loading...
گیل پیک ، مجله تفریحی
gilpic بازدید : 784 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

انشا درمورد کلاغ 

ظاهر ترسناک کلاغ‌ها همیشه سرآغاز شکل‌گیری افسانه‌های زیادی بوده است. بسیاری از مردم کلاغ‌ها را شوم و سمبل مرگ می‌دانند. شاید حتی شنیدن صدای آنها نیز تاثیر مطلوبی بر شنونده باقی نگذارد، اما ناگفته‌های زیادی درباره آنها وجود دارد.

به گزارش آلامتو، جام جم آنلاین در ادامه گزارش خود درباره «زندگی کلاغ‎ها» می‎نویسد: یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های کلاغ‌ها این است که در هر زیستگاهی از مناطق سرد و یخ‌زده گرفته تا کوهستان‌ها، دشت‌ها، مزارع، علفزارها و حتی شهرها می‌توانند زندگی کنند.

کلاغ‌ها انواع گوناگونی دارند: زاغ درختی، زاغ کوهی، زاغ خاوری، زاغ فندق شکن، جیجاق زمینی، زاغ حبشی، زاغ شمالی و ده نوع دیگر نشان‌دهنده بزرگی این گونه است.

قدمت حضور کلاغ‌ها روی کره زمین به دوره سوم زمین شناسی یعنی حدودا 17 میلیون سال قبل برمی گردد. کلاغ‌ها از خانواده Corvidae یا کلاغ سانان هستند. این خانواده بیشتر از 120 گونه دارد که در سراسر جهان به استثنای قطب جنوب پراکنده شده‌اند. با وجود این که ممکن است به نظر خیلی عجیب و غیرمنطقی بیاید، اما باید بدانید ​ مرغ‌های بهشتی یکی از نزدیک‌ترین خویشاوندان کلاغ‌ها هستند.

کلاغ‌ها همه چیزخوار هستند، پیدا کردن غذا شاید یکی از کمترین دغدغه‌های آنها تلقی می‌شود. کلاغ‌ها از خوردن حیوانات مرده و زباله نیز ابایی ندارند. آنها این توانایی را دارند که برای پیدا کردن غذا از ابزارهای به خصوصی استفاده کنند.

به عنوان مثال تحقیقات نشان داده که کلاغ‌ها برای خوردن میوه‌هایی نظیر فندق یا گردو که هیچ نوع منفذی برای شکستن ندارند،​ در وسط خیابان قرار می‌دهند تا ماشین از روی آنها عبور کند و سپس برای خوردن محتویات داخل هسته‌ها مجدد بازمی‌گردند.

این حیوانات آنقدر باهوش هستند که براساس تجربه می‌دانند ماشین‌های سنگین دانه‌ها را له می‌کنند و به همین دلیل ماشین‌های سبک‌تر را انتخاب می‌کنند و دانه‌ها را به زیر چرخ‌های آنها هل می‌دهند حتی آنها اغلب این کار را زمانی انجام می‌دهند که چراغ راهنمایی سبزرنگ است!

باهوش‌تر از شامپانزه

بدون تردید کلاغ‌ها یکی از باهوش‌ترین موجودات روی زمین هستند. واقعیت این است که آنها حتی از طوطی‌ها، جغدها و دیگر پرندگان شکاری هم باهوش‌تر هستند. دانشمندان پس از انجام آزمون‌های مختلف هوش روی سگ‌ها، گربه‌ها، خوک‌ها و کلاغ‌ها متوجه شدند​ کلاغ‌ها نسبت به سایرین موفق‌تر عمل می‌کنند. در سال 2004 تحقیقات نشان داد که کلاغ‌ها حتی از شامپانزه‌ها نیز باهوش‌تر هستند. مغز کلاغ‌ها نسبت به دیگرگونه‌های پرندگان نسبتا بزرگ‌تر و تکامل یافته‌تر است.

