسفند 94 . .... الجزیره. لیگ قهرمانان آسیا گروه C. 1394/12/12 .... تراکتورسازی تبریز این ...

نتیجه نهایی و دانلود خلاصه و گلهای بازی تراکتورسازی و ...

berozmatlab.rozblog.com/post/38
Translate this page
6 days ago - نتیجه خلاصه بازی سپاهان النصر امارات سه شنبه 4 اسفند 94+ ... 1 day ago - نتیجه بازی گسترش فولاد و صبای قم 12 بهمن 94 + خلاصه و گل های . ... 14 hours ago ... پخش آنلاین بازی تراکتور سازی-الجزیره چهارشنبه 5 اسفند+گل های زده . ... نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی گل‌های بارسلونا والنسیا چهارشنبه 14 بهمن 94 .

نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌ های الجزیره تراکتورسازی چهار ...

naziha.rozblog.com/.../نتیجه-فیلم-خلاصه-بازی-گل-ه...
Translate this page
4 days ago - پخش آنلاین بازی تراکتور سازی-الجزیره چهارشنبه 5 اسفند+گل های زده . ... نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس و صبا سه شنبه 4 بهمن 94 . .... آخرین اخبار فوتبال : نتیجه بازی های انجام شده در مورخه 1394/12/04 | نگاهی به نتایج ...

نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره لیگ قهرمانان آسیا 12 ...

namnak.com/27869-بازی-تراکتورسازی-و-الجزیره.ht...
Translate this page
بازی تراکتورسازی و الجزیره و فیلم خلاصه بازی بازی تراکتورسازی و الجزیره و ... نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره لیگ قهرمانان آسیا 12 اسفند 94 + فیلم ...

نتیجه نهایی و دانلود خلاصه و گلهای بازی تراکتورسازی و ...

berozmatlab-roz.seeblog.ir/page-662734.html
Translate this page
7 days ago - نتیجه خلاصه بازی سپاهان النصر امارات سه شنبه 4 اسفند 94+ ... 1 day ago - نتیجه بازی گسترش فولاد و صبای قم 12 بهمن 94 + خلاصه و گل های . ... پخش آنلاین بازی تراکتور سازی-الجزیره چهارشنبه 5 اسفند+گل های زده . ... 15 hours ago - نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی گل‌های بارسلونا آرسنال سه شنبه 4 اسفند 94.

نتیجه نهایی و دانلود خلاصه و گلهای بازی تراکتورسازی و الجزیره

srchyar.ir/rzb/berozmatlab/1456293668mt1ec
Translate this page
Feb 23, 2016 - نتیجه خلاصه بازی سپاهان النصر امارات سه شنبه 4 اسفند 94+ ... پخش انلاین بازی تراکتورسازی و الجزیره چهارشنبه 5 اسفند پخش انلاین بازی .... کلکسیون نتیجه نهایی بارسلونا اسپانیول شنبه 12 دی 94, فیلم خلاصه بازی…, ...

پخش و گزارش زنده و مستقیم نتیجه نهایی بازی ذوب آهن لخویا ...

berozmatlab.shiektarinha.ir/page-144552.html
Translate this page
Feb 23, 2016 - زمان و ساعت پخش زنده بازی تراکتورسازی الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا. چهارشنبه 1394/12/12 ... بازی ذوب آهن و لخویا قطر؛ سوژه اصلی رسانه‌های قطری .

نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره لیگ قهرمانان آسیا 12 ...

iruni.ir/news/619076
Translate this page
نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره لیگ قهرمانان آسیا 12 اسفند 94 + فیلم. 20 ثانیه پیش خواندنی ها ... + فیلم · احتمال برگزاری بازی‌های یورو 2016 پشت درهای بسته.

