دلیل کناره گیری سولماز از مسابقه ی استیج منوتو Stage manoto

 

دلیل کناره گیری سولماز از مسابقه ی استیج منوتو Stage manoto

در ادامه مطلب ...

در هشتمین قسمت برنامه استیج شبکه منوتو یکی از شرکت کنندگان این مسابقه و برنامه به نام سولماز پس از آمدن روی استیج و آغاز آهنگ این شرکت کننده شروع به خواندن نکرد و پس از قطع شدن آهنگ مجری برنامه از او سوال پرسید چرا نمی خواند وی اینگونه جواب داد : به خاطر برخی مسائل پشت پرده ترجیح می دهم از مسابقه کنار بروم!  پاسخ وی تعجب داوران و سردرگمی مجری این برنامه را در پی داشت

دلیل کناره گیری سولماز از مسابقه ی استیج منوتو Stage manoto

 




 

 برچسب ها : عکس های سولماز در مسابقه استیج Stageپشت پرده برنامه استیج سولمازبرنامه استيج پشت پرده سلمازاینستاگرام سولماز استیج پشت پردهشبکه من و توشبکه من و تو آنلاین,شبکه من و تو در تلگرامشبکه من و تو نیمشبکه من و تو در یوتیوبشبکه من و تو خبرشبکه من و تو تلگرامشبکه من و تو ۱شبکه من و تو ویکی پدیاشبکه من وتو اتاق خبرشبکه من وتو انلاین,شبکه من و تو از کیستشبکه من و تو اکادمی موسیقی گوگوششبکه من و تو امیر تتلوچرا سولماز در استیج قهر کرد؟علت کناره گیری سولماز از مسابقه ی استیج منوتو Stage manoto,