جالب است​ بدانید آناتومی مغز کلاغ تا حدودی شبیه مغز انسان‌هاست. زبان کلاغ یک زبان واقعا پیچیده است و هر صدای قار قار معنی متفاوتی دارد. تحقیقات نشان می‌دهد​ برخی از اصوات آنها هشداردهنده ، برخی تقلید صدا از سایر جانداران و برخی هم در ارتباط با وقوع یک اتفاق خاص است.

کلاغ‌های خطرناک

مردارخواری آنها باعث می‌شود آنها ناقل بیماری هم باشند. به عنوان مثال کلاغ‌ها یکی از عوامل انتشار ویروس نیل غربی به آمریکا در سال 1999 میلادی هستند.

این ویروس که پس از دو تا 15 روز علائم اولیه‌اش بروز می‌کند، تقریبا در 80 درصد مواقع عوارض بالینی قابل تشخیصی ندارد، اما می‌تواند باعث بروز یک بیماری کشنده عصبی در انسان‌ها شود. سال 2005 تحقیقاتی توسط دانشمندان آلمانی انجام شد که نشان داد با وجود همه این موارد میزان مواد سمی موجود در گوشت کلاغ باز هم نسبت به گوشت خوک کمتر است.

کلاغ‌ها خیلی اجتماعی هستند. در اسکاتلند یک کلونی از جمعیت کلاغ‌ها به ثبت رسیده که در آن بالغ بر 65 هزار کلاغ حضور داشته‌اند.

کوچک‌ترین کلاغی که در دنیا وجود دارد، زاغ کبود کوتوله مکزیکی است.

نام علمی این پرنده (Aphelocoma nana) است و تنها 40 گرم وزن و 21.5 سانتی‌متر طول دارد.

بزرگ‌ترین کلاغ‌ها در دنیا نیز غراب یا کلاغ سیاه معمولی (Corvuscorax) و کلاغ نوک‌ کلفت (Crvuscrassirostris) هستند که هر دو حدود 1500 گرم وزن و 65 سانتی متر طول دارند.

با وجود این که اغلب انسان‌ها از کلاغ‌ها خوششان نمی‌آید، اما واقعیت این است که حضور آنها باعث حذف بسیاری از مواد مضر از چرخه حیات می‌شود.

اصطلاحی است که می‌گوید اگر کلاغ‌ها محیطی را ترک کنند، آن محل دیگر جای زندگی نیست.

خصوصیات شاخص

قابلیت به خاطر سپردن چهره انسان‌ها: بار دیگر که از کنار کلاغ‌ها رد شدید، سعی کنید صورت ظاهری آنها را به خاطر بسپارید. آیا واقعا می‌توانید چند دقیقه بعد یک کلاغ را از میان چند کلاغ دیگر تشخیص دهید؟ اما به خاطر داشته باشید که عکس این مورد صادق است. هر یک از کلاغ‌هایی که شما از کنار آنها رد شده اید، بی‌تردید چهره شما را به یاد دارد.

محققان دانشگاه سیاتل در یک تحقیق هفت کلاغ را گرفته و آنها را علامت گذاری کردند. آنها در حین علامت گذاری روی صورت خودشان ماسک‌های ترسناک و عجیب گذاشتند. کلاغ‌ها آزاد شدند، اما بعد از آن هر بار که یکی از اعضای گروه با یکی از ماسک‌های مربوط در صحن دانشگاه ظاهر می‌شد، نه‌تنها کلاغ‌های علامتگذاری شده بلکه سایر کلاغ‌ها با حرکات شیرجه مانند به طرف وی هجوم می‌آوردند. این آزمایش نه تنها نشان داد کلاغ‌ها صورت‌های مختلف را به خاطر می‌سپارند بلکه در عین حال نشان داد که آنها کینه‌ای نیز هستند.