تراکتورسازی تبریز :: ورزش 3

www.varzesh3.com/team/تراکتورسازی
Translate this page
اخبار و آمار تیم تراکتورسازی. ... الجزیره. 0. لیگ قهرمانان آسیا گروه C. 1394/12/12. الجزیره. تراکتورسازی .... تراکتورسازی توانست با نتیجه 4-0 الجزیره امارات را شکست دهد و با سه امتیاز برصدر گروه خویش در آسیا بایستد. ... تراکتور امشب در مقابل الجزیره در بازی برگشت صف آرایی می کند و این در حالی است که تراکتوری ها در ...

نتیجه زنده نیمه اول الجزیره امارات صفر - تراکتورسازی صفر ...

newsfile.ir/.../نتیجه+زنده+نیمه+اول++الجزیره+امارات+...
Translate this page
تراکتورسازی بازی را با ترکیب: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، شجاع خلیل زاده، ... 12 اسفند 94 فیلم نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره امارات امروز چهارشنبه 12 ...

جزئیات بازی بازی تراکتورسازی و الجزیره امارات | دانلود ...

model2016-photo.ir/.../جزئیات-بازی-بازی-تراکتور...
Translate this page
7 days ago - نتیجه وجزئیات بازی سپاهان و النصر امارات 4 اسفند 94 | مدل … .... قهرمانان آسیا به … 12 اسفند: برنده پلی‌آف (الجزیره امارات و بنیادکار ازبکستان) – پرسپولیس، … ... نتیجه و فیلم بازی تراکتورسازی و الجزیره چهارشنبه 5 اسفند

نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌ های منچستر يونايتد - آرسنال ...

naziha.bistarinha.ir/page-129868.html
Translate this page
نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های چلسی منچستریونایتد یکشنبه 18 بهمن . ... نتیجه بازی ... ۷+ … .... دانلود کلیپ گل های بازی لیورپول و ساندرلند چهارشنبه 9 دی 94. ... Feb 7, 2016 - نتیجه بازی آرسنال و منچستر یونایتد یکشنبه 12 مهر 94 . ... تراکتورسازی توانست با نتیجه ۴-۰ الجزیره امارات را شکست دهد و با سه امتیاز برصدر گروه .

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

rashednews.blogsky.com/
Translate this page
تاریخ ارسال: چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 08:14 | چاپ مطلب 0 نظر ... برچسب‌ها: بازی تراکتور و الجزیره، ننیجه بازی تراکتور و الجزیره، ساعت پخش زنده بازی ... بانی فیلم - خبر ورزشی - گل - پیروزی - استقلال - 90 - ایران ورزشی- ابرار ورزشی.

نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌ های الجزیره تراکتورسازی چهار ...

rk8.ir/.../نتیجه-فیلم-خلاصه-بازی-گل‌-های-الجزیره/
Translate this page
7 days ago - پخش آنلاین بازی تراکتور سازی-الجزیره چهارشنبه 5 اسفند+گل های زده . ... دانلود فیلم خلاصه بازی بارسلونا آرسنال سه شنبه 4 اسفند 94 . .... آخرین اخبار فوتبال : نتیجه بازی های انجام شده در مورخه 1394/12/04 | نگاهی به نتایج بازی ها .

نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌ های منچستر يونايتد آرسنال ...

blogsabz-rozblog-com.addfun.ir/نتیجه-فیلم-خلاصه-...
Translate this page
4 days ago - Feb 7, 2016 - نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های چلسی منچستریونایتد یکشنبه 18 ... و ساندرلند چهارشنبه 9 دی 94 نتیجه بازی اورتون و تاتنهام یکشنبه 13 دی 94 1 2 3 . ... Feb 7, 2016 - نتیجه بازی آرسنال و منچستر یونایتد یکشنبه 12 مهر 94 . ... تراکتورسازی توانست با نتیجه ۴-۰ الجزیره امارات را شکست دهد و با سه ...

نتیجه بازی سپاهان و النصر در لیگ قهرمانان آسیا 11 اسفند 94 ...

www.bing.sar3damusic.ir/نتیجه-بازی-سپاهان-و-النص...
Translate this page
1 day ago - »دانلود مسابقه استیج منو تو قسمت 17 - 13 اسفند 94, 0, 12, admin. »دانلود فیلم .... نتیجه و فیلم بازی تراکتورسازی و الجزیره چهارشنبه 5 اسفند .

نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا

srchha.ir/blgsky/rashednews/1456289245l7b4p
Translate this page
پخش آنلاین بازی تراکتور سازی-الجزیره چهارشنبه 5 اسفند+گلتراکتورسازی تبریز ... نتیجه بازی استقلال و تراکتورسازی جام حذفی 1 دی 94 فیلم,دانلود آهنگ جدید ... قرارداد…, ***, قرارداد آیان رمزی هم با تراکتورسازی فسخ شد,داف ایرانی دختر 12

دانلود گل های بازی یوونتوس بایرن مونیخ 5 اسفند 94 | دانلود ...

download2016movie.ir/.../دانلود-گل-های-بازی-یوونتو...
Translate this page
Feb 23, 2016 - دانلود کلیپ گل های بازی یوونتوس و بایرن مونیخ 5/12/1394. نتیجه بازی یوونتوس و بایرن مونیخ پنجم اسفند 94 دانلود فیلم خلاصه دیدار یوونتوس و .... آسیاگل تماشایی لوسیانو پریرا به النصر نشست هماهنگی بازی تراکتورسازی و الجزیره برگزار … .... نتیجه بازی آ اس رم – رئال‌ مادريد چهارشنبه 28 بهمن 94 – دانلود …

نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا 5 ...

www.downloadfun7.ir/news/3775
Translate this page
Feb 24, 2016 - نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره امارات امروز چهارشنبه 5 اسفند 1394 در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا را در ... نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا 5 اسفند 94 + فیلم ... دانلود اجرای زنده ماهان در قسمت 12 دوازدهم استیج.

فوتبالی‌ترین | پاتوق مجازی فوتبال دوستان

footballitarin.com/
Translate this page
چهارشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ (2 Mar 2016)، ساعت ۱۹:۵۹ (به وقت تهران). خانه | ویدیوها ... پخش زنده بازی الجزیره و تراکتورسازی ... خلاصه بازی النصر (امارات) و سپاهان.

نتیجه و خلاصه بازی بارسلونا سویا یکشنبه 9 اسفند 94 | زد ...

www.zxn.ir/نتیجه-و-خلاصه-بازی-بارسلونا-سویا-یک...
Translate this page
3 days ago - نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی گل‌های بارسلونا سویا یکشنبه 9 اسفند 94 نتیجه ... نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی و گل‌های بارسلونا و بتیس چهارشنبه 9 دی 94. .... نتیجه بازی استقلال – تراکتورسازی یکشنبه 20 اردیبهشت 94 . ..... تراکتورسازی 4- الجزیره امارات صفر؛ طوفان آسیایی تيراختور +فيلم خلاصه بازي.

فیلم گل های بازی فوتسال امروز ایران و ویتنام در جمعه 30 بهمن 94

news.jbums.ir/.../فیلم-گل-های-بازی-فوتسال-امروز-ای...
Translate this page
Feb 19, 2016 - دانلود فیلم گل های بازی فوتسال ایران و ویتنام در نیمه نهایی جام ملت های آسیا… ... و مستقیم بازی والیبال سوم پیکان و شهرداری ارومیه در چهارشنبه 12 اسفند 94 ... نتیجه نظرسنجی برنامه نود در دوشنبه 10 اسفند 94 در مورد بهترین مهاجم نوک ایران ... بررسی و زمان بازی برگشت تراکتورسازی و الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا ...