قابلیت توطئه‌چینی: آزمایش فوق در عین حال نکته دیگری را هم نشان داد و آن ارتباطات ناشناخته‌ای است که در میان کلاغ‌ها وجود دارد. پرسش اینجاست که سایر کلاغ‌ها که علامت گذاری نشده‌اند، چگونه در حین مشاهده ماسک‌های مربوط از خود عکس‌العمل نشان می‌دهند؟ بدیهی است که سیستم‌های ارتباطی ناشناخته‌ای در میان کلاغ‌ها وجود دارد. یکی از روش‌های برقراری ارتباط، زبان پیچیده میان کلاغ‌هاست.

تشریح دقیق وضع ظاهری ماسک‌ها برای کلاغ‌های دیگر شاید تا اندازه‌ای هم ترسناک باشد، پس بهتر است که بار دیگر که از کنار یک کلاغ رد می‌شوید اندکی بیشتر در مورد نحوه برخوردتان فکر کنید.

حافظه قوی: در منطقه چاتام اونتاریو وقوع حادثه‌ای باعث شد که حافظه قوی کلاغ‌ها به اثبات برسد. این منطقه مسیر عبور هزاران پرنده مهاجر و کلاغ است. ساکنان این منطقه که از حضور کلاغ‌ها عاجز شده بودند، بر آن شدند تا از طریق تیراندازی کلاغ‌ها را از محل زندگی خود دور کنند. نتیجه این بود که از سال بعد کلاغ‌ها نه‌تنها به این منطقه نیامدند بلکه حتی در زمان پرواز بر فراز این شهر اوج می‌گرفتند و تلاش می‌کردند تا حد امکان خودشان را از دسترس دور نگه دارند.

توانایی حل مشکلات: در یک تحقیق پژوهشگران یک تکه گوشت را کاملا طناب‌پیچ کردند و به سر یک ریسمان بستند. سپس ریسمان را از یک میله چوبی آویزان کردند. مشاهدات نشان داد کلاغ‌ها در وهله اول روی آن چوب نشستند و ریسمان را خراشیدند سپس آن‌قدر تکه‌های طناب را با پا و نوک‌هایشان کشیدند تا این که کاملا از دور گوشت برداشته شد.

در یک آزمایش دیگر محققان غذا را داخل یک لوله گذاشتند و تنها یک سیم مفتولی را به شکل قلاب در کنار دو کلاغ قرار دادند. کلاغ‌ها پس از مدتی با استفاده از مفتول غذا را از داخل لوله بیرون کشیدند و خوردند.

برنامه‌ریزی: کلاغ‌ها مازاد غذای خود را انبار می‌کنند. بسیار دیده شده که سایر کلاغ‌ها با تعقیب یک کلاغ دیگر ذخیره غذایی او را پیدا کرده‌اند. با توجه به این که کلاغ حیوان محتاطی است و در مخفی‌کاری استاد است لذا محققان باور دارند که کلاغ‌ها بدون برنامه‌ریزی نمی‌توانند به منبع غذایی یک کلاغ دیگر دستبرد بزنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک انشا در مورد کلاغ برای پایه هفتم - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=یک+انشا+در+مورد+کلاغ+برای...
بيگ بنگ/ عمر کلاغ چند سال است؟ اگر از اطرافيانتان اين پرسش را بکنيد، خواهيد ديد که بيشتر آنها به کمتر از ۱۰۰ سال رضايت نمي دهند. اينکه مردم از اين ارقام تعجب ...

حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ - پارسینه

www.parsine.com/.../حقایق-شگفت-انگیز-درباره-کل...
نظرم را درمورد کلاغ180 درجه تغییر دادی .... ما سرچ کردیم انشا درباره ی کلاغ نه تحقیق درباره ی کلاغ. یاس .... خیلی عالی بودولی فقط به اطلاعات عمومیم کمکم کردنه انشاء.
زنگ : انشا ، موضوع انشا : روزی که کلاغ شدم ، مورخ : دهم بهمن. ۱۳٩۱/۱۱/۱٠. سلام ... من از مادرم پرسیدم آیا ضرب المثلی در مورد کلاغ هست یا خیر ؟ مادرم یک ضرب المثل مشهور را ...

تحقیق در مورد کلاغ - آلامتو

www.alamto.com › برچسب ها
به گزارش آلامتو، جام جم آنلاین در ادامه گزارش خود درباره «زندگی کلاغ ها» می نویسد: یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های کلاغ‌ها این است که در هر زیستگاهی از مناطق سرد و یخ‌زده ...

انشا درمورد کلاغ پایه متوسطه

atreasheghi.androidsazha.ir/.../انشا+درمورد+کلاغ+پایه...
انشا ا... توی سال نو هر چی دختر دم بخته شاهزادش با اسب سفید بیاد دنبالش! انشا ا... توی سال نو ... در این تصاویر یککلاغ در حال کولی گرفتن از یک عقاب دیده می شود.

انشا در مورد کلاغ - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=انشا+در+مورد+کلاغ
فرهنگ > ادبیات - پنج کتاب حوزه‌ی کودک‌ونوجوان مولفان ایرانی به فهرست «کلاغ ... انشا در مورد دهه فجر: هر ساله در طول دهه فجر مراسم و یادبودهای زیادی توسط طرفداران نظام ...
Dec 5, 2015 - ۶ روز پیش - انشا در باره عینک با روش طبقه بندی کرون موضوع - صفحه اصلی . ... QR Code انشا درباره مادر - انشا درمورد کلاغ - انشا در مورد رود لینک ...

انشا درمورد کلاغ - jaleb | دیاکو وب

jaleb.diacoweb.ir/tag/انشا-درمورد-کلاغ.html
انشا درمورد کلاغ. 1 ماه قبل. انشا در مورد کلاغ - انشا در مورد ... 8انشا درمورد کلاغ انشادرمورد صدای باران - عمار 313 -انشا درمورد صدای باران چه صداي ... زنگ : انشا ، موضوع ...

انشا درمورد کلاغ - دانلود رایگان با لینک مستقیم

axahang.rozblog.com/post/5219/انشا-درمورد-کلاغ/
حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ. ظاهر ترسناک کلاغ‌ها .... نظرم را درمورد کلاغ180 درجه تغییر دادی .... ما سرچ کردیم انشادرباره ی کلاغ نه تحقیق درباره ی کلاغ. یاس.

انشا درباره کلاغ

sarbehava.ir/1394/09/11/1111
Dec 2, 2015 - حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ. ظاهر ترسناک کلاغ‌ها .... نظرم را درمورد کلاغ180 درجه تغییر دادی .... ما سرچ کردیم انشا درباره ی کلاغ نه تحقیق درباره ...

انشا درباره و درمورد کلاغ - تیتر های اینترنتی

spsp.avablog.ir/post/125/انشا+درباره+و+درمورد+کلاغ
Dec 17, 2015 - انشا درباره و درمورد کلاغ - , کلاغ , کلاغ دم سیاه شهره , کلاغ جوانرود , کلاغ دم سیاه , کلاغ پر , کلاغ سپید ,کلاغ سپید نهم , کلاغ ها , کلاغ نماد چیست ...
کلاغ می‌خواست راه رفتن کبک را یاد بگیرد، راه رفتن خودش را هم فراموش کرد. کبکی بود که خیلی زیبا راه می‌رفت. همه پرندگان، مجذوب خرامان راه رفتن او بودند.

در دوردست‌ها - کلاغ

farfaraway.blogfa.com/tag/کلاغ
در دوردست‌ها - کلاغ - پشت دریاها شهری است. ... زیرنویس: این متن برای فراخوان انشا نویسی با موضوع «سر و گوشم را آب دادم، سبز شد» نوشته شده است.

ایسنا - حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ

isna.ir/fa/news/.../حقایق-شگفت-انگیز-درباره-کلاغ
Apr 26, 2013 - به گزارش ایسنا، جام جم آنلاین در ادامه گزارش خود درباره «زندگی کلاغ ها» می نویسد: یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های کلاغ‌ها این است که در هر زیستگاهی از ...