پخش آنلاین بازی تراکتور سازی-الجزیره چهارشنبه 5 اسفند+گل های زده ...

www.cafepars.com/Forum/Post/855
Translate this page
Feb 24, 2016 - زمان جاری : دوشنبه 10 اسفند 1394 - 1:12 بعد از ظهر. نام کاربری : ... باشگاه های آسیا چهارشنبه پنجم اسفند تراکتورسازی ایران از الجزیره امارات میزبانی می کند. ... رتبه, تیم ... خلاصه بازی تراکتورسازی ذوب آهن 5 آبان 94 + گل های .... Dec 28, 2015 - نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های تراکتورسازی نفت دوشنبه 7 …

نتیجه بازی تراکتورسازی الجزیره امارات 4 - 0 چهارشنبه 05 ...

www.sarbehava.ir/1394/12/05/5365
Translate this page
... بازی تراکتورسازی الجزیره امارات 4 - 0. 00. moh3n بازدید : 31 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0) .... نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌ های الجزیره تراکتورسازی چهار .

مولایی: می‌خواهم بهترین نتیجه را در المپیک بگیرم/ تلخی‌های ...

sp.shafaqna.com/FA/IR/553997
Translate this page
برگزاری آخرین تمرین تراکتور پیش از بازی الجزیره/حمودی مترجم شد. - کاپ ... جلد شوت/ چهارشنبه 12 اسفند 94. - تابناک ... روزنامه گسترش صمت : چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴. - پیشخوان ... فیلم | تساوی همسایه ها مانعی برای نزدیک شدن به بالای جدول.

لیگ قهرمانان آسیا

www.khabaronline.ir/tags/351/لیگ-قهرمانان-آسیا
Translate this page
... سیدنی اف سی رفت. چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 10:44:40 ... تیم فوتبال تراکتورسازی با نتیجه پرگل 4 بر صفر الجزیره امارات را شکست داد. چهارشنبه 5 اسفند ...

Sport TV - پایگاه رسمی ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

sporttv.ir/
Translate this page
برنامه بازی های بانک سرمایه - پیکان در فینال لیگ برتر والیبال .... ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۱:۳۸نامجو مطلق: بازی با راه آهن برای استقلال فینال است - آنها زمانی گربه سیاه استقلال ... ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۱:۱۰تراکتورسازی تا بعد از بازی با پرسپولیس به تبریز باز نمی‌گردد; ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ .... نمایش خیره کننده تراکتوری ها مقابل الجزیره (گزارش تصویری) ...

نتیجه زنده نیمه اول/ الجزیره امارات صفر - تراکتورسازی صفر

www.ghatreh.com/.../نتیجه-زنده-نیمه-اول-الجزیره-امار...
Translate this page
ترکیب تراکتورسازی برای بازی مقابل الجزیره مشخص شد · ترکیب تراکتورسازی مقابل الجزیره · 5 + 1 · یارانه ها · مسکن مهر ... چهارشنبه، 12 اسفند 1394 ساعت 20:052016-03-02ورزشي ... فیلم | آغاز لیگ برتر فوتبال پس از دو هفته تعطیلی ...

پیش بازی الجزیره-تراکتورسازی: ضربه دوم را هم بزن - جوونی

javuni.ir/news/45979
Translate this page
1 day ago - وبسایت رسمی برنامه نود - ليگ قهرمانان آسيا / هفته دوم /گروه C الجزيره امارات- تراکتورسازي ایران چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت: 20:00، ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی نتیجه رفت: تراکتورسازی 4- الجزیره صفر به گزارش ... چهارشنبه 12 اسفند 1394 ... آزاده زارعی بازیگر نقش اصغر فرشته در فیلم «آمین خواهیم گفت»+ ...

جام نيوز - ورزشی

www.jamnews.ir/service/sport
Translate this page
صفحه نخست روزنامه های ورزشی 94.12.12 / محکومیت 15 میلیاردی پرسپولیس ... آبی پوشان روز چهارشنبه یک جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد. ... مهاجم استقلال گفت: «من آماده بازی هستم و دوست دارم به تیمم کمک کنم همچون بازی‌هایی که به من میدان داده ..... ليگ قهرمانان آسيا : الجزيره - تراکتورسازي ... فیلم/ حکم سنگین فیفا برای سپ بلاتر.