انشا

noormap.blogfa.com/
انشا - برای بهترین شدن. ... در زمستان پرنده های قشنگ به مسافرت می روند و کلاغ می آید. .... اگر کسی خواسته باشددر مورد تابستان انشا بنویسد باید اول یک صفحه آ۴ ...

نیوفید khabar95

newfeeds-rzb.khabar95.ir/page-179635.html
... Something about Beverage Coolers · جزوه تکنیکی و طلایی جمع بندی ادبیات پیش 1 ( جزوه لغت و املا ) · قانون اعمال معدل سال سوم متوسطه در کنکور سراسری ابطال ...
انشا در مورد کلاغ ی ایکس,انشای کوتاهی درباره ی کلاغانشای 20; . ..... انشا درباره خانه کلاغ ..... انشا کوتاه درموردگذررودخانه و دانشجو معلم و انشا در مورد تشبیه زندگی به ...
انشا درباره کلاغ - انشا در مورد کلاغ ی ایکس,انشای کوتاهی درباره ی کلاغانشای 20; . ..... انشا درباره خانه .... انشایخانه عینک کلاغ در مهارت های ...

شعر نو درباره کلاغ

www.shereno.ir/list/درباره+کلاغ.html
نتيجه جستجو براي "درباره کلاغ" - تعداد نتايج: 50 - نمايش صفحه 1 از 5 صفحه 1. ... دوست دارم در مورد همه چیز فکر کنم ... نام شعر: کلاغ پر شاعر: بهاره عامل نوغانی

انشا درباره ی کلاغ - twr.ir

twr.ir/انشا+درباره+ی+کلاغ
بچه ها گفته بود انشا درباره ی این ... دانلود انشا درباره ی کلاغ - اخبار روز. Screen-reader users, click here to turn off Google Instant. Maghale Google About 471,000 ...
Jan 9, 2016 - انشا در مورد کلاغ. سلام. قلم دردست میگیرم و برقلب کاغذ می فشارم و انشای خود را با نام خدا آغاز میکنم چرا که هر کاری بی نام و یاد او آغاز شود ابتر و ...

موضوع انشا درمورد کلاغ - نازنین ها

nazaninha.ir/search/?q=موضوع+انشا+درمورد+کلاغ
بیماری کی‌روش یک کلاغ چهل کلاغ شد/مرخصی او ارتباطی به مریضی ندارد ... انشا در مورد دهه فجر: هر ساله در طول دهه فجر مراسم و یادبودهای زیادی توسط طرفداران نظام جمهوری ...

انشا کوتاه درمورد کلاغ | تودی

new4news.yudi.ir/list/انشا+کوتاه+درمورد+کلاغ.html
خود گفت که از کلاغ سفید مینویسه . چند روز پیش داشتیم بنویسیم انجام میدادیم . گفتم شما بخون شفیعی . خوند دیدم بععععله .کپی از کلاغ سفید . گفتم بسه ...

انشا درمورد کلاغ - بارانی پاتوق

www.baranipatogh.ir/post/77/انشا-درمورد-کلاغ.html
Jan 19, 2016 - انشا درمورد کلاغ,انشا درمورد کلاغ,بارانی پاتوق.
حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ. ظاهر ترسناک کلاغ‌ها .... نظرم را درمورد کلاغ180 درجه تغییر دادی .... ما سرچ کردیم انشادرباره ی کلاغ نه تحقیق درباره ی کلاغ. یاس.
Feb 2, 2016 - کلاغ‌ها از خانواده Corvidae یا کلاغ سانان هستند. این خانواده بیشتر از 120 گونه دارد که در سراسر جهان به استثنای قطب جنوب پراکنده شده‌اند. با وجود این ...
Dec 11, 2014 - انشای عینک از آقایان رضا رحیمی اردلی و احمد رضا خواجه زاده. ... پس نباید بدون اگاهی در مورد دیگران قضاوت کنیم و پول و احساساتمان مانند گرد و غباری ...
انشا درباره و درمورد کلاغانشا ,کلاغ ,مورد ,خانه ,درمورد ,کلاغ‌ها ,انشا درباره ,مورد کلاغ ,انشا درمورد ,کلاغ انشا ,درمورد کلاغ,شگفت انگیز درباره ,انشای کوتاهی درباره ,ای ...
Jan 15, 2016 - حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ. ظاهر ترسناک کلاغ‌ها .... نظرم را درمورد کلاغ180 درجه تغییر دادی .... ما سرچ کردیم انشا درباره ی کلاغ نه تحقیق درباره ...
انشا در مورد کلاغ - انشا در مورد عینک - انشا درمورد خانه ... نهمpdf | انشا کلاس نهم درباره تصور درون فضاپیما روی کره ماه از زبان کلاغ سفید .

انشا در مورد کلاغ - سایت درسی

g36.ir/tag/انشا-در-مورد-کلاغ
در این مطلب انشاء و تحقیقی درباره کلاغ آماده کرده ایم موضوع انشاکلاغ Crow انشاء درباره روزی که کلاغ شدم کلاغپرنده‌ای است از گنجشک‌…,انشا در مورد کلاغ,سایت ...
حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ. ظاهر ترسناک کلاغ‌ها .... نظرم را درمورد کلاغ180 درجه تغییر دادی .... ما سرچ کردیم انشادرباره ی کلاغ نه تحقیق درباره ی کلاغ. یاس.
Jan 25, 2016 - حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ. ظاهر ترسناک کلاغ‌ها .... نظرم را درمورد کلاغ180 درجه تغییر دادی .... ما سرچ کردیم انشا درباره ی کلاغ نه تحقیق درباره ...

دانلود انشا در مورد کلاغ - CNN

cnn-ir.blogsky.com/1394/.../دانلود-انشا-در-مورد-کلاغ
Nov 29, 2015 - انشا در مورد کلاغ/عکس ها و فیلم. Maghale Google About 469,000 results (0.43 seconds) Search Results حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ - ...

انشادرباره ی کلاغ بامقدمه ونتیجه - 1 - متن آهنگ

www.mod.text-ahang.ir/.../انشادرباره-ی-کلاغ-بامقدمه-...
یک موضوع انشا درباره ی خانه - جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا .... ۵ روز پیش - انشا درمورد کلاغ که مقدمه بدنه نتیجه باشد و طبقه بندی بدنه . ... انشا درمورد گذر رودخانه با ...

انشا در مورد خانه انشا در مورد کلاغ انشا درباره خانه - یخمک

www.yakhmac.ir/.../انشا-در-مورد-خانه-انشا-در-مورد-کلا...
انشا در مورد خانه انشا در مورد کلاغ انشا درباره خانه,انشا در مورد خانه انشا در مورد کلاغ انشا درباره خانه,یخمک.

سا موزیک | - صفحه اصلی

bazikonha.saamusic.ir/page-106847.html
مرجع آهنگ فارسی , دانلود , مطالب جالب , سایت سرگرمی , متن های خواندنی , دانلود آهنگ , دانلود فیلم جدید, متن , جوک , آهنگ , دانلود جدید.
نام كمال كلاس دبستان موزو انشا عزدواج هر وقت من یك كار خوب می كنم مامانم به من می گوید بزرگ كه شدی برایت یك زن خوب می گیرم تا.