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سرویس ورزش

vista.ir/live/service/8/1
Translate this page
باشگاه خبرنگاران · 00:13 -جلد ابرار ورزشی/ چهارشنبه 12 اسفند 94 / تابناک · 00:12 -آقای ... 00:02 -شگرد جدید برای خراب کردن ضربه پنالتی حریف+فیلم / خبرگزاری فارس .... 12/11 -سپاهان مقابل النصر امارات شکست خورد/ نتیجه بازی رفت برعکس شد! ... 12/11 -90/ ثابت می کنیم که پیروزی بر الجزیره شانسی نبوده است / روزنامه نود ...

باشگاه الجزیره چگونه به پیشواز بازی با تراکتور رفته است ...

tabrizeman.ir/باشگاه-الجزیره-چگونه-به-پیشواز-بازی...
Translate this page
زمان انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۵; کد خبر : 64287; دسته : آخرین اخبار, فوتبال ایران, لیگ ... باشگاه الجزیره چگونه به پیشواز بازی با تراکتور رفته است؟ + فیلم ها ... باید نتیجه ای که در تبریز گرفتیم را فراموش کنیم/ الجزیره توان استفاده از تک ...

نتیجه وخلاصه بازی سپاهان و النصر امارات 4 اسفند 94 | نوروز 95

www.newphoto95.ir/.../نتیجه-وخلاصه-بازی-سپاهان-و-...
Translate this page
Feb 23, 2016 - نتیجه و فیلم بازی سپاهان و النصر در لیگ قهرمانان آسیا 4 اسفند 94 ... 1 ساعت پیش …سپاهان 2 – النصر 0؛ شیمبا ستاره افتتاحیه آسیا 1394/12/04. .... …نتیجه و فیلم خلاصه بازی گل‌های بارسلونا خیخون چهارشنبه 28 بهمن 94نتیجه و فیلم بازی ... پیش بازی/ تراکتورسازی- الجزيره امارات؛ خیز برای طلسم‌شکنی …

پیش درآمد بازی الجزیره- تراکتورسازی از دیدگاه afc | خبروان

khabarone.ir/news/825605
Translate this page
8 hours ago - تاریخ خبر: ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۲:۳۲ ... سرمربی تراکتورسازی به بازیکنان خود هشدار داده است که به نتیجه بازی رفت دلخوش نباشند، چون هدف اصلی نمایندگان ...

نتایج بازیهای فوتبال اروپا| موتور جستجوی یوز

www.yooz.ir/.../search/?...نتایج%20بازیهای%20فوت...
Translate this page
6 days ago - نتایج بازیهای دیشب لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 94/12/05 · 1003 ... دیروز لیگ قهرمانان یک هشتم نهایی 5 اسفند پایان بازی دیناموکیف اوکراین 1 - 3 ... نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌ های الجزیره تراکتورسازی چهار شنبه 5 اسفند 94.

نتیجه بازی رئال مادرید مالاگا یکشنبه 2 اسفند 94 فیلم - 98 ...

98norton.ir/.../نتیجه+بازی+رئال+مادرید+مالاگا+یکش...
Translate this page
5 days ago - فيلم خلاصه بازي رئال مادريد مالاگا يکشنبه 2 اسفند 94 ,نتيجه بازي رئال مادريد در ... نتيجه فيلم خلاصه بازي و گل‌های بارسلونا اسپانیول شنبه 12 دی .... نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌ های الجزیره تراکتورسازی چهار شنبه 5 اسفند 94.

نتایج زنده لیگ برتر, نتایج زنده فوتبال ایران و جهان - خبر پو

khabarpu.com/pu/varzesh-pu/livescore.htm
Translate this page
چهارشنبه,۱۲ اسفند ۱۳۹۴ / 02-03-2016 March. نوار ابزار · خبرنامه · تبلیغات · تماس با ما · rss خبر پو ... جم پو,خرید جم کلش اف کلنز ارزان,خرید جم بازی clash of clans ...

نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره در لیگ قهرمانان ... - باتوته

batoote.ir/نتیجه-بازی-تراکتورسازی-و-الجزیره-در-لی/
Translate this page
7 days ago - نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا ۵ اسفند ۹۴ + فیلم. نتیجه بازی تراکتورسازی و الجزیره امارات امروز چهارشنبه 5 اسفند ...

مطئنم مقابل تراکتور به بازی برمی گردیم | سرمربی الجزیره

www.tahapakhsh.ir/.../سرمربی-الجزیره-مطئنم-مقابل-...
Translate this page
8 hours ago - تراکتورسازی، الجزیره امارات، لیگ قهرمانان آسیا سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات در ... 1394-12-12 رضا ورزشی ... الجزیره, تراکتور, لیگ, امارات, رحمانی, قهرمانان, نتیجه, یادگار امام ... فیلم گل مهدی شریفی به تیم الجزیره امارات.

1Varzesh | سایت 1 ورزش - مرجع فارسی ورزش

www.1varzesh.com/
Translate this page
روزنامه ابرار ورزشی ۱۲ اسفند ۹۴. روزنامه گل ۱۲ .... اعلام اسامی داوران دیدار الجزیره و تراکتورسازی ... فیلم/ بازگشت گرث بیل به تمرین رئال مادرید با گل. ویدیو | لالیگا .... 94/12/11 سپاهان مقابل النصر امارات شکست خورد/ نتیجه بازی رفت برعکس شد!

نتیجه وخلاصه بازی بارسلونا سویا یکشنبه 9 اسفند 94+فیلم ...

parsicon.ir/2016/02/28/2021/
Translate this page
3 days ago - فیلم خلاصه بازی بارسلونا سویا یکشنبه 9 اسفند 94,نتیجه بازی دیشب بارسلونا , ... و ساندرلند چهارشنبه 9 دی 94 نتیجه بازی اورتون و تاتنهام یکشنبه 13 دی 94 1 2 3 . ... 12. 13 …. اسفند. تمرین شاد بارسلونا در ورزشگاه آرسنال. … نتیجه بازی بارسلونا آرسنال سه ..... خلاصه بازی تراکتورسازی و الجزيره (امارات) …

صفحه ورزشی - مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران و جهان ...

www.mashreghnews.ir/fa/sports-news
Translate this page
عکس/ روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 12 اسفند · جونیور: ذوب آهن ... سپاهان مقابل النصر امارات شکست خورد/ نتیجه بازی رفت برعکس شد · گل‌محمدی: حیف .... سرمربی الجزیره: تراکتور ما را ناامید کرد ... فیلم/ گفتگو جنجالی کفاشیان درباره استعفای کی‌روش ...

خبرهای ورزش ۳ | خبر فارسی

khabarfarsi.com/varzesh3
Translate this page
آخرین تاریخ بروز رسانی ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۵۶ ... به گزارش "ورزش سه"، چلسی بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه اول بازی به گل .... می گیرند تا به مانند همشهری خود(ذوب آهن) بتوانند در خانه حریف به نتیجه برسند و .... فیلم گفتگو با قاتل - رابطه پنهانی و قتل دختر جوان بیگناه ... مصدومیت کامیابی نیا و غیبت برابر تراکتور.

فیلم | مصاف تراکتور سازان با الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا

www.parsfootball.com/.../176100فیلم%20%7C%20م...
Translate this page
فیلم | مصاف تراکتور سازان با الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا. ... نویسنده: پارس فوتبال دات کام خبرگزاری فوتبال ایران. 1:55 pm - 1394/12/12 : نوشته شده در تاریخ ... فیلم | کنفرانس کامل خبری بعد از بازی ذوب آهن-لخویا · فیلم | اخبار ورزشی ساعت ...

فیلم | مصاف تراکتور سازان با الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا

www.parsfootball.com/.../176100فیلم%20%7C%20م...
Translate this page
&

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 936
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 22
  • گوگل دیروز : 36
  • بازدید هفته : 6,094
  • بازدید ماه : 19,585
  • بازدید سال : 197,012
  • بازدید کلی : 3,257,953