انشا درمورد کلاغ

copytops.ir/tag/انشا-درمورد-کلاغ
فیلم توهین برنامه فیتیله به ترک ها حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ - پارسینه بزرگ‌ترین کلاغ‌ها در دنیا نیز غراب یا کلاغ سیاه معمولی (Corvuscorax)…,انشا درمورد ...
Dec 15, 2015 - ۳ روز پیش - انسان ها بهتر است بادستمال مخصوص، عینک قضاوتشان…,انشا در مورد عینک,دانلود رایگان با لینک مستقیم. ... انشا درمورد کلاغ - دانلود ...
Dec 17, 2015 - ۴ دقیقه پیش - انشا در مورد قارقار كلاغ چه حس و حالى به شما مى دهد؟ - بلاگ ریدر blogreader.ir/.../انشا+در+مورد+قارقار+كلاغ+چه+حس+و+... Translate this .
انشا در مورد کلاغ ی ایکس,انشای کوتاهی درباره ی کلاغ. ... برچسب ها: انشا عینک انشا با موضوع عینک انشای پایه هفتم. ... انشا نویسی در دوره ابتدایی آموزش انشا در دوره .

مغان نیوز | انشا درباره و درباره خانه

www.newnews.ngig.ir/item-62073-انشا-درباره-و-دربا...
Dec 4, 2015 - انشا در مورد خانه انشا در مورد کلاغ انشا درباره خانه جدید |مقاله ... bazikonha.saamusic.ir/page-106847.html. ۴ روز پیش - انشا ,مورد ,کلاغ ,خانه ,مقاله ...
Dec 17, 2015 - ۴ دقیقه پیش - انشا در مورد قارقار كلاغ چه حس و حالى به شما مى دهد؟ - بلاگ ریدر blogreader.ir/.../انشا+در+مورد+قارقار+كلاغ+چه+حس+و+... Translate this .

کلاغ - داستان کوتاه - میانالی

www.miyanali.com › ادبی › داستان کوتاه
Oct 6, 2011 - کلاغ - داستان کوتاه. ... کلاغ. صدای کلاغه دیگه داشت کلافه ام میکرد . پنجره را باز کردم و دیدم روبرو روی .... علیرضاامیرخیزی: در مورد شخص من هم دوست من ! .... بلکه یک نوع انشاء نویسی شخصی است که در آن همه چیز از زبان خود نویسنده ...

ساب موزیک | انشا درمورد خانه.عینک.کلاغ | جستجو |

blog.submusic.ir/list/انشا+درمورد+خانه.عینک.کلاغ.html
انشا درباره و درمورد کلاغ. ظاهر ترسناک کلاغ‌ها همیشه سرآغاز شکل‌گیری افسانه‌های زیادی بوده است. بسیاری از مردم کلاغ‌ها را شوم و سمبل مرگ می‌دانند. شاید حتی شنیدن ...

گسترش ضرب المثل: کلاغ خواست راه رفتن کبک را ... - ساحل94

sahel94.ir/گسترش-ضرب-المثل-كلاغ-خواست-راه-رفت...
گسترش ضرب المثل کلاغ و کبک(انشا و نگارش پایه هشتم) – پایه هشتم .... انشا درمورد ضرب المثل کلاغ خواست راه رفتن کبک را یاد بگیرد راه رفتن خودش را هم
Dec 12, 2015 - انشا درباره شب یلدا ۹۴ / انشای زیبا در مورد شب یلدا ۹۴ – دانلود … ..... نتیجه … انشا درمورد کلاغ که مقدمه بدنه نتیجه باشد و طبقه بندی بدنه .

انشا در مورد کلاغ.هفتم - بلاگ ریدر

blogreader.ir/search/انشا+در+مورد+کلاغ.هفتم
انشا در مورد کلاغ.هفتم. واکاوی و چرایی افزایش قیمت گوشت درکشور! معاون وزیر بازرگانی به تشریح آخرین وضعیت تولید و مصرف گوشت قرمز و چرایی افزایش قیمت ...

 

برچسب ها انشا درمورد کلاغ ,
برچسب ها انشا درمورد کلاغ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3302
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 997
  • باردید دیروز : 1,273
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 997
  • بازدید ماه : 20,919
  • بازدید سال : 198,346
  • بازدید کلی : 3,259,287